Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
and I like it!! Cayenne schreef:Ik ben nog net zo onzeker over mijn uiterlijk als toen ik ruim 100 kilo zwaarder was. Toch hoor ik dagelijks: 'meid, je zit vast STUKKEN beter in je vel'. Nou, ik voel amper verschil (lichamelijk wel ja, maar mentaal niet).
En ik kan verschrikkelijk boos worden wanneer mensen geintjes maken of neerbuigend doen over mensen met een maatje meer. Ik weet zelf als geen ander dat mensen er niet voor kiezen om zwaarder te zijn. Daar zit altijd een verhaal achter. Helaas heb ik een aantal mensen in mijn nabije omgeving die altijd rotopmerkingen daar over moeten maken...
speedfiets_2 schreef:Confession waar ik het hart niet voor heb om het haar te vertellen:
Ik heb een heel lieve vriendin die netjes der tanden poetst en af en toe een kauwgompje pakt. Nu zullen de meeste denken ideaal toch iemand die een frisse adem heeft ? Nouja ik word hartstikke misselijk van menthol lucht. Tandenpoesten is al een heel groot obstakel voor mij. Dus iedere keer als ik haar kus en ik ruik die lucht word ik wat misselijk.
Durf het haar niet te vertellen.
Ken ook verder niemand die zo ziek word van menthol lucht
Ik zou het wel erg vinden als mijn partner zulke dingen niet durft te zeggen en zou me gekwetsten voelen als hij niet niet durft t zeggen dan dat hij het gewoon vertelt. Emmaa_ schreef:unihorses schreef:ik vind het echt heerlijk om bij de cupasoup maken, dat er dan onderin zo'n deel niet helemaal is opgelost.. om dat te eten.
Dat heb ik ookAls er van die klonten in zitten ben ik altijd helemaal happy hahaha
Emmaa_ schreef:unihorses schreef:ik vind het echt heerlijk om bij de cupasoup maken, dat er dan onderin zo'n deel niet helemaal is opgelost.. om dat te eten.
Dat heb ik ookAls er van die klonten in zitten ben ik altijd helemaal happy hahaha
haha verootjoo schreef:speedfiets_2 schreef:Confession waar ik het hart niet voor heb om het haar te vertellen:
Ik heb een heel lieve vriendin die netjes der tanden poetst en af en toe een kauwgompje pakt. Nu zullen de meeste denken ideaal toch iemand die een frisse adem heeft ? Nouja ik word hartstikke misselijk van menthol lucht. Tandenpoesten is al een heel groot obstakel voor mij. Dus iedere keer als ik haar kus en ik ruik die lucht word ik wat misselijk.
Durf het haar niet te vertellen.
Ken ook verder niemand die zo ziek word van menthol lucht
Dat kan je toch gewoon zeggenIk zou het wel erg vinden als mijn partner zulke dingen niet durft te zeggen en zou me gekwetsten voelen als hij niet niet durft t zeggen dan dat hij het gewoon vertelt.
. En vriendinnen die over niks anders meer kunnen praten. Momenteel zijn er 4 tegelijk zwanger in de vriendengroep. Natuurlijk weet iedereen wel dat wij bewust geen kinderen hebben, maar dat ik er zo'n hekel aan heb dat houd ik toch maar voor mezelf...