Als ik thuis aan het werk ben zet ik hem 3 uurtjes op 20, dan is het opgewarmd en zet ik hem terug naar 17. Dan blijft het wel nog de hele dag 19.
Als de zon schijnt hoef ik de verwarming niet aan te zetten.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:Ik had afbak croissantjes die in de oven moesten.Maar er stond niet op dat ze in de airfryer konden. Ik heb de eerste twee zwart gemaakt.
De andere twee gingen goed, gewoon maar 4 minuten op 180 graden.
Telpeva schreef:Een straalkachel gebruikt flink stroom, misschien loont het om uit te rekenen of je daarmee niet meer geld kwijt bent? Mijn oude atelier was ook onverwarmd, als het niet te koud was dan had ik het warm genoeg met een straalkachel op de grond gericht op mijn benen + pantoffels aan + lekker warm vest. Als het nog kouder werd dan werkte ik met schoenen en winterjas aan, zonder kachel. Tekentafel hoog om staand te kunnen werken, dan bewoog ik naar mijn idee ook meer.
Voor iedereen met vraagtekens waarom er geen cv was, mijn atelier was in een bunker uit WO2dat was een leuke tijd, ik mis m'n bunker
Siggislief schreef:Ik heb een Dyson Hot & Cold Airco staan, en nu staat ie aan en gericht op de onderrug.
En ben een kou kleum, dus hij staat wel iets hoger dan dat normale mensen hem aanzetten denk ik.
[ Afbeelding ]