[18+] Bijzonder luguber deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 17:49

Dat vind je ook niet elke dag in de waterbak...

Judith68

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 17:50

Bellatrix schreef:
Dat vind je ook niet elke dag in de waterbak...

Dat hoop ik niet nee.....

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 17:56

Iemand al begonnen met de serie The Sandman? Heb 5 afleveringen gezien en ik vind dat er toch wel wat heftige scenes inzitten...ik word iig steeds op het verkeerde been gezet...

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 18:16

Ja ben hem aan het kijken. Maar vind er eigenlijk niet veel aan.

Is die eend nou alleen een kop? Hoe kan dat? Of ligt het lijf dieper in het water?

Judith68

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 18:33

Suzanne F. schreef:
Ja ben hem aan het kijken. Maar vind er eigenlijk niet veel aan.

Is die eend nou alleen een kop? Hoe kan dat? Of ligt het lijf dieper in het water?

Het is alleen de kop met een stukje nekwervel eraan.

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 19:33

Wat apart die kop. Die vind je ook niet elke dag.

Ik zag deze foto voorbij komen op Facebook.
Een naaktkat zonder ogen. Even in een spoiler, ik vind het er best wel eng uitzien. Ze zou zo in corps bride kunnen spelen.

Spoiler:
Afbeelding

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 20:25

Zo, ik zit net Star Wars te kijken. Zou de schootkat van Darth Vader kunnen zijn :o

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 20:38

Ik las naaktSLAK :')

Wat een griezel!

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 13:02

Sandman heb ik afgekeken, ik vindt het wel een "grappige niet om over bij na te denken serie...."
Ik heb geen idee wat voor heftige scenes erin zitten..... in vind er geeneen heftig of spannend of zo..

Wat een zielige kat..... ik hou niet van deze rassen...zou denk ik de verwarming op 35 zetten voor zo'n naakt lijfje......

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 13:53

Laatst bijgewerkt door Leandra op 09-08-22 14:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 14:01

Dan kijk je raar op als je zoiets ziet drijven. :=

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 14:48

Arme kat, zonder beide ogen... Ik heb in het verleden op dit soort katten gepast. Zijn súper lief en aanhankelijk. Het is dat ze zo duur zijn, anders had ik er best wel eentje of twee gewild. Puur vanwege het karakter.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 18:58

Ik vind dat eigenlijk niet humaan meer :o

Ik zou persoonlijk ze dan laten inslapen :o

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 18:59

Tja, ik weet ook niet wat ik daarvan vind... :\

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 19:23

Zeer oneens.. Ze kunnen een heel fijn leven hebben zonder zicht.. Wij hebben vroeger ook een blinde gehad.. Die redde zich prima.. Kwam uiteraard niet buiten, maar wist zich prima te redden.. Het enige dat je moet doen, is niet zomaar meubilair verplaatsen.. Zolang ze weten waar alles zich bevindt, redden ze zich best.. :D

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 20:32

Het is imo sneuer dat die dieren zonder haren en tastharen (!) gefokt worden. En dat aanhankelijke en knuffelige, sja.. Die beesten hebben het gewoon koud :=

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 22:19

Zonder tast haren is dat zo bij de katten?
Mijn naakthonden hebben ze nml wel gewoon.

Ik vind het er wel heel eng uit zien die lege oogkassen maar denk dat hij zo geboren is want t ziet er wel ‘netjes’ uit.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 22:22

capopjekop schreef:
Heftig mand. Als je zulke verhalen hoort dan besef je weer dat een fijn thuis geen van zelfsprekendheid is.

Ik kwam van de week ook een turkse (?) baby tegen met een bepaalde aandoening op tiktok. Het voelde als aapjes kijken als ik hem hier zou delen, maar ik moet er nu weer aan denken nu het over kinderen gaat. Het kindje had een mega groot hoofd en eigenlijk een kasplantje. Het raakte me heel erg

Die zie ik ook regelmatig in m'n lives voorbij komen, zo ook net weer.. Ik vind 't niet zo zeer aapjes kijken, dan wel het "exploiteren" van je kind..

Ik vind er ook wel wat van om zo'n wezentje dan in leven (?) te houden..

Heftig wel idd..

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 10:54

Op mijn vroegere werk kwam ik ook vaak Turkse kindjes met een afwijking tegen. Mij is toen verteld dat dat komt door de inteelt. Veelal komt het voor dat familie met elkaar trouwt.

