[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 21:21

Cayenne schreef:
Deze video vind ik ook echt heel heftig.
Een man ziet een grote tornado op zijn huis afkomen en filmt dit terwijl hij gaat schuilen.
Dan hoor je hoe de tornado het huis sloopt en na een halve minuut is de complete buurt verdwenen :oo
Vooral de angst en het ongeloof in hun stemmen vind ik heel heftig. Ze zijn duidelijk in shock.
https://www.youtube.com/watch?v=o1WMEwd8Al0

Oh my god, ik kan echt veel slechter tegen geluid dan tegen beeld. Kreeg er hartkloppingen van. Zo vreselijk, je huis gewoon ineens weg alsof het niks is. ;(

Anoniem

Re: Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 00:04

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 10:47

Rebecca schreef:
Bizar :oo de kracht van moeder natuur

De kraker := , jeweetwel waar jullie het eerder over hadden :+ . O help arm meisje denk ik dan
http://www.dumpert.nl/mediabase/7638191/3b150514

Oh wauw, dat wil ik ook! Zit zo vast ondanks dat ik zelf mijn armen (ellebogen, pols en vingers), nek, rug, enkels en tenen kraak.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 11:44

Ik ga elk jaar 1-2x naar de kraker als mijn rugwervels weer eens uit hun lijn schieten.
Als ik die krak hoor, dat moet ik altijd enorm lachen, kan dat gewon weg niet inhouden.
Maar is altijd een opluchting als ik geweest ben

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-19 11:50

Silly1972 schreef:
Ik ga elk jaar 1-2x naar de kraker als mijn rugwervels weer eens uit hun lijn schieten.
Als ik die krak hoor, dat moet ik altijd enorm lachen, kan dat gewon weg niet inhouden.
Maar is altijd een opluchting als ik geweest ben

Dat heb ik dus ook :')

Al ga ik niet meer, bij problemen met het lichaam ga ik tegenwoordig naar een bowen therapeut. Veel blijvendere oplossing voor mij. Als je van één keer behandelen een half jaar geen last hebt... :D

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 11:59

ja precies! En pijn doet hetniet, lucht juist op

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 12:08

Osteo, ik ging voorheen ook naar de chiro maar nu naar de osteo en die krijgt alles net zo los en rechtgezet en dat zonder gekraak.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 19:34

Ik kraak mijn rug zelf..heerlijk :P

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 19:39

Ik kan dat maar op 1 plek in mijn rug, nl onder. Maar iemand kraakte mij eens, en voelde het in mijn rug meer richting longen? Dat voelde idd heel goed.

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 19:41

Kunnen we het weer over lugubere zaken hebben?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 19:48

Zammie schreef:
Kunnen we het weer over lugubere zaken hebben?

Yep, je hebt gelijk ;)

Wat ik altijd erg luguber vond waren programma’s waar je vieze dingen (insecten) moest eten. Zoals fear factor: hele grote rauwe eieren, maden, gerechten van insecten die nog leven..

Brr, daar kreeg ik echt kokhalsneigingen van en moest iig het geluid uit zetten..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 19:51

De vermissing van Shannan Gilbert , tijdens het zoeken vinden ze meerdere lijken en uiteindelijk die van haar . De long island killer , sommigen zijn geïdentificeerd maar oa een moeder en kleuter niet .

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 20:02

Is daar een docu of iets over?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 20:06

Meerdere docu's! En sommige mensen twijfelen aan het bestaan van de Long Island Killer.

Dit is ook een luguber verhaal. Een moeder met Munchausen by Proxy gaat jarenlang met haar dochter allemaal dokters af en weet ze er van te overtuigen dat haar dochter dodelijk ziek is, mega veel medicatie moet slikken en niet meer kan lopen. Haar dochter weet niet beter of ze is echt ziek. De moeder weet ook heel veel geld in te zamelen zodat ze met haar dochter naar Disneyworld kan etc. Iedereen heeft medelijden met haar en dochterlief.
Na een tijdje is haar dochter het zat en vermoord haar moeder. Dan komt ze er pas achter dat ze eigenlijk nooit ziek is geweest.
Verhaal (in Nederlands, er zijn ook docu's over op youtube): https://www.hln.be/nieuws/buitenland/gy ... gle.com%2F

En weet je, enerzijds is een moord nooit goed te praten, maar in dit verhaal was de dochter ook het slachtoffer.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 20:32

Nog zo'n leuke: Robert Christian Hansen. Hij was de zoon van een bakker en had de nickname: De Slager-Bakker.

Hij pikte, voornamelijk, vrouwen op. Denk aan lifsters/prostituees en vrouwen die niet snel ge/vermist zouden worden.

