Stomme vraag trouwens of die van de only is. Zie dat het een foto is van de webshop waarvoor ik modeshow heb gelopen, ken het meisje op de foto ook haha
Vanmiddag leger groen Crop top gekocht bij de H&M, die Zitten zo heerlijk
Anoniem
Geplaatst: 27-04-15 21:33
Ah leuke schoenen Marly! Mijn schoenen wishlist is echt zo ontzettend groot, dat ik binnenkort echt even minstens 1 paar aan moet gaan schaffen van mezelf, want hij blijft maar groeien.
velvetblack
Geplaatst: 27-04-15 22:18
Uiteindelijk niet veel gekochf Dirndl. Ik heb altijd zo'n rem erop als ik eens een keer echt wil shoppen. Ik ben erg gierig daarin ook al heb ik gewoon geld. Te streng voor mezelf. Ik heb alleen maar een enkelbroek, hoed en schoenen (die 2 laatste heb ik al genoeg/veel maar is een verslaving haha)
lies_sparkle
Geplaatst: 27-04-15 22:20
Dit heb ik vandaag gescoord in den Bosch (:
Roze is van the Sting & de grijze van tally weijl (hoe schrijf je dat?)
Laurie
Geplaatst: 28-04-15 12:34
Leuk Elke, vind je schoenen erg stoer!
Ik ga me ook eens aan een foto wagen, werk- en schooloutfitje van vandaag:
miroxmill
Geplaatst: 28-04-15 15:18
Mag ik me hier ook melden? Al heel lang een stille meelezer maar kruip nu ook maar is onder mijn steen vandaan. Weet iemand toevallig waar je zo'n zwarte broek met twee gouden ritsen bij de voorzakken kunt halen?
Mooi Laurie! Jammer van het tegenlicht, daardoor Zie je de details niet goed ivm zwart
Anoniem
Geplaatst: 28-04-15 19:23
Mag ik hier even om advies vragen? Ik heb deze zomer een bruiloft, ik heb dus ontzettend veel site's doorgespit, maar het was gewoon een drama om een jurk te vonden. Alles vond ik net niet iets voor mij, tekort naar mijn smaak of het was veel te duur. Ik heb nu besloten om voor een zwarte jurk te gaan en dat te combineren met lichtroze accessoires, dus een lichtroze clutch, lichtroze pumps, lichtroze sieraden en make up met lichtroze details(oogschaduw, lipstick). Echter ben ik nu aan het twijfelen over de sieraden, ik ben zelf heel erg van de bling bling en statement sieraden. Dit wil ik dus nu ook aangezien ik het wel heel mooi vind dat de lichtroze sieraden opvallen. Dus nu zit ik tussen deze twee te twijfelen: Links is meer bling bling, rechts is wat meer statement en misschien wel wat meer 'zomers'. Ik ben heel erg benieuwd voor welk jullie zouden kiezen?
Maar een zwarte jurk voor een bruiloft, ook nog in de zomer? Vind je dat niet zonde. Een jurk met een kleurtje lijkt mij veel beter geschikt . Die sieraden vind ik allebei niks, te veel over the top en ik denk dat het snel 'nep' wordt, aangezien ze ook niet zo veel kosten denk ik. Als je echt moet kiezen, zou ik voor die rechter gaan.
Mooie broek CCCCC! De rest is niet zo mijn ding, maar denk dat je er wel wat leuks mee kan
Hebben jullie het h&m boekje gezien? Staan leuke dingen in!
Ik heb weer een onmogelijke task... Ik ben op zoek naar een 'boyfriend fit' spijkerjack (een oversized dus), voor een klein prijsje. Er moeten het liefst zakken in zitten en als het kan ook nog elastiek aan de onderkant (maar dat is geen must), niet te kort. Rits of knoopjes maakt niet uit, het liefst zonder opdrukken en lichtblauw.
Hij mag beslist niet getailleerd zijn en ik ben op zoek naar iets wat hier op lijkt: