Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

simoneeee

Re: Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 19:33

En des noods gewoon bij de action vragen of ze geen lege dozen voor je hebben die je mag gebruiken. Al hun vracht komt toch ook aan in dozen. Zij gooien ze anders toch weg.

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 19:52

Spannend Liza, ik heb erafgelopen nacht voor het eerst geslapen :D .

Wat je zegt Simone, er is toch flink wat meergeld naar mijn inboedel gegaan alsgedacht. :o Ben ook nog niet helemaal klaar, lampje hier, ditje daar.. :)

Woont er niet toevallig iemand van het topic vlak bij je Rebecca :P ?
Bij de meeste winkels kun je gratis dozen meenemen, hier wel iig :j . Ik heb voor mezelf voor het vrhuize op mijn werk ook flink wat ozen gespaard, scheelt toch weer en zijn ook nog is veel steviger dan de bekende verhuisdozen :) .

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 23:42

Laatste keer dat ik keek waren de verhuisdozen bij de Action €1,50 per stuk, bij een verhuisbedrijf of bouwmarkt zijn ze wat duurder. ;)

Ik heb vrijdag een bed, matras, tafel, 2 bureaulampen en 2 stellingkasten besteld, komen 3 april binnen dus nog een maandje op de vloer slapen. :+
Hierna nog een bank, voorkeur gaat uit naar een skiftebo? slaapbank maar die is te breed dus maar even kijken hoe of wat.
Zit te denken aan een 1,5-2 zits bank bij de Kringloop te halen en een luchtmatras bij de Action.

Dan de ontbijttafel&stoelen nog even oppoetsen en te koop zetten, schijnt een collectors item te zijn dus maar even kijken wat ik ervoor kan vragen. :$

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 23:50

Verhuisdozen zijn opgevouwen , dan kunnen ze op mijn stalen ros mee. Heb vele dingen met dat kreng verplaatst maar niet alles kan ik ermee vervoeren ><

Simone ik kan niet bepaald meepraten :P , low budget ingericht dus mwah viel me mee !

Eindelijk van de vloer :+ , oeh collectors item klinkt goed! Foto ben wel erg benieuwd naar die tafel met zijn stoelen XD

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 06:19

Bij Ikea zijn verhuisdozen 2,19 voor 2, maar als je er helemaal voor naar Ikea moet ben je niet goedkoper uit denk ik :P
Ze zijn wel een stuk beter dan die van andere winkels, wij hadden echt een bij elkaar geraapt zootje aan dozen, maar ze waren op die van Ikea na allemaal prut.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 12:15

ff een foto gejat van eenzelfde tafel, zal vd week even een eigen foto maken. :)
Afbeelding
Mijn tafel en stoelen zijn wat lichter/warmer van kleur, stoelen kunnen er ook helemaal onder geschoven worden.
Volgens m'n moeder stond er laatst zo'n set voor €150,- op marktplaats waar druk op geboden werd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 12:17

Konstantine schreef:
Bij Ikea zijn verhuisdozen 2,19 voor 2, maar als je er helemaal voor naar Ikea moet ben je niet goedkoper uit denk ik :P
Ze zijn wel een stuk beter dan die van andere winkels, wij hadden echt een bij elkaar geraapt zootje aan dozen, maar ze waren op die van Ikea na allemaal prut.

We hadden plannen maandag naar Ikea te gaan *D , mits vader wil :') (ouwe brompot soms)

ik vind hem stiekem best lelijk :o , maar geld is goed :P

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 12:24

Hij is nogal ouderwets ja. :)
Lelijk vind ik hem niet, maar mijn smaak is het ook niet echt. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 12:26

Beetje zoals oma haha , maar die kan ik me niet echt meer herinneren kwa inrichting :P , laatste oma is 11 jaar geleden overleden was 12 dus tsja :P

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 12:38

Hij is ook van m'n oma geweest, helaas geen ruimte om hem weg te bergen dus in overleg met m'n moeder gegaan en daaruit kwam het besluit hem te koop te zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 12:43

Zien wat het opbrengt :) , wou soms dat ik nog wat tastbaars had van Oma en vooral de grootouders van mijn vader. Weet dat zijn moeder een kreng was en zijn vader heb ik goede herinneringen aan hoe jong ik was. Heb ergens nog een gebreide knuffel van die oma , maar meer helaas nee

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 12:48

Ik heb gelukkig nogal wat dingen gehad die van oma zijn geweest, maar toch steekt het wel een beetje. :o
Heb oa een mooie press paper staan en een mooi (ouderwets) fotoalbum.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 12:54

Er is bij vaders ouders veel ruzie geweest en bij moeder haar moeder ook

Dus ja alles is overal verveeld en heb niks behalve wat foto's ,het nadeel van de jongste zijn.

