Mensen die nog rompers, pyjama's en fijne new born vestjes zoeken Vente heeft ze vanaf vandaag weer van petit Bateau Heb gisteren nog besteld (early acces). 6 rompers voor 31,- Net zo duur als Hema ongeveer.
Ja 09:00 gaat hij open. Ik kon er in met early acces pas. Maat 18M is altijd snel weg dus moest even mn slag slaan
Maar als iemand nog fijne new born vestjes zoekt. Die van PB zijn ideaal. Zitten zo'n kleintje tenminste niet in de weg
MizzMontana
Geplaatst: 20-08-17 12:14
Sinds kort meelezer meldt zich
Vorige week 20 weken echo gehad en nu we weten wat het wordt ben ik steeds baby kleding aan het zoeken en zo ook hier terecht gekomen. Had het topic een beetje door gescrold op zoek naar leuke merken en ook maar meteen een stip gezet. Ik ben niet zo'n actieve bokker en weet niet of ik veel ga posten maar nadat ik vanochtend gebruik heb gemaakt van de tip van Lautje en wat spullen van PB heb aangeschaft dacht ik dat het wel tijd was om me te melden
Had van PB al een romper en een broekje, fijn spul! Voor onze zoon heb ik een leuke trui voor deze winter uitgezocht en voor de nieuwe spruit wat bovenkleding.
Mijn man is van mening dat de nieuwe spruit wel met dezelfde kleding kan maar is hier vrij veel standaard spul, Z8/Feetje/Hema en ik vind het wel tijd voor wat leuke andere merken in de kast
Door veel uit te geven via Vente Nee ik ben Bronze Member. Dat krijg je na een bepaald aantal aankopen en daar zit oa bij sneak preview (dus dag voor verkoop al kunnen zien wat er is) en als je zeker wil zijn dat je datgene wil kan je een early acces pas inzetten. Geloof dat ik er 3 heb gekregen. Maar voor de rompers had ik dat graag over.
Wat voor een pyjama's zouden jullie aanraden? Wij gebruiken van Claesens, die bevallen wel goed, maar kan er niet veel leuke van vinden op dit moment. Ook op hun eigen site lijkt weinig nieuws te staan... en het is bijna tijd voor een grotere maat!
Hier nu 2 pyjama s van frugi en van aden&anais. Mss nog wel eentje van pb kopen. Heb er ook nog eentje van benneton gekocht. Mayoral vind ik ook altijd fijn.