Mijn collega’s. Wat een toppers. Werkplaats chef is op vakantie en nu moet ik rondschreeuwen wat er gedaan moet worden. Ze werken zich uit de naad. Zo lief.
Mijn collega due extra werk zocht en van mij pakjes heeft gaan leveren. Eindelijk eens op een fijn uur klaar
Anastasia24
Geplaatst: 17-07-24 20:06
Hoeveel ik ben veranderd de afgelopen jaren, op werkelijk ieder vlak en dat voor het goede, trots op mezelf en blij met mijn omgeving én dat ik die mogelijkheid heb. Langzaam een keer punt van ''wel eens een goede dag'' naar ''die paar slechte dagen horen erbij''. Nog een weg te gaan maar gewoon meer dan tevreden,
Eindelijk vandaag te horen gekregen dat ik iets minder stress kan gaan ervaren, inplaats 1 jaar een indicatie te krijgen heb ik er vandaag 2 jaar gekregen voor de Dagbesteding. Hoef nu niet meer over een halfjaar een aanvraag aan te vragen maar over 1,5 jaar.
WinSel
Geplaatst: 18-07-24 19:58
Alja schreef:
MarlindeRooz schreef:
We hebben een tuin bioscoop gemaakt [ [url=m/QDviqQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben nu sinds een paar dagen aan het plannen/overleggen hoe mijn re integratie traject eruit zal gaan zien na mijn burn out. En ik heb vandaag voor het eerst het gevoel dat het goed gaat komen en gewoon 'zin' om aan de slag te gaan.