Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 12:56

Ik ben nog net zo onzeker over mijn uiterlijk als toen ik ruim 100 kilo zwaarder was. Toch hoor ik dagelijks: 'meid, je zit vast STUKKEN beter in je vel'. Nou, ik voel amper verschil (lichamelijk wel ja, maar mentaal niet).
En ik kan verschrikkelijk boos worden wanneer mensen geintjes maken of neerbuigend doen over mensen met een maatje meer. Ik weet zelf als geen ander dat mensen er niet voor kiezen om zwaarder te zijn. Daar zit altijd een verhaal achter. Helaas heb ik een aantal mensen in mijn nabije omgeving die altijd rotopmerkingen daar over moeten maken...

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 14:04

ik luister al de hele dag naar aqua vooral dr jones <3 and I like it!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 15:00

Cayenne schreef:
Ik ben nog net zo onzeker over mijn uiterlijk als toen ik ruim 100 kilo zwaarder was. Toch hoor ik dagelijks: 'meid, je zit vast STUKKEN beter in je vel'. Nou, ik voel amper verschil (lichamelijk wel ja, maar mentaal niet).
En ik kan verschrikkelijk boos worden wanneer mensen geintjes maken of neerbuigend doen over mensen met een maatje meer. Ik weet zelf als geen ander dat mensen er niet voor kiezen om zwaarder te zijn. Daar zit altijd een verhaal achter. Helaas heb ik een aantal mensen in mijn nabije omgeving die altijd rotopmerkingen daar over moeten maken...

Je bent een topper!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 15:02

Cayenne topper! , ik durfde jaren niet te zwemmen maar ik doe het gewoon nu. Heis me met 115 kilo in badpak en plof lekker lomp het bad in. Verschrikkelijk die lui die me na kijken , neerbuigend van die slanke huppelkutten. I know the feeling :x

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 16:44

.
Laatst bijgewerkt door limilou op 06-02-22 01:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 17:17

Zwemmen durf ik nog steeds niet! Schaam me dood voor mijn slappe huid.

Dat neerbuigende herken ik! Mensen die dan doen alsof ze je niet zien, maar je voelt die ogen gewoon op je branden..

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 17:35

Ik koop snoep voor de kindjes maar eet het zelf op

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 19:05

Ik trek nog steeds standaard kleding uit de rekken die 2 maten te groot is. Mijn mentale lijf en echte lijf komen nog steeds niet overeen hoewel ik al ruim 2 jr op gewicht ben...

Zwemmen in n zwembad doe ik ook liever niet! Maar ik voel me wel heel stoer dat ik laatst in mn eentje naar de sauna ben geweest. Wat n overwinning was dat zeg!

Confession: ik heb net hoofdpijn gefaked omdat ik de kids van m'n vriendin niet meer trok en ben naar huis gegaan :o

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 19:16

Soms spreek af met mijn zusje of vriendin terwijl het mijn vaders week is, gewoon zodat ik weg kan van hem en zijn eeuwig slechte humeur.

Axivoca123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 08:24

Bloodymary schreef:
Axivoca123 schreef:
Ik was een keer heel moe thuisgekomen van een feestje, en heb perrongeluk mijn onderbroek in de toilet gegooid in plaats van de wasmand... :') |o

Haha, "moe". Yeah right!

Jazeker! :D ;D

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 12:18

ik vind het echt heerlijk om bij de cupasoup maken, dat er dan onderin zo'n deel niet helemaal is opgelost.. om dat te eten.

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 12:18

Confession waar ik het hart niet voor heb om het haar te vertellen:

Ik heb een heel lieve vriendin die netjes der tanden poetst en af en toe een kauwgompje pakt. Nu zullen de meeste denken ideaal toch iemand die een frisse adem heeft ? Nouja ik word hartstikke misselijk van menthol lucht. Tandenpoesten is al een heel groot obstakel voor mij. Dus iedere keer als ik haar kus en ik ruik die lucht word ik wat misselijk.
Durf het haar niet te vertellen.

