Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yv_ schreef:estja schreef:@Yv probeer voor citrus eens Siciliaanse Boomgaard van H&H. Geen eucalyptus erbij maar wel een frisse citrusgeur, zonder dat je meteen aan wc spray denkt.
Thanks, ik zal 1000poot ff mailen dat ik extra geld over maak en die nog bij mn bestelling wil. Evenals lemon & sage van Kringle. Die omschrijving klinkt ook precies als een geurtje voor na het dweilen.
Bij welke tuincentra verkopen ze Heart&Home eigenlijk?
WME, zag dat jij ook aardig wat nieuwe geuren had ik verhouding tot de vorige keer dat ik besteld had. Kun je Cool Citrus Basil en Sweet Grass & Sage een beetje omschrijven? Die klinken namelijk ook perfect als na-het-dweilen-geurtje. Zijn ze sterk? Zijn ze voor op de achtergrond?
Leuk LSnuitje! Ben benieuwd heo die Christmas Cookie is! En Snow Angels.
vonneke schreef:H&H was nog 3 voor €5,- bij het tuincentrum. Dus maar 3 meegenomen hihi. Waren weer aangevuld.
Fris linnen, Winter wonderland en Ware betovering meegenomen
estja schreef:[naam] schreef:H&H was nog 3 voor €5,- bij het tuincentrum. Dus maar 3 meegenomen hihi. Waren weer aangevuld.
Fris linnen, Winter wonderland en Ware betovering meegenomen
Dat was hier ook, die prijs. Ik vond Fris Linnen wat neppig ruiken maar dat heb ik met al die Linnen en Cotton geurtjes, ook van andere merken.
vonneke schreef:Wow dat is genoeg!! Hoe lang doe je ermee?
Ik heb ook eens een klein stukje op de wc aangezet
kiwiwitje schreef:Ik ben zo blij dat ik de christmas van WME in meerdere delen heb gedaan. Nog een half potje overNu ook weer klein beetje aan staan.
De appel crumble vond ik in het potje lekker. Als hij brand ruikt hij vrij zuur en vies. Als hij dan weer uit is, is de geur die dan blijft hangen niet slecht.
Harvest vond ik ook heel lekker!
vonneke schreef:Cerastes ik rook vandaag een hele lekkere dennegeur van Haert & Home. Heb hem laten liggen, wil hem later halen als het wat kouder is. Zal hem even opzoeken.
Cerastes schreef:kiwiwitje schreef:Ik ben zo blij dat ik de christmas van WME in meerdere delen heb gedaan. Nog een half potje overNu ook weer klein beetje aan staan.
De appel crumble vond ik in het potje lekker. Als hij brand ruikt hij vrij zuur en vies. Als hij dan weer uit is, is de geur die dan blijft hangen niet slecht.
Harvest vond ik ook heel lekker!
Ik heb van WME Christmas cedar en Christmas pine...heb beide nog niet gebrand omdat ik ze beide niet erg denneboom-achtig vind ruiken.
Ik wil echt graag goede denneboom geurtjes uitproberen...denk dat ik binnenkort maar moet beginnen met branden.
Kiwiwitje: welke christmas geur heb jij van WME?
vonneke schreef:Ik dacht toen ik rook: mmmm dit is echt het bos!
Foto van duizenpoot, daar hebben ze ze ook.
[ Afbeelding ]