Urbanus schreef:Ik denk dat ze dan het busje bellen voor me.
Laat even weten of ze hem voor je raam parkeren of ergens waar hij voor niemand het uitzicht verpest. Ik hou van details
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moestuin schreef:Wij zijn aan het verbouwen. Momenteel is mijn man aan het slijpen in het toilet. Ik heb net mijn ding gedaan en ben er ook net achter gekomen dat hij alles waarmee je jou ook maar een beetje kunt ‘fatsoeneren’ in de voortent heeft gezet. Nu zit ik hier te wachten tot hij gedaan heeft met bellen zodat ik hem kan bellen voor hulp of tot hij toevallig langs komt tijdens het bellen. Anders moet ik in mijn blote kont door de tuin naar de voortent. Wel blij dat hij alles mooi aan kant heeft gezet
Zebrastreep schreef:Het guns n roses concert is zo druk en het is 30 graden en staan rijen van 100 man voor het drinken en muntje en de wc
fohadie schreef:Zebrastreep schreef:Het guns n roses concert is zo druk en het is 30 graden en staan rijen van 100 man voor het drinken en muntje en de wc
Gister bij Greenday geweest en daar was het aan de linkerkant van het podium heel druk bij de drank. Aan de rechterkant kan je zo overal bij. Wellicht vandaag weer?