Yonker schreef:Ik zou juist een mondkapje erin doen danMaarja ik ben dan ook echt een trut
Dit zou ik ook doen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miccamaaike schreef:Leuk Lolacabana om even binnen te spieken, hopelijk hebben jullie t vlot verkocht. Maar jullie huidige woning lijkt wel groter dan de nieuwe? Gaan jullie naar een andere woonplaats oid?
Mondy schreef:Mondkapjes mogen hier ook![]()
Volgens mij vorig jaar aangegeven iets van thermos bekers oid altijd goed te vinden... maar ondertussen hebben we die nu juist genoegmaar mocht t hier iemand op ideeen brengen.
Leuke dingen voor sporten en hardlopen zijn altijd welkom mocht mn santa er niet uit komen bedenk ik me.
Heb nog genoeg kms te maken de komende tijd dus die gaan genoeg gebruikt wordenDeze maand al aan de 63 km
hahahatsjoe schreef:Op de verpakkingen van de kapjes staat dat ze niet beschermen tegen virussen... dus wie steekt er dan zijn kop in het zand ?
xZiva_ schreef:Nou heel simpel
Als we beide geen broek aan hebben en ik plas, zijn we beide nat.
Draag alleen jij een broek en ik plas, zijn we alsnog beide nat maar al iets minder.
Dragen we beide een broek en ik plas, dan ben ik alleen nat.
Ik heb overigens ook al genoeg mondkapjes. Dingen voor in huis kan ik (nu nog) niet kwijt door een zeer klein huis