Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 12:39

Gisteren een mail gekregen met de vraag hoeveel mijn keyboard kost. Ik zeg €30 en net de vraag gekregen of ze vanmiddag of vanavond kunnen komen.
Nu hopen dat het ze vanmiddag dat ding kopen..

Op naar mijn eerste verkoop op MP

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 13:44

Mijn Fordje (camionette) stond al een tijdje online, maar alleen onzinbiedingen van €500 en lager. Had er bewust geen vraagprijs bij gezet, wel "elk redelijk bod wordt overwogen". Wou beetje zien of er genoeg interesse zou zijn en rond welke prijsklasse zij dachten te gaan.
Intussen mailtje gehad van iemand voor een richtprijs. Een bedrag doorgegeven. Dagje nadien mailtje terug of er over de prijs nog te onderhandelen is, en of ze zondag mogen komen kijken. Uiteraard is er nog binnen bepaalde grenzen over de prijs te praten, maar voor een dubbeltje op de 1e rang gaat ie ook niet weg. Benieuwd of ik nog een tijdstip krijg waarop ze willen komen (heb hen zelf keuze gelaten, ben toch hele dag vrij) en dan krijgen ze ook het adres.

ScarOfWars

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 14:25

Mijn keyboard is verkocht.
De man mailde dat ie eerst niet meer zou komen, omdat ie door zijn rug was gegaan en hij zou mij vanavond laten weten hoe of wat, omdat zijn vrouw toen thuis was. Krijg is rond 2 uur een mailtje dat ie toch komt.
Ding is verkocht, maar die arme man heeft spit in mijn rug en mocht eigenlijk ook niet autorijden..

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 14:33

Dan heb je er waarschijnlijk (veel) te weinig voor gevraagd.... }> :D Aangezien die man tóch en zo snel is gaan rijden.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 14:35

Dat ding was 7 jaar oud en moest weg. 30 euro vind ik dan prima, was toch voor zijn dochter/kinderen. Dochter was mee.

Edit: En ze woonden gewoon vlakbij ons.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 15:02

Ach ja de beste man zal zich ook wel banketstaaf voelen dat ie had afgesproken en later moest afzeggen.
Of Dochterlief had hem de oren van het hoofd gezaagd om toch maar dat keyboard te halen vandaag!

Fijn dat ie toch kwam :D

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 15:03

Ik ben ook erg blij dat ie uiteindelijk kwam! Ben ik er tenminste vanaf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 21:20

Argh! Nog steeds niks specifiek gehoord voor zondag of die mensen nu komen of niet.
Normaal wordt de camionette verkocht zonder camerasysteem, dus die wou ik er vandaag alvast uit halen (staat ook niet bij de beschrijving). Die zat erin toen ik het voertuig kocht. Ga ik aan de slag met losschroeven, kom ik tot de ontdekking dat de bedrading doorloopt naar de verlichting van de laadbak én hoogstwaarschijnlijk verwerkt zit in het metalen frame. Maw, om de camera eruit te halen zou ik met wat pech de halve bakconstructie uit elkaar moeten schroeven -O-
Heb het zo gehad met dat onding... uit nijd de boel weer op zijn plek geschroefd en dan krijgen ze die der maar extra bij. Niks dan ongeluk met die kar, al heeft die wel goed dienst gedaan, maar ze lijkt gewoon vervloekt.

Intussen nog een hoop andere paardenzooi online gegooid waar ik gewoon een keer vanaf wil. Benieuwd welke onzinbiedingen ik daar weer op ga krijgen.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 20:45

Vandaag de fiets van m'n zoontje op marktplaats gezet, letterlijk helemaal nieuw, is uit de doos gehaald en in elkaar gezet maar m'n zoontje wilde er niets van weten, nu nog steeds niet dus op marktplaats gezet, dit fietsje staat helemaal afgetakeld nog voor 45 euro op.marktplaats. krijg ik iemand eerst met ik was toch niet van plan om meer dan 50 te bieden en daarna een hele oliebol aan mails dat ze het financieel zwaar hebben maar graag een cadeau willen geven aan hun kind met bieden van 25 en 30 euro..kreeg net eindelijk een normale mail, ze deed een bod ik deed een tegen bod en ze komt hem morgen al halen. Duimen maar :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 20:50

Ik heb niks meer gehoord van de mensen die naar de camionette wilden komen kijken. Via gewone mail nog bericht gestuurd, kwam misschien niet aan via de verkoopsite maar nop, niks reactie meer. Zeg dan gewoon dat je geen interesse meer hebt.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 23:02

