Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 11:40

Zertab schreef:
Het is een open natuurplas, ben bang dat die dan gestolen wordt.

Maar al die andere mensen hebben hun huis en/of autosleutels ook gewoon in hun tas zitten.
Mijn spullen liggen ook altijd gewoon in een tas. Meestal onderin mijn kleine koeltasje.

Taifoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 11:41

Zertab schreef:
Ik ga morgen zwemmen in een natuurplas. Maar... waar laat ik mijn autosleutel? Deze kan niet mee in het water, want het is zo'n autopasje dus de batterijen vinden dat niet zo leuk.. :+

Dadelijk kan ik niet zwemmen vanwege de auto :+
Lopen/fietse/etc. is geen optie overigens. Moet met de auto.

https://www.ditverzinjeniet.nl/zonnebra ... safe-blauw

Denk alleen niet dat ie er voor morgen is. Maar misschien kan je zelf wat creatiefs verzinnen? :)

Flying_Angel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 11:48

Een lege bus pringles en daarin doen!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 11:50

Bedankt voor de tips!

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 11:56

Dat ik nu naar het ziekenhuis moet om een onderzoek te doen dat al eerder is gedaan. Maar omdat de internist te arrogant was ook maar 1 woord met mij te wisselen, heeft hij voor dit onderzoek gekozen ipv wat aangevraagd was. Lekker nutteloos dus

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 11:58

Zertab schreef:
Bedankt voor de tips!

Wat je ook nog kunt doen is een goed afsluitbaar zakje en dan onder een hoek van je handdoek een beetje begraven... dan zet je daar je schoenen of tas weer op. Zo heb je het voor jezelf misschien beter verstopt.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 12:14

Zertab schreef:
Ik ga morgen zwemmen in een natuurplas. Maar... waar laat ik mijn autosleutel? Deze kan niet mee in het water, want het is zo'n autopasje dus de batterijen vinden dat niet zo leuk.. :+

In een goed gesloten plastic zakje onder het zand stoppen.Vooral geen tas zichtbaar ergens neerleggen.
Dat heb ik ooit ook eens gedaan.Ik zat redelijk ver in het water toen er plots een man opdook uit de bosjes en er met mijn tas vandoor ging.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 12:51

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 12:52

In een luier? Mensen zullen daar niet zo snel aan komen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 13:13

Zertab schreef:

Ik laat alles gwn liggen. Tot nu toe niets gejat

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 13:14

Maar jongens, ik ga na mijn werk. Dus heb niets bij, of ja, ligt allemaal in de auto. Behalve een handdoek dan.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 13:34

Dán is een plastic zakje de beste tip die ik las: beetje opblazen met sleutel erin en onder je handdoek ingraven.

vladimir1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 14:29

@zarteb: wat ik altijd doe: een lege zonnebrandfles bewerken zodat daar je sleutels inpassen, goede camouflage.

ergernis? geen zin om dingen te gaan doen... te warm om op pad te gaan.... dan maar weer beetje bokken en lezen voor dag 5....

CecileDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 14:40

Dat zelfs met de ventilator vol op me gericht ik nog een kop als een boei heb. Blij dat ik geen klantgesprekken heb vandaag :')

vladimir1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 14:43

nog een ergernis, die k-berkeboom van de buren, die veel te dicht bij de erfafscheiding staat, kei-groot is, half over onze tuin hangt, en het HELE JAAR WEL TROEPJES parkeert in onze tuin. op het moment zijn het de berkenvliesjes en ook kleine mini-torretjes die er uit komen vallen.... gvrrrrrr...... de plaatsing van de boom is helaas verjaard, dus we kunnen niet echt veel doen, maar echt.... joh, eruit met dat ding....neemt ook1/3e van hun tuin in beslag, dus ik heb ook geen idee waarom ze 'm zelf nog niet zat zijn........ en ik ga toch echt eens vragen of ze de takken die over de muur heenkomen gaan afzagen....

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 15:59

Ik moet richting de camping maar heb geen zin. Maar thuis heb ik niks in huis dus dan zou ik eerst weer boodschappen doen. Ik wil gewoon binnen blijven.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 16:12

Poep scheppen bij dit weer.....
Gelukkig poepen ze beide best netjes op 1 plekAfbeelding

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 17:46

Anoniem schreef:
DiscoDipp schreef:
Mannen :')

Sinds begin dit jaar weer contact met mijn ex, vervolgens moest t 5 maanden duren eer zijn familie ervan wist. Zijn vrienden weten het volgensmij nog niet, ik zie hem gemiddeld 1 keer in de 6 weken, maar appen met mij kan die wel de hele dag. En als je zegt dat je t niet meer weet dan krijg je alleen een ‘maar ik hou zoveel van je’. Maar je doet er toch niets mee? Jezus

Wat moet ik nog dan? :?

Eigenlijk zit je dus gewoon aan zijn lijntje?
Die een keer in de 6 weken, is dat een avondje of uurtje plezier en weg is meneer?
Die houdt niet van jou, die houdt van jouw beschikbaarheid.
:knuffel:

Laatste paar keer wel, in t begin niet. Moet wel zeggen dat hij wel echt een ontzettend druk beroep heeft dat geen tijd kent. Maar dan nog :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 18:00

Je verdient beter dan dat!! :knuffel:
Je bent geen loosdoos.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 18:25

Druk beroep of niet, als je om iemand geeft zowel vriendschappelijk als in de zin van liefde, dan maak je tijd voor elkaar.

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 19:04

Fijn als je schoonouders hun auto de hele week uitlenen en wij als een of andere taxi mogen komen opdraven :roll: dag gezellig avondje aan t water met de pup :wave:

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 19:35

Jongste katten dame die wil spelen of tegen je aan wil slapen. %)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 20:08

Mijn vriend die zich als een grote baby gedraagt. Hij vond het eten niet lekker, prima kan een keer. Maar daar dan constant over zeuren en mopperen en zeggen wat anders moet. Daarnaast had ik komkommer gesneden die al iets slap was, maar nog hartstikke prima te eten. Pakt ie het op, kijkt er naar, smijt het terug en dat nog een keer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 20:11

Loeky01 schreef:
Mijn vriend die zich als een grote baby gedraagt. Hij vond het eten niet lekker, prima kan een keer. Maar daar dan constant over zeuren en mopperen en zeggen wat anders moet. Daarnaast had ik komkommer gesneden die al iets slap was, maar nog hartstikke prima te eten. Pakt ie het op, kijkt er naar, smijt het terug en dat nog een keer.

Zo. Dat mocht ie als kind bij z'n moeder aan tafel misschien, maar als volwassen kerel aan jullie tafel? Wat een grap!

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 20:12

Anoniem schreef:
Loeky01 schreef:

Zo. Dat mocht ie als kind bij z'n moeder aan tafel misschien, maar als volwassen kerel aan jullie tafel? Wat een grap!

Ja hij zit op het moment weer in een fase waarin hij zich als 5 jarige gedraagt. Ik negeer hem maar gewoon, blij dat hij weer aan het werk is. Dan gaat het vaak weer beter -O-