Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fly_high schreef:Niettemin op nog op basisschool definitief besloten nooit aan kinderen te willen beginnen en daar is niets in veranderd...
F_Orumster schreef:Fly_high schreef:Niettemin op nog op basisschool definitief besloten nooit aan kinderen te willen beginnen en daar is niets in veranderd...
Ik ook. Ik vond die boekjes die rond gingen met invullijsten ook zo opmerkelijk. De meesten schreven dat ze moeder van beroep wilde worden. Ik vond dat heel... Weinig om het lijf hebben, je bent zelf toch ook iemand?
Ik heb paardrijdster opgeschreven
Achterom schreef:Ik ben echt wel een vrouwelijk type qua uiterlijk: lang haar, jurkjes. Geen make-up, dat vind ik niet nodig. Mijn haar heeft ook gewoon zijn eigen kleur, want verven is gedoe
Urbanus schreef:Polly Pocket represented!
Ik speelde weinig thuis, ik kreeg al vroeg een pony dus ik trok er met dat beest op uit. Ik speelde na school eigenlijk nooit met klasgenootjes want ik moest naar m'n paard.
Barbies waren niet aan mij besteed, boeken wel.
Fly_high schreef:Achterom schreef:Ik ben echt wel een vrouwelijk type qua uiterlijk: lang haar, jurkjes. Geen make-up, dat vind ik niet nodig. Mijn haar heeft ook gewoon zijn eigen kleur, want verven is gedoe
Ik ben vrouwelijk genoeg om nooit de deur uit te gaan zonder make up op, val liever ter plekke dood dan dat ik mezelf op de camping of in de rotsen volledig au naturel laat zienmaar dat vind ik eerlijk gezegd 0.0 te maken hebben met mijn (gebrek aan) kinderwens.