Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 21:27

justdiesel schreef:
Dat zijn aparte katten Lous, wat voor ras is het?

Qua hobby's.....
Tja ik rij 1 keer per week paard, ik vind tv kijken leuk, beetje computeren, als ik naar bed ga dan lees ik nog even, in de zomer lekker wat in de tuin rommelen of met een puzzelboekje buiten zitten.
Ik zou graag een keer patronen van haken willen kunnen, ik heb hier nog twee beestjes liggen die gehaakt moeten worden maar ik kom er niet uit.
Lekker met mijn hond spelen of wandelen, we zijn ook op cursus met hem.
Verder doen we ook vrijwilligerswerk.
Er is veel wat me wel leuk lijkt om te doen maar het komt er niet van.

Het zijn Oosterse Kortharen en 1 Siamees. ;)
2 zusjes/moeders, 1 dekkater, 2 kinderen en dan nog 2 je-weet-wel-katers. :D
Siamezen en Oosterse Kortharen worden samen gefokt. Alleen om een Siamees te krijgen heb je wel 2 ouders nodig met het SIA-gen.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 21:56

Sam_I_Am schreef:
Roodvos schreef:
IK HEB NET MIJN PAKKET VERSTUURD!!!
*\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*

Hij is net bezorgd en mega bedankt! Ben er erg blij mee <3

[ [url=m/kuB1OB.jpg]Afbeelding[/url] ]

:') :')
Nee sorry, ik ben niet jouw Santa. Ik heb rode cartoons verstuurd, geen rode katten
:+

Rode katten hou ik lekker zelf
Afbeelding
<3

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 21:59

Mijn absolute hobby’s zijn fotografie en m’n auto <3 .
Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 22:41

Roodvos wat een mooie kat !!

MaNdiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 22:48

Voorheen kon ik altijd wel zeggen dat mijn hobby's voetbal, paardrijden en golf waren. Maar tegenwoordig alleen nog paarden.
Voetbal mee moeten stoppen nadat ze besloten dat mijn enkel toch geopereerd moest worden en voor golf kan ik de tijd helaas niet meer vinden.

Lezen of naja boeken kopen vind ik ook erg leuk. Al maak ik voor het lezen te weinig tijd vrij.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 23:57

Heel veel succes ab!
Hoop dat alles goed zal gaan verlopen.

Boekenlegger vind ik wel leuk.
Ik lees niet heel veel op dit moment.
Het zijn vaak periodes.

Kleuren doe ik niet.

Hobby's heb ik eigenlijk niet meer sinds ik moeder ben -O-
Ik deed aan bootcampen maar dit heb ik vorige week opgezegd.
Ik had steeds last van mijn knie.
En ik ga nu baantjes zwemmen 1 of 2x in de week.

Begin nu ook steeds meer de paarden te missen. Mee gestopt tijdens de zwangerschap.
Ik zit eraan te denken om een verzorgpaard te gaan zoeken.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 00:20

Mijn hobby is op dit moment bankhangen, met een kop thee onder een kleedje met de poes op schoot. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 08:08

Sterkte ab!!

En wat leuk dat er nu al dingen worden verzonden aan elkaar.

Ik rijd 5x per week paard, 1x per week mountainbike en dan is de week redelijk vol naast een klushuis.
Tv kijken we heel weinig, soms Netflix en dan zit ik ook met een dekentje.
Als ik tijd heb vind ik lezen, wandelen, bakken en koken ook leuk om te doen. En volgend jaar wil ik starten met een moestuin

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 08:09

Hier als hobby/sport paardrijden. Verder ga ik graag leuke dingen doen met vrienden of heerlijk in bad. Ook lezen vind ik leuk maar dat moet ik eigenlijk weer terug oppakken.

Combinatie met werk, dochter en elke dag naar mijn paard heb ik weinig tijd voor een andere sport.

Ik werk in een zwembad maar zwemmen doe ik eigenlijk bijna nooit :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 08:26

Qua paarden hoop ik binnenkort het rijden weer op te pakken, dat kon eerst niet door een blessure van paardlief en erna kwam het er een tijd niet van. Maar nu is eindelijk de zadelpasser geweest voor een check.

Verder doe ik 1x in de week aan atletiek (technische onderdelen) en probeer ik 2x in de week thuis te sporten. Verder plannen we jaarlijks 4 of 5 Strong Vikings, volgende week is de laatste van dit jaar in Amsterdam.

Ga verder graag wandelen, geocachen, op vakantie/weekendjes weg (vaak gecombineerd met concerten) en uiteten/speciaal biertjes drinken. En sinds kort lees ik weer wat vaker boeken, want dat is toch wel leuk.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 08:30

Ik speel ukelele, gitaar en ik naai heel veel maar ik kan me niet voorstellen dat een SS daar iets voor kan halen. Ben best lastig met stoffen en patronen maak ik zelf.

