Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alik

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 22:50

het wordt een beetje tijd dat ik hier ook eens aanhaak. Ik ben per slot van rekening een trouwe stiekeme meelezer en ook mee geweest naar Zwolle :)

Het meisje/vrouw dingetje heb ik opgelost door bij twijfel meisjevrouw te zeggen :)

Tinder zelf, tsja de wereld heeft veel bijzondere inwoners.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 22:58

Ohnee.. Steeds iemand van 17..
Sorry, maar meer een vrouw is toch veel mooier!
En je zit dan op t laatst ook heel anders in het leven..

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 23:07

Tijdens swipen kwam ik een stel tegen die een bucketlist aan het afwerken zijn en een extra dame zoeken :')

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 23:09

DanielleB schreef:
Tijdens swipen kwam ik een stel tegen die een bucketlist aan het afwerken zijn en een extra dame zoeken :')

dan is het de vraag of het nog op die van jou staat :') _O-
Dat soort dingen ben ik dan nog niet tegengekomen op tinder

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 23:09

suikermeisje schreef:
Mijn ex is trouwens erg zeg. Die wordt over een maand 25. Heeft sinds twee dagen verkering met een MEISJE van 17. Zodra zij meer vrouw is, is het weer uit en heeft ie weer een MEISJE van 16 of 17... ik vind het echt ziek. (Ik had verkering toen ik 14 tot 16 was, hij was een half jaar ouder, sindsdien heeft ie elke x opnieuw iemand van 16).

Ik vind dat inderdaad heel vies klinken. Vooral omdat hij blijkbaar steeds iemand dumpt voor een nieuw jong meisje. Hij valt niet toevallig voor een jonger iemand, hij gebruikt diverse jongere iemanden.

Mag mag ik mezelf nou ook eens door de zeik halen (of niet): ik ben ook niet vies van jongere meisjes/vrouwen. Natuurlijk ga ik niet voor een tiener, maar voor midden twintig val ik als een blok. Niet alleen omdat jonge mensen nou eenmaal mooi zijn, maar ook omdat ik vaak geen aansluiting bij dertigers voel. Die zijn allemaal zo serieus bezig met hun carrière, hun relatie, hun hypotheek... Ik zit nu aan mijn proefschrift en voel me nog half student. Op zijn tijd vind ik het ook heerlijk om met studenten van mijn oude vakgroep (muziekwetenschap) de kroeg in de duiken. Dat doe ik natuurlijk niet elke week, maar die momenten dát ik het doe voel ik me weer heerlijk op mijn plaats.

En op dit moment ben ik helemaal weg van iemand die ook (ruim) acht jaar jonger is: ze wordt binnenkort 25. Die is in haar carrière zeker zo ver als ik. Maar ja, ik kan haar vast niet krijgen... :( Daarom zit ik ook heus niet stelselmatig achter jongere vrouwen aan. Ik weet echt wel wat ik moet doen: serieus doorpakken met mijn carrière en meer omgang zoeken met dertigers, dan vind ik vanzelf de aansluiting wel weer.

Maar ik wil maar even gezegd hebben: je kunt ook serieus op significant jongere (of oudere) mensen vallen. Er is zo'n vuistregel voor: de helft plus zeven. Als bijvoorbeeld 30 bent, wordt het dubieus wanneer je partner jonger dan 30/2+7=22 is. 33 en 25 kan dan nog net, 25 en 17 is wel een beetje vies. En ik weet vrij zeker dat ik deze vrouw (!) niet na twee jaar voor een ander zou laten vallen!

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 23:11

Alik schreef:
het wordt een beetje tijd dat ik hier ook eens aanhaak. Ik ben per slot van rekening een trouwe stiekeme meelezer en ook mee geweest naar Zwolle :)

Het meisje/vrouw dingetje heb ik opgelost door bij twijfel meisjevrouw te zeggen :)

Tinder zelf, tsja de wereld heeft veel bijzondere inwoners.

Ha, ik miste je al! Welkom natuurlijk, als je op de meet bent hoor je hier ook thuis! :D

Alik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 23:21

senks :d

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 23:33

Mijn date van gister is weer redelijk stil en afstandelijk. Ik wacht het nog ff af, maar als dat zondag nog zo is toch even vragen. Prima als ze me niet leuk genoeg vindt maar zeg het dan gewoon.

Kan maar niet wennen aan die date-perikelen

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 23:36

jooproo schreef:
Mijn date van gister is weer redelijk stil en afstandelijk. Ik wacht het nog ff af, maar als dat zondag nog zo is toch even vragen. Prima als ze me niet leuk genoeg vindt maar zeg het dan gewoon.

Kan maar niet wennen aan die date-perikelen

Je kan dat nu toch ook wel luchtig vragen? Jij mag ook weten waar je aantoe bent.

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 23:40

Ik heb geen zin e een groot ding van te maken als er misschien niks aan de hand is ;)
Misschien is ze wel ongesteld ofzo

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 23:41

Of ze moet het even verwerken. Rustig aan!

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 23:52

Of ze is bang dat jij d'r niet leuk vind en enorm onzeker!

Ik vind mezelf noch meisje nog vrouw qua leeftijd. Weet ook niet wat ik dan wel ben :') als ik om me heen al die kinderen zie dan krijg ik helemaal de kriebels dat ik daar absoluut nog niet aan toe ben. En dan daarna denk ik oliebol maar ben al wel 33.

Alik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 00:00

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 00:03

Alik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 00:10

nou ja, je zou het maar wel van plan zijn geweest :P

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 00:28

jooproo schreef:
Ik heb geen zin e een groot ding van te maken als er misschien niks aan de hand is ;)

Ja want ongestelde vrouwen kunnen niet appen idd....
:+

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 00:32

Goof schreef:
jooproo schreef:

Dit. Vind dat zo'n domme opmerking, vooral van een man :D

En ik zou niet moeilijk doen, maar gewoon open kaart spelen. Schijnbaar twijfel je er wel aan.

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 00:45

:') Echt hoor. Gelukkig wordt ik niet ongesteld maar app ik ook niet altijd even snel en uitbundig terug :D _O-

Haha wauw, hoe toevallig dit, klein wereldje.. Collega van mij vroeg vanmiddag 'En, ben je nog aan het tinderen?' Dus ik doodleuk; 'Mwah ja maar niet heel actief. Ik praat nu met x uit plaats x.' Blijkt ze hem te 'kennen' _O- (Als in, broertje van een vriend).
Het lijkt op zich wel te klikken zo over de app en volgens haar is het ook wel een leuke/lieve jongen, dus wie weet :') Maar best awkward!
Laatst bijgewerkt door Yinthee op 04-03-17 00:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 00:48

Ik heb een leuke date gehad!! Hele intelligente leuk jongen!! Date 2 komt er zeker aan :D

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 00:49

Origineel schreef:

En ik zou niet moeilijk doen, maar gewoon open kaart spelen. Schijnbaar twijfel je er wel aan.

Wij mannen krijgen altijd te horen dat ongesteld zijn echt heel vervelend is. En dat wij, geprivilegieerd als we zijn, daar begrip voor moeten hebben. Misschien ben je dan met je hoofd bij iets anders dan je Tindercontact, weten wij veel...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 00:50

Oh soms vlak voordat ik ongesteld wordt dan ademt mijn vriend al verkeerd. :') Dus op zulke dagen houd ik me wat meer op de achtergrond. Hoewel mijn vriend het schattig (?) vindt als ik mopper.

Maar ik vind mezelf niet echt meer een meisje hoor... ben dan wel 21. Maar woon op mezelf, ben niet afhankelijk van mijn ouders, serieus aan de studie, bijbaan, serieuze relatie en een (huisje, boompje) beestje.

Waarom ben ik dan een meisje en is de eeuwige (soms wat kansloze) student van 25-35 dan een vrouw. :+

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 00:54

musiqolog schreef:
suikermeisje schreef:
Mijn ex is trouwens erg zeg. Die wordt over een maand 25. Heeft sinds twee dagen verkering met een MEISJE van 17. Zodra zij meer vrouw is, is het weer uit en heeft ie weer een MEISJE van 16 of 17... ik vind het echt ziek. (Ik had verkering toen ik 14 tot 16 was, hij was een half jaar ouder, sindsdien heeft ie elke x opnieuw iemand van 16).

Ik vind dat inderdaad heel vies klinken. Vooral omdat hij blijkbaar steeds iemand dumpt voor een nieuw jong meisje. Hij valt niet toevallig voor een jonger iemand, hij gebruikt diverse jongere iemanden.

Mag mag ik mezelf nou ook eens door de zeik halen (of niet): ik ben ook niet vies van jongere meisjes/vrouwen. Natuurlijk ga ik niet voor een tiener, maar voor midden twintig val ik als een blok. Niet alleen omdat jonge mensen nou eenmaal mooi zijn, maar ook omdat ik vaak geen aansluiting bij dertigers voel. Die zijn allemaal zo serieus bezig met hun carrière, hun relatie, hun hypotheek... Ik zit nu aan mijn proefschrift en voel me nog half student. Op zijn tijd vind ik het ook heerlijk om met studenten van mijn oude vakgroep (muziekwetenschap) de kroeg in de duiken. Dat doe ik natuurlijk niet elke week, maar die momenten dát ik het doe voel ik me weer heerlijk op mijn plaats.

En op dit moment ben ik helemaal weg van iemand die ook (ruim) acht jaar jonger is: ze wordt binnenkort 25. Die is in haar carrière zeker zo ver als ik. Maar ja, ik kan haar vast niet krijgen... :( Daarom zit ik ook heus niet stelselmatig achter jongere vrouwen aan. Ik weet echt wel wat ik moet doen: serieus doorpakken met mijn carrière en meer omgang zoeken met dertigers, dan vind ik vanzelf de aansluiting wel weer.

