Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 14:46

En die reclame van chio met die piano en dat wijf reageert alleen op het breken van het stuk chips |o

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 14:47

Van die mensen die gewoon midden in een doorgang blijven staan en praten, vaak in de Supermarkt of in een hele drukke straat.
Kom op mensen, ga even netjes aan de kant zodat de rest er ook doorheen kan. Een beetje meedenken zou zijn fijn.
Ik zeg dan altijd: 'Pardon' en ga er langs, waarbij ik nog giftig wordt aangekeken ook :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 14:49

De allerergste, zeker voor mensen met een afkeer tegen etensgeluiden: Magnum. Elke willekeurige poedersuiker magnum reclame met die walgelijk krak van die chocolade. *cringe*

De sarpassioooo-collega had het zojuist tegen iemand over de mist van afgelopen maandag.
Ze wilde fogged up zeggen. Wilde. :D Haar Engels is niet zo goed.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 24-01-20 14:55, in het totaal 3 keer bewerkt

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 14:53

Ineke2 schreef:
Barramundi schreef:
Dat mijn collega in Sydney al om 6:30 begint met bellen! Ik was amper uit bed, dwaas!!
Sidenote: mijn werkdag begint officieel om 8:00. Heb dus ook mooi niet opgenomen :evaw:

Het is wel een mooie wekker :')

Ik had wel de wekker gezet, maar niet gekeken op welke tijd die stond gisteravond en normaal zet ik mijn telefoon ook nog maar die was ik vergeten. Bleek mijn wekker om 08:00 uur te staan }:0

Oeps!! Gelukkig nog wel op tijd gered!

Volgende ergernis hier; de camping koelkast was dichtgevallen toen we hem weggezet hebben de laatste keer. Normaal zit er een blokje oid onder de deksel zodat hij een beetje kan ‘ademen’ maar dat was erin gevallen en de deksel heeft dus nu wekenlang potdicht gezeten terwijl het ding uit stond en het hier dik 30 graden is.
De lucht die eruit kwam toen we hem open deden... %) (waar is de kots smiley als je hem nodig hebt)

Ding staat nu te luchten, maar ben toch bang dat we morgen met een stinkende koelkast op pad moeten... :\

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 14:54

cursebreaker schreef:
casperzazoe schreef:
Kan wel janken. Godver. Kater moest gecastreerd worden. We hebben 2 praktijken in de buurt en eentje is een beetje een beunhaas. Maargoed, die had wel nog plek voor het weekend en een castratie kan iedereen wel.
Narcose spuiten lagen al klaar, heel knap want stonden geen gegevens bij over het gewicht of ras dus hij heeft geen idee hoeveel die weegt.
"Hij is 1,5 jaar zwerver geweest, heb geen idee of ie gezond is. Kun je hem ff goed nakijken?" Neuh spuiten zaten er in voor hij naar het hartje had geluisterd.
Echt. Wat een eikel. Sorry lieve kat :(:)

Mijn hemel, wat een nare ervaring!
Je hebt geen vaste DA dus waar je altijd naartoe gaat?
Nu natuurlijk niks meer aan te doen, maar ik zou daar in ieder geval niet meer naar terug gaan.
Wat onprofessioneel en dan is het ook een geluk als het diertje daar heelhuids uit komt pff :(
Onder narcose gaan, zelfs voor castreren bij een kater, is alsnog iets waar je serieus mee moet omgaan en dan is een globaal onderzoek vooraf toch het minste wat je kunt doen en zeker het geven van juiste doseringen is zo belangrijk. Ik zou 'm echt de pan uitgeglipt zijn als dat was gebeurd. Alles achter de rug nu?

Zo hoor ik in de omgeving ook wel eens over praktijken die heel onhygiënisch te werk gaan qua opereren waar ik echt kriegelig van wordt, brr en rijdt er bv. een DA rond die aan huis komt en op de tafel thuis de dieren 'helpt'. Ik vraag me echt af hoe het kan dat zo'n DA's nog kunnen blijven voortbestaan.

Nou ben er dus al jaren niet meer geweest. Voor de hond en de paarden hebben we een andere, vaste, dierenarts. Mja, onder het mom "hij heeft wel een praktijk en z'n papieren" maar naar hem toe. Mijn baas gaat er altijd heen en die is er zo lovend over, dus ik dacht dat hij misschien was veranderd in de loop van de jaren.
En ze hadden nu plek. Aangezien de kater in huis aan het sproeien was, moest hij zsm onder t mes van m'n ouders. (Hij is dus pas 2 dagen terug dus kon niet een afspraak optijd maken, voordat ik zo vanalles
over me heen krijg).
Maar echt, oh ik voel me poedersuiker. Sowieso al om die kat weer in een mandje te proppen en er mee te sjouwen terwijl hij nog moet wennen thuis. Maar anders zou het niet lang duren voor hij buiten wordt gegooit en hij dus weer gaat zwerven.

Kan ik hier een melding van maken ergens?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 15:12

Anoniem schreef:
De allerergste, zeker voor mensen met een afkeer tegen etensgeluiden: Magnum. Elke willekeurige poedersuiker magnum reclame met die walgelijk krak van die chocolade. *cringe*

De sarpassioooo-collega had het zojuist tegen iemand over de mist van afgelopen maandag.

Daar zou ik idd ook erg opgefogged van kunnen worden!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 15:12

Anoniem schreef:

De sarpassioooo-[***] had het zojuist tegen iemand over de mist van afgelopen maandag.

