carineken schreef:[ [url=m/m59cIw.jpg]Afbeelding[/url] ]
6 schattige glaasjes.
En dan nog 2 boeken.
[ [url=m/jcuuUU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UPwW4x.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat kookboek, jaloers!
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Hagel schreef:Door dit topic aardig kringloop addicted geworden.
Gister een aquarium visnetje gescoord (om de hooitjes en dingen uit de waterbakken vannde paarden te vissen) en een mok. Vandaag 2 dvd’s, de eerste Harry Potter (ik heb nog nooit een van die films gezien oeps) en Black Beauty, lekker nostalgisch en kon ze op geen een streamingsdiensr vinden waar ik een abbo op heb.
Ik zoek ook nog dreamer mijn droompaard en de dvd boxen van The Ghostwhisperer.
Morgen ga ik naar 3 andere zaken, lekker struinen!
Hagel schreef:Door dit topic aardig kringloop addicted geworden.
Gister een aquarium visnetje gescoord (om de hooitjes en dingen uit de waterbakken vannde paarden te vissen) en een mok. Vandaag 2 dvd’s, de eerste Harry Potter (ik heb nog nooit een van die films gezien oeps) en Black Beauty, lekker nostalgisch en kon ze op geen een streamingsdiensr vinden waar ik een abbo op heb.
Ik zoek ook nog dreamer mijn droompaard en de dvd boxen van The Ghostwhisperer.
Morgen ga ik naar 3 andere zaken, lekker struinen!
Hagel schreef:Vandaag bij 3 zaken in Rijswijk geweest. Waarvan 1 waar ik nooit meer naar toe ga.
Wel goed geslaagd vandaag! Witte vaasjes (een medium maatje en wat kleintjes), een rieten mandje om een plant met pot in te zetten, een gouden decoratie tak (voor in 1 van de vaasjes), een soort klein decoratie wit ophangkleedje (?) en tot slot een klein zacht borsteltje, geen idee wat ik daar mee moet maar de hond vond het heel ontspannend op dr hoofd.
Zal straks even foto’s maken.
foxy80 schreef:Die kussens
Vjestagirl schreef:Hagel schreef:Vandaag bij 3 zaken in Rijswijk geweest. Waarvan 1 waar ik nooit meer naar toe ga.
Wel goed geslaagd vandaag! Witte vaasjes (een medium maatje en wat kleintjes), een rieten mandje om een plant met pot in te zetten, een gouden decoratie tak (voor in 1 van de vaasjes), een soort klein decoratie wit ophangkleedje (?) en tot slot een klein zacht borsteltje, geen idee wat ik daar mee moet maar de hond vond het heel ontspannend op dr hoofd.
Zal straks even foto’s maken.
Ik ben heel benieuwd welke zaken je geweest bent!
Ik ben in Rijswijk echt fan van Kringloopwinkel Rijswijk in de Plaspoelpolder.
Amber_anne schreef:foxy80 schreef:Die kussens
Ik zie dat ze bij de Xenos in de aanbieding zijn
https://www.xenos.nl/kussen-kraanvogel-roze-45x45-cm