Maar ik wil maar even gezegd hebben: je kunt ook serieus op significant jongere (of oudere) mensen vallen. Er is zo'n vuistregel voor: de helft plus zeven. Als bijvoorbeeld 30 bent, wordt het dubieus wanneer je partner jonger dan 30/2+7=22 is. 33 en 25 kan dan nog net, 25 en 17 is wel een beetje vies. En ik weet vrij zeker dat ik deze vrouw (!) niet na twee jaar voor een ander zou laten vallen!

wil hier wel even op reageren. mijn "vriend" (vriend staat tussen haakjes omdat ik hem over het algemeen nog niet vriend noem maar we al een flinke tijd serieus aan het daten zijn) is 20 jaar. dit zou betekenen dat hij dus, 20/2+7=17, een vriendin van minimaal 17 zou "moeten" hebben. ik ben van mening dat zo'n vuistregel een beetje kortzichtig is.. ik ben 15 jaar oud maar ik heb best veel oliebol over me heen gekregen de laatste 3 jaar. ik ben dus van een klein ukkepukje naar een stuk volwassener geworden. natuurlijk is het zo dat ik niet ineens een 20 jarige dame ben maar ik ben ook zeker geen gemiddelde 15 jarige. mijn "vriend" merkt zelf ook vrij weinig van het leeftijdsverschil behalve dat ik nog heel erg onder de verantwoordelijkheid van mijn ouders val, terwijl als hij naar mijn vriendinnen van 15/16 jaar kijkt wel degelijk veel verschil merkt. zij zijn simpelweg gewoon nog minder ontwikkeld in de algemene kennis en dat is niet erg, zelfs heel erg normaal op die leeftijd.. maar zo is dus iedere situatie anders.
ik zelf vind het ook lastig dat ik weinig aansluiting vind bij mijn leeftijdsgenoten maar het is niet anders. ik heb ook wel een vriendje gehad van mijn leeftijd maar stoorde mij gewoon verschrikkelijk aan bepaalde dingen waarin ik dus mentaal "verder" was. mijn vriend gaat volgend jaar ook weer een HBO doen en ik zit volgend jaar in mijn eindexamenjaar. dit betekend dat ik dus 1 jaar later aan een hbo begin en een jaar later klaar ben. we zitten dus bijna in dezelfde leefsituatie vanaf volgend jaar. het is dus mogelijk, en niet iedere situatie is "vies" of iets dergelijks.
hij is gewoon een gezonde 20 jarige maar de klik is er nu een maal, dus om dit te laten om scheve gezichten over een leeftijdsverschil waar wij zelf geen last van hebben? dat zou pas gek zijn!
Laatst bijgewerkt door terrabeertje op 04-03-17 00:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 00:55

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 01:01

Origineel schreef:
Goof schreef:

Haha ikbedoel het ook niet serieus natuurlijk. Duidelijkheid is fijn en tuurlijk twijfel ik ;). Ik kijk het nog even aan en dan speel ik de kaarten open als het zo blijft

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 01:06

terrabeertje schreef:
musiqolog schreef:

wil hier wel even op reageren. mijn "vriend" (vriend staat tussen haakjes omdat ik hem over het algemeen nog niet vriend noem maar we al een flinke tijd serieus aan het daten zijn) is 20 jaar. dit zou betekenen dat hij dus, 20/2+7=17, een vriendin van minimaal 17 zou "moeten" hebben. ik ben van mening dat zo'n vuistregel een beetje kortzichtig is.. ik ben 15 jaar oud maar ik heb best veel oliebol over me heen gekregen de laatste 3 jaar. ik ben dus van een klein ukkepukje naar een stuk volwassener geworden. natuurlijk is het zo dat ik niet ineens een 20 jarige dame ben maar ik ben ook zeker geen gemiddelde 15 jarige. mijn "vriend" merkt zelf ook vrij weinig van het leeftijdsverschil behalve dat ik nog heel erg onder de verantwoordelijkheid van mijn ouders val, terwijl als hij naar mijn vriendinnen van 15/16 jaar kijkt wel degelijk veel verschil merkt. zij zijn simpelweg gewoon nog minder ontwikkeld in de algemene kennis en dat is niet erg, zelfs heel erg normaal op die leeftijd.. maar zo is dus iedere situatie anders.
ik zelf vind het ook lastig dat ik weinig aansluiting vind bij mijn leeftijdsgenoten maar het is niet anders. ik heb ook wel een vriendje gehad van mijn leeftijd maar stoorde mij gewoon verschrikkelijk aan bepaalde dingen waarin ik dus mentaal "verder" was. mijn vriend gaat volgend jaar ook weer een HBO doen en ik zit volgend jaar in mijn eindexamenjaar. dit betekend dat ik dus 1 jaar later aan een hbo begin en een jaar later klaar ben. we zitten dus bijna in dezelfde leefsituatie vanaf volgend jaar. het is dus mogelijk, en niet iedere situatie is "vies" of iets dergelijks.
hij is gewoon een gezonde 20 jarige maar de klik is er nu een maal, dus om dit te laten om scheve gezichten over een leeftijdsverschil waar wij zelf geen last van hebben? dat zou pas gek zijn!

Natuurlijk, het is dan ook een vuistregel. Daar zijn per definitie uitzonderingen op.