Na dagen van martelen in zijn kelder nam hij ze, in zijn privé vliegtuig, mee naar een afgelegen eiland (eiland was in zijn bezit).

Vervolgens liet hij de vrouwen los en gaf ze een voorsprong. Om ze vervolgens, als wild, op te jagen en te vermoorden met een geweer of mes.

Gezien de locatie duurde het ruim 12 jaar voordat hij gepakt werd en dat gebeurde pas nadat een van zijn slachtoffers wist te ontsnappen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 20:54

Ailill schreef:
Nog zo'n leuke: Robert Christian Hansen. Hij was de zoon van een bakker en had de nickname: De Slager-Bakker.

Hij pikte, voornamelijk, vrouwen op. Denk aan lifsters/prostituees en vrouwen die niet snel ge/vermist zouden worden.

Na dagen van martelen in zijn kelder nam hij ze, in zijn privé vliegtuig, mee naar een afgelegen eiland (eiland was in zijn bezit).

Vervolgens liet hij de vrouwen los en gaf ze een voorsprong. Om ze vervolgens, als wild, op te jagen en te vermoorden met een geweer of mes.

Gezien de locatie duurde het ruim 12 jaar voordat hij gepakt werd en dat gebeurde pas nadat een van zijn slachtoffers wist te ontsnappen.

Hoe is zij weten te ontsnappen? Niet van het eiland denk ik maar misschien al daarvoor? Wat een verhaal.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 20:58

Brrrr wat een monster

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 21:03

Doet me denken aan de serie Dexter. Alleen hakt hij moordenaars in schijfjes die hun straf wisten te ontlopen.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 21:14

Suzanne F. schreef:
Ailill schreef:

Hoe is zij weten te ontsnappen? Niet van het eiland denk ik maar misschien al daarvoor? Wat een verhaal.

Zij is kunnen ontsnappen uit het vliegtuigje voordat het opsteeg. Wikipedia vertelde me dat.

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 21:30

Oww brr.. bizarre dingen weer!!

Ik kijk nu the blacklist terug. Over insecten in lichaam. Brrr.. daar krijg ik kriebels van. Nou is dit niet echt maar juk. Dat lijkt me zo niets. Bijv die dingen die je onder je huid ziet bewegen.. Ik slaap weer slecht vannacht gok ik :')

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 21:31

Munchausen en met name munchausen by proxy vind ik sowiezo heel heftig. De berekenheid en planning hoe en wat is wat mij betreft heel luguber...

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 21:34

Onali schreef:
Gister weer YT gesurfd en kwam deze tegen:

Spoiler:
https://youtu.be/4jDdTTWU_x0

LET OP ER ZITTEN NIET ZULKE FIJNE FOTO'S TUSSEN (kindjes)

Het laat zien wat er gebeurd na je dood. Dus huidsverkleuring, filmlaag over je ogen, rigor mortis.
Er wordt extreem ingezoomd zodat je het goed kan zien.

Maar ook wat vliegen, ratten en je huisdieren doen met je dode lichaam.
Hoewel van de laatste categorie de meeste foto's dan weer geblurred zijn door YT.
Dus als je daar niet tegen kan is dit niet voor jou.

In deze categorie kwam ik er vandaag nog eentje tegen. Het is een documentaire over een Mexicaanse forensisch patholoog die een techniek heeft ontwikkeld om een gemummificeerde/vergaande overledene weer voldoende op te lappen om ze te kunnen identificeren. Ik vond het ontzettend fascinerend om te zien hoe het hem lukt om het lichaam weer herkenbaar te maken. In de spoiler staat het linkje en nog een iets gedetailleerdere omschrijving.

Linkje:
Spoiler:
https://www.youtube.com/watch?v=XztbHTSAyAo

De documentaire toont expliciete beelden van een mannelijk lichaam in een niet zo fraaie, verregaande staat van ontbinding gedurende verschillende stadia van het 'oplappen' in een bad met chemicaliën. Het is verder een erg interessante documentaire om te zien, het laat zien zoals het is, maar het wordt niet luguberder gemaakt dan nodig.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-19 22:02

Die is vet Bunn! Een soort real life Bones. Thanks!

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 22:16

Er zijn ook wat series op TLC die wel in dit topic passen, Monsters Inside Me (parasieten etc.) en Body Bizarre.

Dit bijvoorbeeld: https://youtu.be/59NH6i0IDfQ

Man met een afwijking waardoor zijn lichaam er verwrongen uitziet.
Laatst bijgewerkt door Kesje op 05-03-19 22:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 22:17

Dat kan ik dus echt niet kijken :r