In bad gaan vind ik wel heel leuk!

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 09:56

Leuke dingen komen er voorbij. Ook hele herkenbare helaas.

Hier als hobby’s vooral haken, bakken, koken. Ben nu met restjes stof een vlaggenlijn aan het maken. Beter dan die plastic dingen. En leuk dat de meiden stukjes van hun eigen kleding herkennen.

Verder wil ik graag weer een nieuwe hobby erbij door toch weer wat paarden te gaan doen. En ik zou een schop onder mijn bips moeten krijgen van iemand om het hardlopen weer op te pakken. Maak er gewoon geen tijd voor. Altijd met de meiden bezig en dan vaak een gebrek aan energie (dat ik overspannen ben helpt daarbij niet). Maar als ik dan loop voel ik me eigenlijk altijd beter. Lastig spiraaltje. Dus die schop, die mag ook in mijn pakket :+

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 10:03

Urbanus schreef:
maar ik kan me niet voorstellen dat een SS daar iets voor kan halen.

De vraag was ook meer bedoelt om je ss beter te leren kennen, wat doe je hele dagen. Sportief type of binnenzitter, wel of geen paarden items toevoegen etc.
En ms bedenkt je ss nog een item wat precies past maar waar je zelf niet aan had gedacht.
Bij jou hobby’s kan ik bv nog diverse leuke dingen bedenken binnen het budget :D

Uit mijn eigen tekst lijk ik ms een sportief type, maar ben dus eigenlijk meer een binnenzitter hahaha. Series en films kijken, F1 onder een dekentje vind ik ook heerlijk. Een boek lezen om te ontspannen met een lekkere kop thee (Local tea is groot favoriet), en hoe donkerder de dagen hoe meer binnen hobby’s daar vaak weer bij komen. Puzzelboekjes, legpuzzel, bullet journaling, tekenen/schilderen/kleuren, bordspellen, computerspel (planet zoo) en er ligt nog een dyi plantenkas om in elkaar te knutselen van hout en papier.
In de lente en zomer ben ik dan weer meer in de tuin bezig en op pad.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 10:23

Ik ben absoluut geen sportief type, was ik dat maar meer. En een schop onder mijn komt helpt echt niet in mijn geval :D

Mijn kippen zijn wel echt een grote hobby, ik vind ze zo leuk (en zij mij gelukkig ook ;) ) ze eten alles, behalve groenten. Ze lopen lekker vrij rond dus grasjes genoeg.

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 10:29

zorro schreef:
Ik ben absoluut geen sportief type, was ik dat maar meer. En een schop onder mijn komt helpt echt niet in mijn geval :D

Mijn kippen zijn wel echt een grote hobby, ik vind ze zo leuk (en zij mij gelukkig ook ;) ) ze eten alles, behalve groenten. Ze lopen lekker vrij rond dus grasjes genoeg.

Ik ben ook niet echt sportief. Ik beweeg redelijk veel op mijn werk qua lopen (zwembadinstructeur) en bij de paarden (mesten/rijden/binnen -en buitenzetten). Maar ben niet echt een wandelaar of sporter verder ofzo. Ben altijd blij als ik thuis op de bank zit hahaha.

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 10:39

Hier zou ik graag sportiever willen zijn. Maar op weekdagen zet ik wel zo’n 12.000 passen per dag, door het brengen en halen van de kinderen naar school. In het weekend compenseer ik dat naar gemiddeld 10000 per dag verdeeld over 7 dagen.

@zorro, zou zo’n schop maar helpen hè. Zou zo makkelijk zijn.

En verder, lekker film of serie kijken doe ik/doen we hier ook graag. En ik zit ook heel graag onder een dekentje. Heerlijk <3 . Als het te warm is, trek ik liever wat kleding uit, zodat ik toch onder dat dekentje kan. Wat lekkers bij de film hebben we ook regelmatig wel.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 11:11

boeflover schreef:
Urbanus schreef:
maar ik kan me niet voorstellen dat een SS daar iets voor kan halen.

De vraag was ook meer bedoelt om je ss beter te leren kennen, wat doe je hele dagen. Sportief type of binnenzitter, wel of geen paarden items toevoegen etc.
En ms bedenkt je ss nog een item wat precies past maar waar je zelf niet aan had gedacht.
Bij jou hobby’s kan ik bv nog diverse leuke dingen bedenken binnen het budget :D

Haha echt? Nu ben benieuwd wat voor dingen _O-

Sam_I_Am

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 11:48

Roodvos schreef:
Sam_I_Am schreef:
Hij is net bezorgd en mega bedankt! Ben er erg blij mee <3

[ [url=m/kuB1OB.jpg]Afbeelding[/url] ]

:') :')
Nee sorry, ik ben niet jouw Santa. Ik heb rode cartoons verstuurd, geen rode katten
:+

Rode katten hou ik lekker zelf
[ [url=m/GTQYSY.jpg]Afbeelding[/url] ]
<3

Wat een knapperd! Hij lijkt langharig, is het een Maine Coon? De mijne wel alleen dat is nog een kitten.

