Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ineke2 schreef:Barramundi schreef:Dat mijn collega in Sydney al om 6:30 begint met bellen! Ik was amper uit bed, dwaas!!
Sidenote: mijn werkdag begint officieel om 8:00. Heb dus ook mooi niet opgenomen
Het is wel een mooie wekker![]()
Ik had wel de wekker gezet, maar niet gekeken op welke tijd die stond gisteravond en normaal zet ik mijn telefoon ook nog maar die was ik vergeten. Bleek mijn wekker om 08:00 uur te staan
cursebreaker schreef:casperzazoe schreef:Kan wel janken. Godver. Kater moest gecastreerd worden. We hebben 2 praktijken in de buurt en eentje is een beetje een beunhaas. Maargoed, die had wel nog plek voor het weekend en een castratie kan iedereen wel.
Narcose spuiten lagen al klaar, heel knap want stonden geen gegevens bij over het gewicht of ras dus hij heeft geen idee hoeveel die weegt.
"Hij is 1,5 jaar zwerver geweest, heb geen idee of ie gezond is. Kun je hem ff goed nakijken?" Neuh spuiten zaten er in voor hij naar het hartje had geluisterd.
Echt. Wat een eikel. Sorry lieve kat
Mijn hemel, wat een nare ervaring!
Je hebt geen vaste DA dus waar je altijd naartoe gaat?
Nu natuurlijk niks meer aan te doen, maar ik zou daar in ieder geval niet meer naar terug gaan.
Wat onprofessioneel en dan is het ook een geluk als het diertje daar heelhuids uit komt pff
Onder narcose gaan, zelfs voor castreren bij een kater, is alsnog iets waar je serieus mee moet omgaan en dan is een globaal onderzoek vooraf toch het minste wat je kunt doen en zeker het geven van juiste doseringen is zo belangrijk. Ik zou 'm echt de pan uitgeglipt zijn als dat was gebeurd. Alles achter de rug nu?
Zo hoor ik in de omgeving ook wel eens over praktijken die heel onhygiënisch te werk gaan qua opereren waar ik echt kriegelig van wordt, brr en rijdt er bv. een DA rond die aan huis komt en op de tafel thuis de dieren 'helpt'. Ik vraag me echt af hoe het kan dat zo'n DA's nog kunnen blijven voortbestaan.
Anoniem schreef:De allerergste, zeker voor mensen met een afkeer tegen etensgeluiden: Magnum. Elke willekeurige poedersuiker magnum reclame met die walgelijk krak van die chocolade. *cringe*
De sarpassioooo-collega had het zojuist tegen iemand over de mist van afgelopen maandag.
Ze wilde fogged up zeggen. Wilde.Haar Engels is niet zo goed.
Anoniem schreef:De allerergste, zeker voor mensen met een afkeer tegen etensgeluiden: Magnum. Elke willekeurige poedersuiker magnum reclame met die walgelijk krak van die chocolade. *cringe*
De sarpassioooo-[***] had het zojuist tegen iemand over de mist van afgelopen maandag.
Ze wilde fogged up zeggen. Wilde.Haar Engels is niet zo goed.
Mkango schreef:Dat ik, voor wie gevoelens van gemis volkomen vreemd waren, m’n beste vriendin echt onwijs mis en het nog ruim twee maanden duurt voor ik haar weer zie. Temeer omdat er nu wat dingen gaande zijn aan haar kant en ik graag “even” langs had willen gaan om er wat meer voor ‘r te zijn, maar ze is vorig jaar geëmigreerd.DezeNaam schreef:Herkenbaar.Dat ik geen geduld heb met mezelf. :’) Ik wil graag beter leren schilderen/tekenen maar mijn eigen perfectionisme zit me zo in de weg dat ik er geen plezier meer aan heb.![]()
Ik ben aan het twijfelen om lessen te volgen. Ofja, ik wil het eigenlijk graag. Het enige minpunt is de prijs.En ik wil dan ook niet alleen maar foto’s na kunnen tekenen, maar ook écht weten hoe de anatomie in elkaar steekt zodat ik zelf die “visual library” in m’n hoofd kan opbouwen, maar daardoor blokkeer ik mezelf ook weer, want zelfs m’n oefenschetsen moeten meteen perfect zijn.
Bloemetje75 schreef:Mag het ook radioreclame zijn. Die van dat print/inktbedrijf met die automatische belbot.... Zodra ik het begin hoor, draai ik het geluid uit. Nog steeds geen idee welk bedrijf het is en ik wil het ook niet weten...
Bloemetje75 schreef:Mag het ook radioreclame zijn. Die van dat print/inktbedrijf met die automatische belbot.... Zodra ik het begin hoor, draai ik het geluid uit. Nog steeds geen idee welk bedrijf het is en ik wil het ook niet weten...
GUSTIxBILL schreef:Dat mijn bloed super is, maar ik toch geen bloed mag geven door mijn gastric bypass...
Ik snap dat ze voorzichtig zijn hiermee, maar als alles in orde is, dan is er toch niks aan de hand ?