Wat vaag friemel
Maar hoop dat ze nog komt zou me eigenlijk rot schamen om na die mails nog aan de deur te komen :')

Varekaj rot

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 06:31

Ik krijg alleen maar gezeur over iets willen hebben, maar eigenlijk geen geld :')

Of ze het even voor de helft van de vraagprijs mogen halen! :')

Ik reageer niet eens meer.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 09:02

Toch maar weer een poging gewaagd voor mijn trouwjurk
Nu alweer klaar mee. Krijg je een bod van 100... Hij koste nieuw 1300 euro...
Ook geen zin meer om te reageren.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 09:13

Euh ja.. maar tweedehandsjes leveren sowieso weinig op. Als iedereen hier nou klaagt over dat ze allemaal een bod krijgen van (een paar) honderd euro terwijl hij dik 1000 waard was.. Aan wie zou het dan liggen :=

Dan kun je beter kijken of je nog iets met een winkel kunt regelen.

Ik weet ook niet wat je verwacht qua prijs, maar 750 euro vind ik bijv. al niet eens echt realistisch. Het is altijd een gok als je een 2de hands koopt qua maatvoering enzo.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 09:42

Klopt. Maar een paar 100 euro vind ik al anders dan 100 euro.
Het is ook geen maat waar je nieuw een goedkope jurk in vind.
Daarbij is hij ook nooit vermaakt. Dus kwa maatvoering is hij niet anders dan in de winkel.
De vraagprijs staat iets hoger dan wat ik er voor wil hebben maar de vraagprijs staat op 450.
Kan hier dus best in zakken.. Maar 100 euro,, kom op zeg

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 10:37

Voor de mensen die hier hun zadel verzonden hebben. Hoe hebben jullie het verpakt? Ik heb meerdere dozen geprobeerd maar het past nergens in. Ik verzend het daarnaast ook in bubbelplastic

hagelslagJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 10:49

Wij hadden nog een grote stevige verhuisdoos.
Niet zon standaard ding van de gamma ofzo.
Ik weet helaas niet waar mijn vader die weg had

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 10:56

Inderdaad in een grote stevige doos, Verhuisdoos (action bijv) Of 2 dozen aan elkaar tapen als 1 niet groot genoeg is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 10:57

2 verhuisdozen bij de action halen, zadel in de ene, andere erover, vasttapen.. :) Of als er een zadelmaker in de buurt zit even vragen of die nog een doos heeft.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 10:57

Mag ik me ook melden

Ik had laatst een vrouw op mp die een cap aanbood. Prijs was bieden.
Dus ik bood een bedrag. Kreeg ik een mailtje terug of ik helemaal gek geworden was in me hoofd en voor alles en nog wat uit gemaakt. Dat het de prijs 3x was enzo.
Maar ik wist wat de cap nieuw ongeveer kosten.
Was ze er dus heilig van overtuigd dat zij de luxe uitvoering had erook die prijs voor had betaald.
Terwijl vanaf de buitenkant goed te zien is ww elke uit voering die is.
Heb een mail terug gestuurd dat ze dan zwaar opgelicht door de ruitersportzaak en als ik haar was daar niet meer terug zou gaan met een link van de cap in de uitvoering die ze had en daarbij de nieuw prijs.

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 10:59

Charizard schreef:
2 verhuisdozen bij de action halen, zadel in de ene, andere erover, vasttapen.. :) Of als er een zadelmaker in de buurt zit even vragen of die nog een doos heeft.

Zadelmaker helaas niet in de buurt. Maar hem nog een boel verhuisdozen staan omdat ik zelf ga verhuizen. Goede tip om de een over de ander te zetten! Helemaal niet bij nagedacht.
Heb hem nu op deze manier
Afbeelding

Maar niet tevreden omdat ie op de kop ligt nu.
Ik ga het eens net 2 verhuisdozen proberen

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 11:02

Ik zou over dat op de kop liggen niet heel moeilijk doen. Je wil niet weten hoe die pakketjes behandeld worden. Dan moet je echt met pijltjes werken en die kant is boven en dan nog hopen dat ze er rekening mee houden :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 11:16

Ja dan zou ik er nog eentje bovenop zetten en goed dichttapen :).

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 12:23

Haha ik deed een bod op een boekenserie, kreeg ik een reactie; bedankt voor uw bod, maar mijn zoon kan er toch nog geen afscheid van nemen. Dus de advertentie wordt weer verwijderd.

Ik geef hem groot gelijk :D

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 08:51

Erg leuk om al jullie verhalen te lezen! Ik volg :)