Ik heb een vraag aan de thee liefhebbers: welke sma(a)k(en) drinken jullie het liefste?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 12:00

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 12:05

De paarden zijn mijn hobby en snoepjes,wortels is altijd leuk en komt wel op.

Borstels,hoevekrabbers heb ik zat.

Andere hobby's heb ik niet echt :o
Ik werk teveel en de paarden nemen zoveel tijd dat ik heb weinig tot geen tijd voor wat anders.

Voor werktijd probeer ik 2 van de 3 boxen uit te mesten.
Na werktijd doe ik dan de laatste en vind ik het heerlijk om bezig te zijn met paardenvoer, kruiden, beetje bezig in de zadelkamer.
Wel heb ik ruimte voor een educatieve poster van het paardenlichaam. Dat lijkt mij wel interessant om dat in de zadelkamer te hebben. Maar Santa, het is geen eisenlijst hoor :* puur een beetje jou het idee te geven wat voor persoon ik ben. ;)

Wel probeer ik meerdere keren per week te trampoline springen -die staat ook in de zadelkamer -

Handwerken,breien,haken is absoluut niet aan mij besteed. Vind ik echt vreselijk om te doen.

Ben liever bezig om te knutselen voor schrikmateriaal :P

Zal ff paar foto's van de zadelkamer en hobby posten,kan je een beetje de vreselijke kleuren zien waar ik van hou _O-

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

...

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Bovenstaande foto's was bij een stal in Friesland waar ze schriktrainingen geven.
Echt ontzettend leuk om te doen met ons Junior. Hier op deze foto's is ze 4 jaar <3

Het paard op wielen komt bij de kringloop weg,was iets van 2,50 en moest zo'n beetje een vervelend kind ervan af sleuren maar ik heb hem nu :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Koffie en thee drink ik niet.

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 15:49

Pfoe. Hobby's. Ik heb net een analoge camera gekocht, dus ik heb er weer een (dure :+ ) hobby bij. Daarnaast heb ik een Sony A7 III als dagelijks paradepaardje. Ook teken en schilder ik graag (wat voorbeelden hier: https://www.instagram.com/gillestijmes/).

Ik hou van de sfeer van analoge en oudere technologie. Ik heb niets met de USSR, maar de kneuterigheid van veel technologie uit die tijd/regio maakt mij toch ergens wel blij. :D Sowieso ben ik een beetje een doos die houdt van de emotie en nostalgie achter 'oude zooi'. Zo spaar ik Deense ansichtkaartjes - het liefst met hele verhalen op de achterkant uit 1880 - 1960. <3 De kattebelletjes van familieleden aan elkaar vind ik zo aandoenlijk.

Qua sport doe ik aan longboarden en heb ik een oude racefiets waar ik graag mee in de buurt fiets. En ik wil 'ooit' de transitie maken naar surfen, maar daar heb ik eerst een betere conditie voor. _O-

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 15:55

Mijn hobby is mijn paarden, lezen kom ik eigenlijk niet aan toe, als ik mijn hele lijstje na het werken heb afgewerkt vind ik het wel lekker om op of onder een dekentje op de bank te ploffen met kaarsen aan en een kop thee erbij.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 16:14

Voor de witte chocolademelk-liefhebbers hier:

Afbeelding
In de stad vanmiddag. HEMELS.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 16:15

Ik heb teveel hobbies en te weinig tijd :=

Puzzelen ben ik dol op, net als tekenen. Maar dat laatste daar gun ik mezelf de tijd niet meer voor ..

Verder de paarden (Nouja pony’s..) en het rijden. Maar ook dat staat even op pauze :))

Dan nog mountainbiken, wandelen, hardlopen.

Maar momenteel echt te weinig tijd helaas.

Misschien dat ik tijdens mijn verlof het tekenen weer eens oppak.

Ohh dat ziet er heerlijk uit Roosch!
Zo ben ik dol op Ruby chocolade maar dat is zo slecht verkrijgbaar :(

Daan geweldig jij bent toch een geval apart _O-

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 16:19

Mijn hobby's zijn kunst maken (doe ik momenteel veel te weinig, want druk), lezen, bakken, sporten, chillen op de bank, terrasje pakken... :Y) Verder ben ik vrij sportief, al zou ik meer willen sporten dan ik nu doe. Voor de meeste dingen maak ik momenteel te weinig tijd vrij of ik heb er geen tijd voor door studie, baby en werk. Ik beoefen de volgende sporten: fietsen, fitnessen, snowboarden, duiken en freediven. Paardrijden heb ik een lange tijd gedaan, maar het plezier erin ben ik kwijtgeraakt.