Caira schreef:Ik was niet van plan om nog te reageren, maar je gaat zelf door. Sorry maar ik heb je berichten om 7.00 ‘s ochtends de dag na inlevering echt wel als dwingend ervaren, ik heb je meerdere keren aangegeven, komt goed, gebeurt vaker. Maar je stond er op om gelijk contact op te nemen met DHL nog geen 15 uur na verzending. Als het pakket nog niet in de pijplijn zit is het afleverbewijs er ook nog niet, die komt namelijk via de mail. En de meeste berichten die je hier geplaatst hebt waren nadat je al een bevestiging had van DHL dat het onderweg was. Als iemand dan ook nog eens zegt dat ze nooit iemand aan de schandpaal zou nagelen maar ik dan toch het hele verhaal hier terug lees dan vind ik dat toch bijzonder.
Ik noem toch geen naam helemaal niks? Zelfs niet eens gemeld over welk product het gaat, dat deed jij. Dus ik nagel evengoed niemand aan de schandpaal want in mijn bericht ging het over niemand. Ik wilde alleen t gisteren even kwijt over de communicatie, maar dat het nu heel groots wordt gemaakt is niet de bedoeling. Vooral nu t gewoon klaar is. Vd week heb ik zelf ook meerdere pakketjes met dhl verzonden en daar kreeg iedereen gelijk bevestiging van dus ontstond er bij mij twijfel en niet eens naar jou toe zoals eerder gezegd.
7u is voor jou misschien vroeg maar hier gaat door de week om 4u de wekker al, misschien voor mezelf dan een leerpuntje. Maar ik ben dan dus al een tijdje wakker.

Achteraf had ik t beter bij je op kunnen halen, maar ja als je toch alles van tevoren weet. Dat is dan ook het laatste wat ik er nu over reageer, jij hebt je geld. Ik mn product en t is goed geweest zo.