Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 21:29

Mkango schreef:
Ik had ook nooit les op de uni. Jarenlang keurig betaald en het enige wat ik kreeg, waren colleges. :+

Is het een verplicht vak of een keuzevak?

Het is een verplicht vak, en helaas ook het lastigste vak van mijn opleiding. Het zijn eigenlijk drie vakken in een. Er zijn dus werkgroepen, voor 10 weken, waar je je voor aan moet melden. Maar ze hebben niet genoeg plekken voor alle studenten, blijkt nu. Waardoor ik gewoon pech heb en de lessen niet mag bijwonen

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 21:30

Mkango schreef:
_San87_ schreef:
Quote-kloot *\o/*!

Ik zag m wel :7.
Ik ontken alles! }:)

Dat mag, hoor :7.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 21:35

Nee momenteel in het veel te koude Brabant -O- wrijf het er even in San :')

Nee via een app vrienden zoeken doen we maar niet haha

Ik ben echt niet zo'n heftige die normaal gesproken checkt of een vriendin mijn berichtjes leest hoor maar zij flikt het vaker om gewoon dagen lang niet te reageren. Maar dat is dan bij een schattige foto van m'n hond ofzo :')
Maar ik vind het nu wel kwalijk omdat ik met iets zit, vergt echt geen therapeutische advies als reactie ofzo want zij kan er ook niet bij helpen maar gewoon "yo wat poedersuiker zeg snap dat je je oliebol voelt".
Ze reageerde vanmiddag meteen maar alleen dat ze slecht is in appen en niet op het verhaal. Ze is het nu gewoon weer vergeten of wat dan ook en daar stoor ik me erg aan.
Ondertussen wel lekker quotes op haar Insta plaatsen dus ze is gewoon thuis.

wyoming

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 22:09

Mijn dochter gaat morgen voor haar keelamandelen en ik vind het helemaal niks. Haar broer is vorig jaar geweest en die was zo zielig daarna, dat ik er echt een beetje tegenop kijk.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 22:21

Snap ik hoor!
Onze kleindochter van bijna vier is een paar weken geleden gegaan maar ze herstellen echt heel snel hoor.
Sterkte voor jullie :(:)

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 22:31

Ineke2 schreef:
Ja overdag gaat het opzich wel oké, zolang ik maar wel blijf bewegen en laagjes kleding aan doe.
Maar s’nachts beweeg ik niet als ik slaap. Dan word ik wakker omdat ik naar de wc moet en dan schiet de kramp er in, echt fantastisch als je heel nodig moet plassen…
Daar heb ik geen oplossing nog voor.

Ik heb een kruik, die vul ik vlak voordat ik naar bed ga en meestal moet ik ‘m dan na een half uurtje in bed een eindje aan de kant schuiven of helemaal uit bed gooien omdat het te warm wordt. Als ik ‘m laat liggen is ie een uurtje of 3-4-5 nog aardig warm, dus dan heb je er ook nog wat aan :)

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 23:43

?
Laatst bijgewerkt door fohadie op 13-12-22 23:46, in het totaal 1 keer bewerkt

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 23:45

fohadie schreef:
Ik snap dat het verv

Ik ben denk ik half verblind door een felle koplamp, nu zie ik alleen het eerste deel van jouw bericht.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 23:45

fleurtjeuh schreef:
Waarom stellen zo veel mensen hun fiets en autolicht zo slecht af??
Echt fietsers die de lamp recht naar voren richten, en zeker die elektrische fietsen hebben super felle lampen

Ik snap dat het vervelend is en ik krijg ook klachten over mijn te felle lamp. Maar nadat ik ben aangereden door een automobimuts die mij blijkbaar niet gezien had,laat ik het zo. Iemand klaagt dat mijn lamp fel is? Mooi, dan heb je mij dus gezien. Ik val liever op dan weer aangereden te worden.

En nu hoor ik steeds " Trojka hier, trojka daar, overal ligt paardenhaar" -O-

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 23:47

oomens schreef:
fohadie schreef:
Ik snap dat het verv

Ik ben denk ik half verblind door een felle koplamp, nu zie ik alleen het eerste deel van jouw bericht.

Heel raar dat mijn bericht wordt geplaatst terwijl ik nog aan het typen ben...