Ken ook verder niemand die zo ziek word van menthol lucht

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 12:21

Dat zou ik gewoon zeggen :j
Ik zou het veel minder erg vinden om dat te horen dan dat ik gewoon uit mijn bakkes stink naar wat anders.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 12:33

speedfiets_2 schreef:

Ik heb een heel lieve vriendin die netjes der tanden poetst en af en toe een kauwgompje pakt. Nu zullen de meeste denken ideaal toch iemand die een frisse adem heeft ? Nouja ik word hartstikke misselijk van menthol lucht. Tandenpoesten is al een heel groot obstakel voor mij. Dus iedere keer als ik haar kus en ik ruik die lucht word ik wat misselijk.

Dat kan je toch gewoon zeggen :? Ik zou het wel erg vinden als mijn partner zulke dingen niet durft te zeggen en zou me gekwetsten voelen als hij niet niet durft t zeggen dan dat hij het gewoon vertelt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 12:42

unihorses schreef:
ik vind het echt heerlijk om bij de cupasoup maken, dat er dan onderin zo'n deel niet helemaal is opgelost.. om dat te eten.

Dat heb ik ook _O- Als er van die klonten in zitten ben ik altijd helemaal happy hahaha

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 12:51

Ik maak mijn cup a soup altijd met 'te weinig' water, zodat het een wat dikkere soep wordt. :9

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 12:55

Emmaa_ schreef:
unihorses schreef:

Dat heb ik ook _O- Als er van die klonten in zitten ben ik altijd helemaal happy hahaha

Gadver :')

Confession: Ik heb een hekel aan ramen lappen en voor mijn verjaardag zo'n ramenzuiger gekregen.
Nou heb ik tegen mijn vriend gezegd dat ik het zo stoer vind wanneer mannen huishoudelijke karweitjes doen en voila, vriendlief staat dolenthousiast de ramen te lappen *\o/*
Mission accomplished *\%/*

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 13:08

Emmaa_ schreef:
unihorses schreef:

Ik eet al poeder van een lepeltje als ik het water aan het koken ben. :')

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 13:09

Ik at vroeger op school wel eens zon zakje helemaal leeg :j haha

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 14:01

verootjoo schreef:
speedfiets_2 schreef:

Dat kan je toch gewoon zeggen :? Ik zou het wel erg vinden als mijn partner zulke dingen niet durft te zeggen en zou me gekwetsten voelen als hij niet niet durft t zeggen dan dat hij het gewoon vertelt.

Ik durf het niet zo goed te zeggen omdat ze het lief bedoeld :o

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 14:10

Ik heb echt een hekel aan kinderen. Vanaf een jaar of 10 vind ik ze pas leuk. En het ergste vind ik nog baby's en vooral die kleintjes tussen 2 en 5 die de hele dag alleen maar rondrennen en rondschreeuwen. Vooral jongetjes. Ik heb dat overigens al vanaf dat ik zelf 10 jaar was (en ben nu in de 40). Makkelijk opgelost door er zelf geen te nemen, maar we zitten in een vriendengroep vol met kleine kinderen. En dan word je weer uitgenodigd voor een gezellige barbecue, lopen die krijsjong daar allemaal rond :( . En vriendinnen die over niks anders meer kunnen praten. Momenteel zijn er 4 tegelijk zwanger in de vriendengroep. Natuurlijk weet iedereen wel dat wij bewust geen kinderen hebben, maar dat ik er zo'n hekel aan heb dat houd ik toch maar voor mezelf...

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 14:43

Ik heb gister avond gedaan alsof ik sliep omdat ik geen zin had om m'n telefoon aan de oplader te hangen..
Dus heeft m'n ventje het voor me gedaan O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 15:00

unihorses schreef:

+1 dit doe ik ook, vooral bij tomaat! Ik eet ook altijd het laatste van de soffrito met een lepel op. (Ja dit is tomaten puree!)

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 15:53

Ik pak altijd 2 pakjes cupasoup in plaats van 1, omdat de soep dan zo lekker dik is :):)

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 15:59

Ew, dat spul wat in de cup-a-soup achterblijft vind ik zo ranzig :=

Confession: Ik zit erover na te denken om alleen naar een supervet feest te gaan in Amsterdam, want tot nu toe kan/wil niemand mee. Maar ik vind het best wel eng :')