Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_baxter_ schreef:Nee dat klopt en dat gevoel dat had ik ook. En toch, nu voelt het anders. We werken beiden aan onze problemen (ik heb zelf ook fouten gemaakt) en t voelt nu anders dan dat het eerst voelde
_baxter_ schreef:Hij zegt zelf van niet, maar dat heeft hij wel eerder gezegd. Op dit moment heeft hij geen contact meer met haar.
Toen hij bij me terug wilde komen hebben we wel goed gepraat, hij zou nu voor 100% voor mij gaan anders is het gewoon klaar hoe moeilijk ik het ook vind. En tot nu toe gaat dat goed en ik ben gelukkig met hoe het nu gaat.
Jildau schreef:Wauw die jongen heeft gewoon 2 meiden en gaat naar degene wat op dat moment het beste uit komt. En het wordt nog gedoogd ook. Goed voor elkaar!
_baxter_ schreef:Jildau schreef:Wauw die jongen heeft gewoon 2 meiden en gaat naar degene wat op dat moment het beste uit komt. En het wordt nog gedoogd ook. Goed voor elkaar!
Je toon kan wel wat minderVoor de duidelijkheid, er is nooit iets tussen hun gebeurd en zij voelt niks voor hem.
Ik weet dat hij haar niet meer ziet omdat hij vaak uit zijn werk al naar mij toe komt. Hij heeft haar nummer niet meer, hij heeft haar niet op facebook of op andere social media. Ik heb hem verteld dat ik wilde dat hij helemaal voor mij zou gaan en toen heeft hij haar overal verwijderd.
Dus het is absoluut niet waar dat hij naar het meisje gaat wat voor hem het beste uit komt.
Verder wilde ik absoluut geen discussie hiermee aanwakkeren, ik reageerde op de vraag wat mensen hun ervaringen zijn over het terugkomen bij je ex.
Inney schreef:Nou nooit gedacht dat ik me zou melden. Maar naar 4 jaar zijn wij tot de beslissing gekomen dat het niet meer gaat.
Ik heb het er heel moeilijk mee. Ik houd heel veel van hem, en hij van mij. Eigenlijk zien we geen toekomst zonder elkaar.. maar toch werkt het niet. Onze relatie was niet gezond, in plaats van het beste haalden we ook vaak het slechtste in elkaar naar boven.
Rationeel weet ik wel dat dit niet meer kan. Gevoelsmatig is dit veel lastiger
Ik zal zo eens een paar pagina's terug lezen.
M_ariskaa schreef:Calipsolover, ik wil je even enorm veel sterkte wensen. Het is heel naar om je eerste liefde los te moeten laten en dan vooral op deze manier.. Ik heb met mijn ex ook een lange nasleep gehad van wel-niet-wel-niet en dat deed misschien nog wel meer pijn dan de hele breuk an sich.
CalipsoLover schreef:Ja, hier ook. Hoewel hij iemand anders heeft leren kennen is het contact nog altijd niet verbroken. We horen elkaar nog altijd bijna dagelijks. Mijn familie en vrienden vinden hem ook niet meer fijn, omdat hij mij 'aan het lijntje houdt' en ben me daar ook bewust van. Het heeft mij ontzettend veel pijn gedaan dat hij nu met iemand anders praat (ze zijn niet officieel en voor zo ver ik weet ook niet echt vast aan het daten, ze weet ook heel goed wie ik ben) Maar ik zit dan ook in een depressie en heb ook niemand buiten hem om hierover te praten. Hij wilt mij dan ook weer niet laten vallen en blablabla. Maar we waren echt een team, waardoor het 'gevoel' ook niet weg is. Denk ook niet langst zijn kant.
lieveli schreef:CalipsoLover schreef:Ja, hier ook. Hoewel hij iemand anders heeft leren kennen is het contact nog altijd niet verbroken. We horen elkaar nog altijd bijna dagelijks. Mijn familie en vrienden vinden hem ook niet meer fijn, omdat hij mij 'aan het lijntje houdt' en ben me daar ook bewust van. Het heeft mij ontzettend veel pijn gedaan dat hij nu met iemand anders praat (ze zijn niet officieel en voor zo ver ik weet ook niet echt vast aan het daten, ze weet ook heel goed wie ik ben) Maar ik zit dan ook in een depressie en heb ook niemand buiten hem om hierover te praten. Hij wilt mij dan ook weer niet laten vallen en blablabla. Maar we waren echt een team, waardoor het 'gevoel' ook niet weg is. Denk ook niet langst zijn kant.
Ah dit is de rottigste periode waar je even doorheen moet. Elkaar loslaten. Maar het is wel echt nodig om verder te groeien en wie weet blijft dat bijzondere wat jullie hebben er wel altijd zijn, maar moeten jullie eerst even van elkaar af groeien.
Mijn 1e liefde is nog steeds heel bijzonder voor me, maar dat komt ook omdat we elkaar 2 jaar even helemaal niet gezien of gesproken hebben waardoor al het oude zeer geheeld is en we heel blij kunnen zijn voor elkaars nieuwe levenspartners.
lieveli schreef:Mijn 1e liefde is nog steeds heel bijzonder voor me, maar dat komt ook omdat we elkaar 2 jaar even helemaal niet gezien of gesproken hebben waardoor al het oude zeer geheeld is en we heel blij kunnen zijn voor elkaars nieuwe levenspartners.
Neverland schreef:Waarom verbreek je het contact gewoon zelf niet? Op deze manier ga je niet over hem heen komen. Jij zegt wel dat hij je aan het lijntje houdt maar jij laat dit zelf toe. Ik bedoel het verder niet gemeen want ik weet hoe poedersuiker het is... Maar ik weet dat het echt beter is als je het contact even helemaal verbreekt.
Winged schreef:lieveli schreef:Mijn 1e liefde is nog steeds heel bijzonder voor me, maar dat komt ook omdat we elkaar 2 jaar even helemaal niet gezien of gesproken hebben waardoor al het oude zeer geheeld is en we heel blij kunnen zijn voor elkaars nieuwe levenspartners.
Herkenbaar. Hoewel ik momenteel vrijgezel ben en mijn ex een nieuw vriendin heeft. Vind het oprecht leuk voor hem
Jammere voor mij is dat vorige week de deksel weer eens op mijn neus is geklapt. Voel mij vooral erg naïef