Tyrcanol schreef:ohh die paardjes zijn leuk!!
Ik heb ze echt allemaal
Heb je nog dubbele toevallig?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Astaloca schreef:Ik breek even in hoor. Ik ben momenteel op zoek naar een telefoon. Nu is het toch wel erg bijzonder als je.....
FLAPPY BIRD erop heb staan.Like whut? Ik moest er toch wel even om lachen.. Vermelden ze ook nog eens extra in de MP advertentie.
Jadeleigh263 schreef:Doe ik moeilijk? Ik had een hele grote partij te koop staan. Aangezien het gewicht kon het of in een grote doos, of in 2 pakketten. Omdat ik geen super grote doos van160x60x50 kon vinden bood ik aan om het toch in tweeen te splitten.
Ik heb toen tegen haar gezegd dat ik de overige verzendkosten op mij zou nemen 6,75x2=13,50
Zij betaalde 10 euro en ik de overige €3,50
Helaas kwamen beide pakketen boven de 10kg, dus ik bood aan om er dan 3 pakketten vn te maken mits ze nog 6,75 bij wilt leggen. En dat ik anders een grotere doos ga zoeken.
Nu wilt ze dat ik zelf de helft van de verzendkosten betaal.
Hier heb ik eerlijk gezegd geen zin in, omdat ik eerder al heb gezegd dat alle verzendkoste voor haar rekening zouden zijn, en ik toch al zelf een beetje mee betaal...
Wat vinden jullie?
Kentaro schreef:Jadeleigh263 schreef:Doe ik moeilijk? Ik had een hele grote partij te koop staan. Aangezien het gewicht kon het of in een grote doos, of in 2 pakketten. Omdat ik geen super grote doos van160x60x50 kon vinden bood ik aan om het toch in tweeen te splitten.
Ik heb toen tegen haar gezegd dat ik de overige verzendkosten op mij zou nemen 6,75x2=13,50
Zij betaalde 10 euro en ik de overige €3,50
Helaas kwamen beide pakketen boven de 10kg, dus ik bood aan om er dan 3 pakketten vn te maken mits ze nog 6,75 bij wilt leggen. En dat ik anders een grotere doos ga zoeken.
Nu wilt ze dat ik zelf de helft van de verzendkosten betaal.
Hier heb ik eerlijk gezegd geen zin in, omdat ik eerder al heb gezegd dat alle verzendkoste voor haar rekening zouden zijn, en ik toch al zelf een beetje mee betaal...
Wat vinden jullie?
Lastig hoor!
Sowieso had je een pakket van 160 niet voor 6,75 kunnen verzenden![]()
Aan de ene kant denk ik het is ook jouw 'fout' dat je niet eerst uitgezocht hebt hoe te verzenden en het dan pas door te geven, aan de andere kant kom je haar ook alweer tegemoed.
Weet ook niet of je de partij voor een bodemprijs verkocht hebt, of voor een beetje een leuke prijs?