Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Exitium schreef:De retourtermijn gaat pas lopen op het moment dat het pakketje bij de ontvanger bezorgd is, dus daarvoor had je dat niet hoeven laten.Ik zou even contact met de verzender opnemen, en eventueel ook met de webwinkel
Palmboom95 schreef:Exitium schreef:De retourtermijn gaat pas lopen op het moment dat het pakketje bij de ontvanger bezorgd is, dus daarvoor had je dat niet hoeven laten.Ik zou even contact met de verzender opnemen, en eventueel ook met de webwinkel
Juist wel, als ik het heel op tijd bestel zoals bij andere cadeaus ligt het al snel 14 dagen bij mij dus dan is die termijn verstreken als degene die het cadeau krijgt het kan openmaken en testen.
Heb net contact opgenomen met de verzender en te horen gekregen dat ze het pakket kwijt zijn
fohadie schreef:Ashleytjuhh schreef:is het pakket wel echt zeker terug gestuurd dan? kunje dat ook zien in je track en trace?
gisteren kreeg ik een berichtje dat mijn pakketje toch een dag later zou komen. nou helemaal prima maar toch bleek het eind van de ochtend toch geleverd te zijn. ik was blij verbaasd
Nou ja, als de winkel je een mail stuurt met dat het retour gezonden wordt en je je geld terug krijgt als zij hem hebben ontvangen, dan ga ik er vanuit dat het idd retour gestuurd is.
Marije_jiplover schreef:Nou, gisteren wat besteld en vandaag al geleverd door PostNL, helemaal verbaasd dat het zo snel er al is!
Bij DHL gaat t minder goed.
Pakje had bij de leverancier al een vertraagde levertijd omdat het niet op voorraad was, kan gebeuren.
Toen afgelopen donderdag een mail met verzendbevestiging en later in de track&trace te zien dat het maandag bezorgd zou gaan worden.
Maandag bleef die op gesorteerd staan, met verwachte levering s middags.
Nooit gewijzigd naar onderweg met de bezorger.
Gisteren een mail van DHL, vandaag bezorgen we je pakket.
Status van verwerkt in sorteercentrum naar aangekomen in regio van bestemming.
Verwachte levering gisteren in de middag.
Om 19.01 een mail: vandaag gaan we bezorgen, de bezorger is onderweg! verwachte levering tussen 19.05 en 21.00.
Om 21.30 zei ik tegen mijn man, hoop dat de bezorger inmiddels niet meer onderweg is...
Vandaag een mail, vandaag gaan we bezorgen tussen 13.35 en 17.30.
Ik ben erg benieuwd.
Vindt het vooral sneu voor de bezorgers, die het kennelijk zo druk hebben en dat er dan niet-realiseerbare planningen voor hen worden gemaakt...
Weet niet zeker of ik op tijd thuis ben straks en heb eerlijk gezegd ook niet de tijd om het hele tijdsbestek thuis te gaan zitten wachten (zal nog ergens paard moeten verzorgen en boodschappen moeten doen), maar heb wel neerzettoestemming gegeven voor als we niet thuis zijn.
Bij DHL gaat die neerzettoestemming bij ons tot nog toe altijd goed.
Maar hier valt ook eigenlijk niet op te plannen om thuis te zijn, als je al geen idee hebt wanneer het verzonden wordt (heb ergens 15 of 16 december besteld) en er vervolgens last minute een wijziging in de bezorgtijd en -dag komt.
Ben dus erg benieuwd of mijn pakje vandaag wel komt.
Moestuin schreef:Gisteren 2 pakketten (1 bestelling, zelfde afzender) gemist. Pakket 1 wordt nu vandaag bezorgd in winkel A, pakket 2 wordt maandag pas bezorgd in winkel B. Wat apart weer
Flying_Angel schreef:Mijn pakket is van: bezorgdatum woensdag, naar bezorgdatum donderdag, naar bezorgdag vrijdag naar bezorgdag onbekend