JA!
Of reclame's waar ze drinken inschenken. _-:(

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 15:15

Een klasgenoot die nu ineens besluit dat hij geen geld uit wil geven aan het cadeautje wat we onze projectbegeleider hebben gegeven, nadat het cadeautje gisteren is gegeven. Blijkbaar omdat hij de begeleider zo intens haat dat nog geen €5 te veel is. Sneue vent :roll:

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 15:27

Mkango schreef:
Dat ik, voor wie gevoelens van gemis volkomen vreemd waren, m’n beste vriendin echt onwijs mis en het nog ruim twee maanden duurt voor ik haar weer zie. Temeer omdat er nu wat dingen gaande zijn aan haar kant en ik graag “even” langs had willen gaan om er wat meer voor ‘r te zijn, maar ze is vorig jaar geëmigreerd.

DezeNaam schreef:
Dat ik geen geduld heb met mezelf. :’) Ik wil graag beter leren schilderen/tekenen maar mijn eigen perfectionisme zit me zo in de weg dat ik er geen plezier meer aan heb. :+

Ik ben aan het twijfelen om lessen te volgen. Ofja, ik wil het eigenlijk graag. Het enige minpunt is de prijs.
Herkenbaar. :+ En ik wil dan ook niet alleen maar foto’s na kunnen tekenen, maar ook écht weten hoe de anatomie in elkaar steekt zodat ik zelf die “visual library” in m’n hoofd kan opbouwen, maar daardoor blokkeer ik mezelf ook weer, want zelfs m’n oefenschetsen moeten meteen perfect zijn. :x

Offtopic omdat het eigenlijk een ergernissen topic is, maar misschien vinden jullie deze leuk! natekenen met een tijdslimiet, geen tijd voor perfectionisme.
https://line-of-action.com/

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 15:32

Wat dachten jullie dan van die reclame met Frans Bauer?
Zo irritant. :')

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 15:43

Ik erger mij aan de (zoals altijd) trage WiFi van Ziggo én dat mijn salaris nog niet gestort is door een storing bij ABN AMRO -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 16:21

Ik heb momenteel geen tv, maar in Engeland zijn vrijwel alle tv-reclames of van die deprimerende dingen voor goede doelen die dan ook echt allemaal met dezelfde grafstem zijn ingesproken, of reclames voor levens- en uitvaartverzekeringen. (Of, als je ITV Racing zit te kijken, slechte reclames van bookmakers.) Daar ben je na drie reclameblokken ook wel goed klaar mee. :))

Dank je, trouwens, Telpeva! Ik doe dat soort oefeningen regelmatig, maar blijf het lastig vinden om losser te werken als ik iets in meer detail uitwerk. :P

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 16:30

Mandarijn schreef:
Wat dachten jullie dan van die reclame met Frans Bauer?
Zo irritant. :')

Ik vind Frans Bauer sowieso irritant :+

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 16:37

Het kan bij mij niet erger dan Seats and sofa’s. Probleem van Appie reclame is dat die elk reclameblok gedraaid wordt. Daardoor wordt het irritant.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 16:54

Als we het dan over reclames hebben, deze van Colgate wint het voor mij. Kon hem niet in het nederlands vinden dus hier een duitse versie:

Ughhhh

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 17:00

Mag het ook radioreclame zijn. Die van dat print/inktbedrijf met die automatische belbot.... Zodra ik het begin hoor, draai ik het geluid uit. Nog steeds geen idee welk bedrijf het is en ik wil het ook niet weten...

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 17:32

Kat is inmiddels veilig thuis, wel nog veel te suf als je nagaat dat hij 5uur geleden z'n prikje heeft gehad.

Erger me er aan dat er een super gave vacature voorbij komt maar deze, again, veel te ver weg is.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 17:36

Bloemetje75 schreef:
Mag het ook radioreclame zijn. Die van dat print/inktbedrijf met die automatische belbot.... Zodra ik het begin hoor, draai ik het geluid uit. Nog steeds geen idee welk bedrijf het is en ik wil het ook niet weten...

Ik zap altijd van station naar station tijdens het radioblok :'). Of zet uit ellende m'n spotify weer aan omdat ik het allemaal verschrikkelijk vind. _O-

Vakantie ergernis;
ik heb wel zin om te zwemmen maar geen zin om me om te kleden, te douchen en dan weer om te kleden om vanavond weer richting de boulevard te gaan...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 17:45

Brak op de bank na BHV training en voel me beroerd.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 18:32

Mijn baas..
Wat een irritante man is dat ook.

Blij als ik ander werk heb!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 19:12

Bloemetje75 schreef:

Jaaa die wilde ik dus ook gaan noemen. Mijn radio gaat uit of naar een andere zender zodra ik die reclame hoor.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 19:19

Ineens buikgriep, diarree. Wel honger dus ik eet lekker een pizza. Maar steeds borrelende darmen.

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 19:52

Dat mijn bloed super is, maar ik toch geen bloed mag geven door mijn gastric bypass...
Ik snap dat ze voorzichtig zijn hiermee, maar als alles in orde is, dan is er toch niks aan de hand ?

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 20:31

GUSTIxBILL schreef:
Dat mijn bloed super is, maar ik toch geen bloed mag geven door mijn gastric bypass...
Ik snap dat ze voorzichtig zijn hiermee, maar als alles in orde is, dan is er toch niks aan de hand ?

Hzo mag je met een maagverkleining geen bloed geven dan? Hoelang geleden ben je geopereerd?

Ik ben zelf 1 februari 2 jaar geleden geholpen en geef gewoon bloed hoor en nooit problemen mee gehad.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 20:37

Ik erger me eraan dat ik nooit weet wat ik de volgende keer pittiger wilde maken qua gerechten. Nu dacht ik dat die singaporese hokkien noedels niet zo pittig waren, dus ik doe er iets minder dan een halve chilipeper in, enorm pittig :') Terwijl ik een hele chilipeper altijd in de groene curry heb en dan nergens last van.