En mijn moeder haar vader is overleden toen mam 17 was , maar had hem zoveel willen vragen gewoon aanraken en voelen . Heel toevallig de schoonmoeder van zus liep stage in verzorgingshuis waar hij lag , na zijn dood heeft zij hem afgelegd. Zus en vriend zijn gemaakt voor elkaar , opa heeft vast wat vingers in de pap gehad vanaf boven .

Nanno_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 17:22

huilen... kwijtschelding van de gemeentelijke heffingen zijn afgewezen |(

met de reden: U bent zelfstandig ondernemer (mijn vriend).

jaaaaaaaaaaa goede reden.. want zelfstandig ondernemers hebben het al zo makkelijk +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 22:43

Balen man _-:(

Afbeelding

Papa heeft 7!! Zakken afgevoerd naar ouders , mam had hem omgepraat . Toch lief scheelt mij weer even

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 22:57

Ik kan er ook een zooitje van maken en zeker als ik niet echt goed in mn vel zit, maar snap absoluut niet dat je er zo een ter*ngzooitje van kan maken en dan gewoon lekker op de bank kan zitten of kan slapen.. Als ik (zoals nu) moet stofzuigen dan erger ik me al kapot. Alleen is het nu te laat, dus moet het opschuiven naar morgen. Morgen als ik uit mijn werk kom is me huisje de eerste die aan de beurt is. Dan kan ik savonds weer lekker met een kaarsje en sfeer op de bank hangen. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 23:04

Tsja de berging zie je niet , ik heb vandaag alles vrij laat leeggeplukt dus morgen na vrijwilligerswerk weer verder :) , de tapijt tegels moeten erin even kijken of ik genoeg heb

En iedereen is anders , niet iedereen is hetzelfde :)

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 08:28

Rebecca, wat een zooi haha! Maar goed van je dat je ermee bezig gaat! De schuur hier is ook een gigantische zooi. Wel georganiseerd, maar veel spullen die afgevoerd moeten worden. Nog geen tijd voor gehad. Het is best heftig om 2 banen te hebben waardoor je gemiddeld 40 uur pw werkt!

Balen nanno. Juist als zelfstandig ondernemer is het niet makkelijk momenteel. Je zou toch verwachten dat ze dat iets meer zouden ondersteunen. Ik heb hier geen brief gehad maar misschien is dat omdat ik er pas sinds dit jaar woon?

Lor1 wat een coole ouderwetse tafel. Echt iets wat je grootouders zouden hebben!
Ik heb van mn opa en oma een bestekset gehad. Kreeg ik al toen ik 14 was. In een hele mooie koffer. Nog helemaal nieuw. Ligt nu in mijn la om te gebruiken. :D

En gister is mijn vitrage gebracht en opgehangen. Wat een gigantisch verschil!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 11:18

De eerste weekjes was alles nog spik en span, maar hier begint het ook al wat te verslappen :')

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 11:30

Same here :')
Ik heb een berg schone droge was liggen die hoger is dan ikzelf en ik kan mezelf er niet toe brengen te beginnen met opvouwen :+

Nanno_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 12:15

hahaahaha ik ook.. eerste weken deed ik strikt iedere week stoffen, schoonmaken, stofzuigen en dweilen.. nu ligt de wasmand al een week vol met schone was.. heb ik al een paar weken niet gedweild en ligt er stof op m'n afzuigkap!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 22:33

Milatje klopt vitrage doet heel wat :j

Eeerste week :') , daarna meer afzwakken haha

Morgen van de weggeefhoek een vrij zware grote stelling ophalen , passen mooi wat dozen op :) . Vandaag al wat verder gegaan nu de tapijttegels leggen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 23:30

Door dit topic nog even geknald :

Afbeelding

Niet mooi gelegd maar staat prima voor zolang ik hier nog woon , nog klein strookje en dan gevecht gewonnen !

liiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 23:36

Ziet er goed uit! Wat een verschil, lekker gevoel dat het opgeruimd is of niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 23:40

Heel fijn na een jaar :j , had een bus met menie die omgevallen was en ik had er krant opgelegd. Mooi wat geschraapt en tegel erop _O-