Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pmarena schreef:Goede tip Keet, leuk spul dat Berg MoovWordt niet meer gemaakt lijkt het...?
Michelle weer goed geslaagd, heeft zich precies lang genoeg ingehouden tot de perfecte buggy langskwam, haha![]()
En een lief roze pakje, leuk inderdaad!
Qua autostoel staat hier veiligheid voorop dus zo lang mogelijk achterwaarts. Meneer kan met bijna 4 nu nog net in onze achterwaartse stoeltjes, ik denk dat dit het laatste jaar is dat hij daar nog goed in zit
We hebben al 2 vooruit stoeltjes maar je kind alleen met de originele autogordel vastzetten vind ik echt levensgevaarlijk.... daar vind ik hem echt nog te klein voor. Daar kruipen ze zo onder vandaan johMoet je je kind constant in de gaten houden en corrigeren dan ofzo...?
Je ziet ook vaak foto's dat ze er helemaal uit zakken, zeker als ze in slaap vallen. En dat wordt dan op Facebook ofzo geplaatst met een tekst in de trant van kijk eens hoe moe ze zijn na een dagje uit. En niemand zie zich er blijkbaar zorgen om maakt dat dat kind door de hele auto heen gaat als er plotseling geremd moet worden ofzo![]()
Maar er zijn volgens mij voor groep 2/3 (echt goede doorgroeistoelen) ook niet veel opties met nog geïntegreerde gordeltjes...?
Hier dus zo lang mogelijk nog lekker stevig in het achterwaartste stoeltje, kan hij ook lekker op de bijrijdersstoelMet die vooruit stoeltjes kan dat niet meer goed.