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 23:48

fohadie schreef:
fleurtjeuh schreef:
Waarom stellen zo veel mensen hun fiets en autolicht zo slecht af??
Echt fietsers die de lamp recht naar voren richten, en zeker die elektrische fietsen hebben super felle lampen

Ik snap dat het vervelend is en ik krijg ook klachten over mijn te felle lamp. Maar nadat ik ben aangereden door een automobimuts die mij blijkbaar niet gezien had,laat ik het zo. Iemand klaagt dat mijn lamp fel is? Mooi, dan heb je mij dus gezien. Ik val liever op dan weer aangereden te worden.

Uhm, iemand verblinden is nog linker, je wordt naar het licht toegetrokken..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 23:49

Dat los je op door je lamp wat meer naar beneden te richten!

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 23:50

Kan zijn, maar ik val iig op. Dan kan je ook je snelheid aanpassen. Die muts die me aanreed zegt dat mijn licht het niet deed. Toch knap dat andere mensen hem wel zien dan, als ik de klachten mag geloven.

En verder is de straatverlichting hier uit waardoor je dus totaal niet meer ziet waar je rijdt. Dan moet je wel n felle lamp hebben, anders zie je zelf ook niets. (En de mensen zien jou dan ook niet.) Maar dat is een andere discussie.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 23:51

MarlindeRooz schreef:
Dat los je op door je lamp wat meer naar beneden te richten!

Dan zie je alleen wat recht voor je is, niet wat verderop is als je in het pikkedonker rijdt.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-22 00:12

Ik heb als automobilist echt last van felle fietsverlichting en wel degelijk meer kans om je aan te rijden daardoor. Een stukje naar beneden betekent niet meteen dat je alleen op de grond schijnt.

Of zet desnoods een lampje op je hoofd. Die zit iig niet precies op ooghoogte van automobilisten.
Laatst bijgewerkt door xPabloBokt op 14-12-22 00:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 00:15

_San87_ schreef:
Independence schreef:
Ik wil graag een proefabonnement voor LesMills, maar ik heb geen creditcard en geen paypal -O-

Paypal is heel eenvoudig te regelen.

Thanks voor de tip, was inderdaad erg makkelijk +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 00:33

Spuit 11 . Maar Tinder voor vriendschappen bestaat :') .

T is alleen ongelooflijk saai zonder geflirt en de eerste 3 uur chit-chat (oliebol-chat) waar je doorheen moet trekt bijna niemand.

Dus erg succesvol waren mijn 2 bezoeken niet :+

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 00:44

xPabloBokt schreef:
Ik heb als automobilist echt last van felle fietsverlichting en wel degelijk meer kans om je aan te rijden daardoor. Een stukje naar beneden betekent niet meteen dat je alleen op de grond schijnt.

Of zet desnoods een lampje op je hoofd. Die zit iig niet precies op ooghoogte van automobilisten.

Precies, ik als automobilist heb ook zeker last van de fietslampen, lamp hoeft echt niet naar de grond, maar schuin naar beneden zou wel erg fijn zijn. Ik kan juist niet goed inschatten waar een fietser fietst als felle lampen in mijn ogen schijnen

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 00:49

fohadie schreef:

+1 :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 01:35

xPabloBokt schreef:

Ik ook. Ook met de scooter. In het ergste geval beginnen zelfs mijn ogen te tranen.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 02:18

Spotify die elke keer niet een nieuw liedje door speelt zodra ik een op pauze heb gezet en 'm dan laat doorspelen. |o precies begonnen toen ik vorige week premium kocht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 02:47

Hier rijden mensen graag met knipperende fietsverlichting. 8)7 Levensgevaarlijk, maar niet illegaal. Bonuspunten als ze over een onverlichte weg rijden.

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 06:54

TessaxQuincy schreef:
Spotify die elke keer niet een nieuw liedje door speelt zodra ik een op pauze heb gezet en 'm dan laat doorspelen. |o precies begonnen toen ik vorige week premium kocht.

Dit heb ik ook sinds deze week.. heel vervelend & ik heb al jaren premium

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 07:35

Mijn Spotify is ook steeds aan het poedersuiker. Heel irritant, vooral in de auto. >;)

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 07:59

Mijn kat
Afbeelding