Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
charootje schreef:Hoi mag ik me hier ook melden? Heb uit verveling ook maar weer eens Tinder opgestart.
3 jaar geleden ook gedaan , toen puur voor de fun en ons. Nu voor wat serieuzer maar poeh dat valt nog niet echt mee in mijn leeftijdscategorie. Leeftijd tussen de 38 en 45. Zijn er hier meer van die daar tussen zoeken, kijken ?
charootje schreef:Marocje, is het niet bijna overal dat je moet betalen? Ik heb verder geen idee eigenlijk, heb nog geen andere datingsapps gedaan .
Urbanus schreef:Ik denk dat het onderling niet zoveel verschilt, maar feeld is breder denk ik. Je kunt ook met stellen swipen als je een derde partner zoekt.
Marocje schreef:Urbanus schreef:Ik denk dat het onderling niet zoveel verschilt, maar feeld is breder denk ik. Je kunt ook met stellen swipen als je een derde partner zoekt.
Klopt, dat is wel echt een pluspunt. Qua platform lijkt het verder wel op Tinder, maar dit is echt seks gerelateerd. Irritante vind ik dat veel in het Engels schrijven. En dan op het laatste: gewoon Nederlands. Maar das wel weer handig wanneer mensen zeg ook in het buitenland zijn.