Cayenne schreef:Aan victim blaming..
Hear hear.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Solaria_Liz schreef:MarlindeRooz schreef:Morgen voor het eerst na jaren naar de tandarts. Kan me nu al ziek maken van de stress.
Ik ken het. Ik moet maandag naar de tandarts sinds jaren.En alleen omdat mijn dochter 2 is geworden en ik haar het goede voorbeeld wil geven.
Ik ben super zenuwachtig en knijp hem voor slecht nieuws
Zebrastreep schreef:Iejoorr schreef:Herkenbaar, maar dan voor mn booster die ik morgen moet halen. Ben al sinds vanochtend zenuwachtig en word helemaal naar als ik er aan denk
Sterkte in ieder geval!
Heb je prikangst , of meer angst voor de bijwerkingen? Ik ben ook echt een angsthaas wat betreft prikken en bijwerkingen. Ik werd nu pas een uur van te voren echt zwaar zenuwachtig. Achteraf gezien viel het prikken zoals altijd zo erg mee! Ik had mazzel met een goede prikker. Het wachten daarna ook wel spannend , maar ik wist hoe de eerste en tweede keer is gegaan dat stelde mij al wat gerust.
Uiteraard werd ik in de auto en thuis kotsmisselijk puur van de spanning maar ik dacht alweer van och zie je toch wel. Thuis wat dingen gaan doen en echt uren nergens last van gehad. Helaas wist ik dat het de vorige keer ook een uurtje of 12 duurde voordat ik bijwerkingen kreeg en nu dus weer. Even zwaar nachtje gehad met teveel zelfmedelijden. In de ochtend echt wel een beetje een griep gevoel en zware twijfels of ik wel moest gaan werken. Uiteindelijk paracetamol erin en toch gaan werken en op werk voelde ik mij eigenlijk per uur beter worden. Nog een dikke opleving gehad en daarin ontzettend veel werk kunnen verrichten. Al met al nog geen 15 uur bijwerkingen gehad dus ik mag niet klagen.
![]()
Nu achteraf gezien ben ik echt blij dat ik geweest ben! Wel blij dat het achter de rug is , maar ook weer even een schopje tegen de angst aan.
Iejoorr schreef:Zebrastreep schreef:Heb je prikangst , of meer angst voor de bijwerkingen? Ik ben ook echt een angsthaas wat betreft prikken en bijwerkingen. Ik werd nu pas een uur van te voren echt zwaar zenuwachtig. Achteraf gezien viel het prikken zoals altijd zo erg mee! Ik had mazzel met een goede prikker. Het wachten daarna ook wel spannend , maar ik wist hoe de eerste en tweede keer is gegaan dat stelde mij al wat gerust.
Uiteraard werd ik in de auto en thuis kotsmisselijk puur van de spanning maar ik dacht alweer van och zie je toch wel. Thuis wat dingen gaan doen en echt uren nergens last van gehad. Helaas wist ik dat het de vorige keer ook een uurtje of 12 duurde voordat ik bijwerkingen kreeg en nu dus weer. Even zwaar nachtje gehad met teveel zelfmedelijden. In de ochtend echt wel een beetje een griep gevoel en zware twijfels of ik wel moest gaan werken. Uiteindelijk paracetamol erin en toch gaan werken en op werk voelde ik mij eigenlijk per uur beter worden. Nog een dikke opleving gehad en daarin ontzettend veel werk kunnen verrichten. Al met al nog geen 15 uur bijwerkingen gehad dus ik mag niet klagen.
![]()
Nu achteraf gezien ben ik echt blij dat ik geweest ben! Wel blij dat het achter de rug is , maar ook weer even een schopje tegen de angst aan.
Zowel de prik als de bijwerkingenIk kan soms zo heerlijk hypochonder zijn.
De prik zelf vind ik het gevoel als de vloeistof ingespoten word echt heeeel naar. Daarnaast ben ik ooit (12 jaar geleden) flauwgevallen na een vaccinatie en dat is toch een licht traumaatje haha.
De bijwerkingen kan ik mezelf ook zo lekker gek mee maken, vooral door de meest verschrikkelijke verhalen die je online leest. De kans is klein dat jou hetzelfde overkomt, maar hé het zal je maar precies wel overkomen![]()
Mijn 1e en 2e prik zijn ook helemaal prima gegaan, maar toch
fotolijstje schreef:En ik hou mijzelf alleen voor de gek, want ik geef een fiets om wat iedereen zegt.
Iejoorr schreef:Zebrastreep schreef:
Heb je prikangst , of meer angst voor de bijwerkingen? Ik ben ook echt een angsthaas wat betreft prikken en bijwerkingen. Ik werd nu pas een uur van te voren echt zwaar zenuwachtig. Achteraf gezien viel het prikken zoals altijd zo erg mee! Ik had mazzel met een goede prikker. Het wachten daarna ook wel spannend , maar ik wist hoe de eerste en tweede keer is gegaan dat stelde mij al wat gerust.
![]()
Zowel de prik als de bijwerkingenIk kan soms zo heerlijk hypochonder zijn.
De prik zelf vind ik het gevoel als de vloeistof ingespoten word echt heeeel naar. Daarnaast ben ik ooit (12 jaar geleden) flauwgevallen na een vaccinatie en dat is toch een licht traumaatje haha.
De bijwerkingen kan ik mezelf ook zo lekker gek mee maken, vooral door de meest verschrikkelijke verhalen die je online leest. De kans is klein dat jou hetzelfde overkomt, maar hé het zal je maar precies wel overkomen![]()
Mijn 1e en 2e prik zijn ook helemaal prima gegaan, maar toch
hagelslag schreef:Solaria_Liz schreef:
Ik ken het. Ik moet maandag naar de tandarts sinds jaren.En alleen omdat mijn dochter 2 is geworden en ik haar het goede voorbeeld wil geven.
Ik ben super zenuwachtig en knijp hem voor slecht nieuws
Hier heb ik het laatst nog Met mijn tandarts over gehad.
Is er een mogelijkheid dat je dochter ook eens met een oom, tante of Wie dan ook mee gaat?
Onbewust zal ze je spanning merken.
Ik vind het heel heel knap dat je het juiste voorbeeld wilt geven!!
Mijn tandarts heeft namelijk 1 gezin waarbij beide ouders bang zijn.
En de kinderen komen met de tante die het dus niet erg vind.
Zodat de kinderen de angst niet overnemen
TheNovelist schreef:Geen super ergenis want ik vind niets leuker dan knuffelen met de kat, maar ik wil lekker onder de dekens en op mijn zij liggen. Maar ik wil hem absoluut niet wakker te maken. Alleen mijn rug vind dit niet meer zo fijn![]()
[ [url=m/NsysWS.jpg]Afbeelding[/url] ]