+1, dansmuggen en een soort vliegende viervleugelige zijn super irritant.. Denk maar goed voro de jonge vogels, libelles en waterjuffers
Koper
Geplaatst: 02-05-25 18:46
Laurora schreef:
Kom maar brengen!
Nee hoor, je mag ze komen halen. Hoeveel emmers van die dingen wil je hebben?
Kan hier niks open hebben staan de hele maand, zelfs overdag vliegen die krengen naar binnen. Om het nog maar niet te hebben over hoe ze verstrikt raken in je haar en daar dan een rotherrie maken. Bleh.
Selina
Geplaatst: 03-05-25 13:08
Rokers op een terras. Ik kan niet tegen rook
Suzanne F.
Geplaatst: 03-05-25 13:21
Selina schreef:
Ja vreselijk is dat. Dan ga je wat eten op een terras en dan zit je in de rook. Maar ja, waar mogen ze dan roken hè? Eigenlijk zou je een deel van het terras rookvrij moeten maken.
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Geplaatst: 03-05-25 13:30
Ik snap sowieso niet dat mensen van mijn bouwjaar en jonger nog roken. Kijk mijn ouders die wisten toen niet dat het zo ongezond was, maar die smoes is er al 50 jaar niet meer. Waarom beginnen mensen aan kankerstokjes, ik vind dat stom. Al zal het vast beter in het UO topic passen.
Sherivey
Geplaatst: 03-05-25 14:09
Suzanne F. schreef:
Selina schreef:
Ja vreselijk is dat. Dan ga je wat eten op een terras en dan zit je in de rook. Maar ja, waar mogen ze dan roken hè? Eigenlijk zou je een deel van het terras rookvrij moeten maken.
Thuis
Picopico
Geplaatst: 03-05-25 18:01
Volledig mee eens. Roken is stom (vies vooral).
Hier ook wat stoms. Ik werd vannacht wakker en toen zat er een grote zwarte spin boven mijn bed. Maar ik sloeg mis (zat op onhandige plek) en daarna kon ik hem niet meer vinden. Hij zit er dus nog ergens
En ik moet werken tijdens dodenherdenking, want ik ben vergeten vrij te vragen. Ook stom