Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cowboy55 schreef:Ilse_123 schreef:Ik vraag me vooral af hoe het kan dat duiven zo succesvol zijn.
Duiven zijn ratten met vleugels. En ratten zijn ook succesvol.
Ilse_123 schreef:Maar ratten zijn nog best intelligent… van nesten bouwen (tot zover je het een nest mag noemen) , onhandige grote kuikens tot compleet geen diepte zien, het is nou niet echt een vogel die zo succesvol zou moeten zijn. Misschien omdat ze gewoon geen f*ck geven en niet lekker smaken ofzo?
Fly_high schreef:Ilse_123 schreef:Maar ratten zijn nog best intelligent… van nesten bouwen (tot zover je het een nest mag noemen) , onhandige grote kuikens tot compleet geen diepte zien, het is nou niet echt een vogel die zo succesvol zou moeten zijn. Misschien omdat ze gewoon geen f*ck geven en niet lekker smaken ofzo?
1) Ze kunnen van alles vreten en daarnaast ook prima gezond blijven door van alles te vreten![]()
2) Door van alles te vreten kunnen ze hun eigen duivenmelk produceren en zijn daardoor niet afhankelijk van hun omgeving voor kwaliteitsvol, eiwitrijk voer voor hun jongen. Lees, ze kunnen op absolute afval meer dan genoeg gezonde duiven grootbrengen.
3) Ze kunnen best veel en vlot voortplanten, daarna kijk punt 2 en punt 1
Slim zijn of diepte zien is helemaal nergens voor nodig als je maar niet te kieskeurig bent als het om eten gaat
Nielojram schreef:Ik haat die vastgezette dopjes op mijn melkpak.
Blijkbaar zijn er niet zo-slimme-mensen die dit mogelijk hebben gemaakt...
Je snapt toch wel dat de dop er weer terug op moet?
Marije_jiplover schreef:Nielojram schreef:Ik haat die vastgezette dopjes op mijn melkpak.
Blijkbaar zijn er niet zo-slimme-mensen die dit mogelijk hebben gemaakt...
Je snapt toch wel dat de dop er weer terug op moet?
Ik trek ze er dan ook stug van af.