Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fleurtjeuh schreef:Ik eet vrij weinig zout eigenlijk. Tenminste, voor mn gevoel.
Ontbijt was ontbijtkoekjes van belvita, lunch was 3 boterhammen met kalkoenfilet en tomaat en komkommer
fleurtjeuh schreef:Oja, ik had ook nog een aardbeien milkshake erbij
Geen/ander brood als lunch is wel lastig vanwege werk. We halen altijd lekker brood van de markt.
fleurtjeuh schreef:Ik zou graag kha eten, maar ik weet niet zo goed hoe.
Ik ben wel een beetje een picky eter namelijk en wil het goed doen. Ook omdat ik op een gezonde manier wil afvallen.
fleurtjeuh schreef:Ik zou graag kha eten, maar ik weet niet zo goed hoe.
Ik ben wel een beetje een picky eter namelijk en wil het goed doen. Ook omdat ik op een gezonde manier wil afvallen.
Janine1990 schreef:Ik heb zojuist een uil gespot in de esdoorn achter mijn huis.
Hij maakte ruzie met een ekster, ik heb hem full face gezien maar ben er behoorlijk van onder de indruk, waardoor ik nu niet weet of het een kerkuil of een velduil is.
De roep die ik snachts hoor komt overeen met een kerkuil of het jong van een velduil.
Wie o wie kan hier iets zinnigs over zeggen? Ik kan hem niet meer spotten in de boom, gezien hij is weg gevlogen richting bos.
dees_daan schreef:Janine1990 schreef:Ik heb zojuist een uil gespot in de esdoorn achter mijn huis.
Hij maakte ruzie met een ekster, ik heb hem full face gezien maar ben er behoorlijk van onder de indruk, waardoor ik nu niet weet of het een kerkuil of een velduil is.
De roep die ik snachts hoor komt overeen met een kerkuil of het jong van een velduil.
Wie o wie kan hier iets zinnigs over zeggen? Ik kan hem niet meer spotten in de boom, gezien hij is weg gevlogen richting bos.
Is het geen ransuil of bosuil?
Als ik moet kiezen tussen de 2 opties die je geeft is de kerkuil logischer omdat een velduil vooral in open gebieden voorkomt en niet in het bosgebied. Meestal zitten ze in de weilanden..