Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:hoezo kunnen ze het niet verspreiden. Ze ademen toch en hebben toch handen en kleding?
Citaat:Uit de gegevens die nu bekend zijn, lijken kinderen weinig klachten te krijgen van het coronavirus en weinig bij te dragen aan de verspreiding van het coronavirus.
Kinderen kunnen prima met andere kinderen spelen als ze géén klachten hebben zoals koorts, verkoudheid of hoest.
_San87_ schreef:Ik snap nog steeds niet hoe het kan dat kinderen weinig bijdragen aan de verspreiding. Zoals Ayasha zegt, ze ademen, hebben handen. Dat ze er weinig last van hebben zou kunnen, maar dat betekent niet dat er niks verspreid kan worden, me dunkt.
Sizzle schreef:_San87_ schreef:Ik snap nog steeds niet hoe het kan dat kinderen weinig bijdragen aan de verspreiding. Zoals Ayasha zegt, ze ademen, hebben handen. Dat ze er weinig last van hebben zou kunnen, maar dat betekent niet dat er niks verspreid kan worden, me dunkt.
Het kan zijn dat er gewoon weinig vermeerdering is in kinderen en daarmee dus ook minder uitscheiden.