Trouwens, doet me denken aan mijn vakantie in Italië van een aantal jaren geleden. Daar is het schering en inslag dat Roemeense groepen spelen of ze arm zijn. Zitten 'zielig' voorover gebogen op straat of zetten lichamelijk gehandicapte leden in. Uiteindelijk zijn dit oplichters, want die zitten twee straten verderop met elkaar te lunchen en te lachen, om vervolgens weer in de houding te schieten als ze in dichtbevolkt gebied komen. Misschien voor velen al een bekend verhaal, maar misschien ook niet. Mijn vader en ik zijn ze een keer gaan volgen. We hebben het ook een keer meegemaakt dat een 'arme vrouw' teruggestuurd werd door iemand in een dure auto, omdat ze waarschijnlijk nog niet voldoende verdiend had. Ik vind dat best een ding. Kinderen worden gedrogeerd met alcohol, zodat het net is of ze de hele tijd liggen te slapen. Dat vind ik echt luguber, dat je kinderen erbij betrekt.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 11:27

Silenna schreef:
Het is imo sneuer dat die dieren zonder haren en tastharen (!) gefokt worden. En dat aanhankelijke en knuffelige, sja.. Die beesten hebben het gewoon koud :=

Eerste mee eens, tweede niet echt... :P Karakter is wel echt heel speels en houden van aandacht, opdringerig is een beter woord :')
De echte zuivere sphynx, dus niet de doorgefokte zooi die wij vaak zien.
Zijn kaal door een natuurlijke mutatie tegen ongedierte, hebben een dikkere huid, hogere verbranding en ook beter zicht. Die hebben ook de twee "verste" tastharen nog wel zitten.
Helaas door het doorfokken zijn die eigenschappen veelal verloren gegaan.
Ik heb het ras altijd gehad, maar door deze redenen begin ik er niet meer aan. Mijn sphynxen liepen gewoon buiten in de sneeuw, de mutatie is ook rondom Canada ontstaan, een pure sphynx kan prima tegen de kou mits hij genoeg en vetrijk eten krijgt.
Maar helaas zijn de 'echte' vrijwel niet meer te vinden.

Zo zonder ogen vind ik ook lastig hoor... of het kat waardig kan zijn. Al zijn sphynxen over het algemeen wel echt slim en vindingrijk, dus wie weet heeft hij zich prima aangepast. Maar ik zou dat ook een lastige vinden inderdaad.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 12:30

Shenavallie schreef:
Op mijn vroegere werk kwam ik ook vaak Turkse kindjes met een afwijking tegen. Mij is toen verteld dat dat komt door de inteelt. Veelal komt het voor dat familie met elkaar trouwt.

Trouwens, doet me denken aan mijn vakantie in Italië van een aantal jaren geleden. Daar is het schering en inslag dat Roemeense groepen spelen of ze arm zijn. Zitten 'zielig' voorover gebogen op straat of zetten lichamelijk gehandicapte leden in. Uiteindelijk zijn dit oplichters, want die zitten twee straten verderop met elkaar te lunchen en te lachen, om vervolgens weer in de houding te schieten als ze in dichtbevolkt gebied komen. Misschien voor velen al een bekend verhaal, maar misschien ook niet. Mijn vader en ik zijn ze een keer gaan volgen. We hebben het ook een keer meegemaakt dat een 'arme vrouw' teruggestuurd werd door iemand in een dure auto, omdat ze waarschijnlijk nog niet voldoende verdiend had. Ik vind dat best een ding. Kinderen worden gedrogeerd met alcohol, zodat het net is of ze de hele tijd liggen te slapen. Dat vind ik echt luguber, dat je kinderen erbij betrekt.

Kees van der Spek heeft hier een interessante aflevering over gemaakt.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 12:45

Goof schreef:
Shenavallie schreef:

Kees van der Spek heeft hier een interessante aflevering over gemaakt.

Die wil ik wel zien! Is die van recent of al van langere tijd terug?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 12:46

Ik heb geen idee meer wanneer die aflevering was, vorig jaar/seizoen misschien? Hij is vast nog wel terug te vinden.

Ik weet overigens niet of het in Italië was, maar wel inderdaad met de Roemenen die na een dag werken blij gingen shoppen en weer naar huis gingen en kreupele oudjes die na hun werkdag opstonden en vlot naar huis liepen. Hij is ze toen ook gevolgd. Bijzonder fenomeen.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 12:51

Volgens mij was dat bij Undercover in Nederland. :j

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 12:54

Ohh, vergis is me nu 8)7
Dacht dat het Kees was, maar kennelijk niet dan.