Model worden/hoe? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

velvetblack

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 23:45

Sterk beeld. Ogen poppen eruit! Visagie minder hard was bij dit beeld nog mooier geweest!

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 09:30

Zo terug uit Praag!

Over het bikini/topless/bedekt naakt op FB, daarin ga ik mee met Thirsa. Plus als je een goed vertrouwen hebt in de fotograaf en genoeg ander beeld materiaal hebt gezien waardoor je zeker weet dat het nette foto's worden zie ik het probleem niet.

Ik zou het persoonlijk ook gewoon op facebook knallen als het een nette foto is :)
Over de werkgevers die een profiel checken, ik denk dat foto's waar je totaal dronken op staat met de make-up op je gezicht dweilend over de vloer minder gewaardeerd worden dan een (goede!) foto waar wat huid op te zien is. :)

Ben benieuwd naar de film van Tsjechië!
Gister klein deel doorheen gereden maar was echt mooi <3 en Praag ook! wauw
En de bokeh van je 1.2 <3 <3 <3

daiswees

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 09:47

hoihoi , sinds een tijdje bezig om model te worden , veel tfp shoots en vooral met paard want daar voel ik me het prettigst bij..
gelukkig gaat het steeds beter zonder maar dat vind ik nog heeel lastig

ik ben 1.73 lang , 55 kg maatje 34
als iemand tips heeft etc graaag

Afbeelding
afgelopen zaterdag weer compleet in mn comfort zone <3
door nikki de kerf
Afbeelding
en een poosje geleden voor een bridal hair examen
door salvador pozo

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 10:29

Daiswees, ik zag jou toevallig op facebook voorbij komen. De foto's met jou en je dieren zijn echt zo rustgevend en mooi. Die band is zo sterk, dat zie je. Loopt je paard altijd geheel los? En zijn die zwitserse herders allemaal van jou?

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 10:36

Deijs, ik snap je dilemma. Maar ergens is het ook belachelijk. Bikini kan wel, discreet zichtbare bh niet?

Ik heb zelf ook foto's waarin ondergoed zichtbaar is. Het is maar net hoe zichtbaar, en wat voor sfeer inderdaad.

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... 3acea04354

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 271ff2d3e5

Voorbeeldjes hierboven. Ik vindt dit zelf niet aanstootgevend voor vrienden en of andere zakelijke relaties. Het hoort bij een hobby die ik heb. Alle echte lingerie werk hou ik wel gescheiden van mijn eigen Facebook. Hierin wordt ik ook niet met toenaam genoemd en absoluut niet getagd.

Succes met je twijfels!

daiswees

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 10:37

elkee schreef:
Daiswees, ik zag jou toevallig op facebook voorbij komen. De foto's met jou en je dieren zijn echt zo rustgevend en mooi. Die band is zo sterk, dat zie je. Loopt je paard altijd geheel los? En zijn die zwitserse herders allemaal van jou?

aaah super lief <3
miralda loopt altijd geheel los bij me ja, wel altijd een halster in de buurt voor als ze besluit 'm te smeren maar over het algemeen blijft ze goed bij me.
zwitserse herders zijn helaas niet van mij was het maar zo'n feest echt verliefd op ze <3

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 10:41

Wauw Daiswees, wat een gave foto met dat paard erbij!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 10:45

Shivatjuh01 schreef:
Deijs, ik snap je dilemma. Maar ergens is het ook belachelijk. Bikini kan wel, discreet zichtbare bh niet?

Ik heb zelf ook foto's waarin ondergoed zichtbaar is. Het is maar net hoe zichtbaar, en wat voor sfeer inderdaad.

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... 3acea04354

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 271ff2d3e5

Voorbeeldjes hierboven. Ik vindt dit zelf niet aanstootgevend voor vrienden en of andere zakelijke relaties. Het hoort bij een hobby die ik heb. Alle echte lingerie werk hou ik wel gescheiden van mijn eigen Facebook. Hierin wordt ik ook niet met toenaam genoemd en absoluut niet getagd.

Succes met je twijfels!

Wat een gave foto's :D het gaat waarschijnlijk nog wel even een maand duren voordat we de shoot gaan doen. De fotograaf is druk.

Oh jij doet vaker lingerie shoots? gaaf!

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 10:49

Deijs schreef:
Wat een gave foto's :D het gaat waarschijnlijk nog wel even een maand duren voordat we de shoot gaan doen. De fotograaf is druk.

Oh jij doet vaker lingerie shoots? gaaf!

Nou ja vaker, vaker.. Af en toe. Maar het meeste werk hou ik voor mezelf en de fotograaf voor zijn portfolio.

Binnenkort heb ik iets met heel veel naakt op de planning staan. Waarschijnlijk compleet naakt, maar zonder dat je iets gaat zien. Zodra daar resultaten van zijn post ik hier wat! :)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 10:56

Oh wow dat moet spannend zijn! vind ik knap dat je dat durft!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-14 11:04

Weer jammer dit. Schijnbaar zijn er een aantal mensen die gewoon klakkeloos mijn concepten aan het overnemen zijn terwijl die personen zelf steeds commentaar hebben op mijn eigen werk :')

Hele toffe plaat Daiswees, super lieve hond ook :) Straalt echt rust uit!

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 11:08

Courses schreef:
Weer jammer dit. Schijnbaar zijn er een aantal mensen die gewoon klakkeloos mijn concepten aan het overnemen zijn terwijl die personen zelf steeds commentaar hebben op mijn eigen werk :')

Hoe bedoel je?

Helaas zul je altijd zien dat mensen werk willen namaken.
Ik heb diverse fotografen op Facebook. En iedereen pikt elkaars concepten, ideeën en inspiraties.
Ergens moet je het gewoon als compliment zien dat iemand je werk of ideeën wilt gebruiken ;)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-14 11:09

Shivatjuh01 schreef:
Courses schreef:

Hoe bedoel je?

Helaas zul je altijd zien dat mensen werk willen namaken.
Ik heb diverse fotografen op Facebook. En iedereen pikt elkaars concepten, ideeën en inspiraties.
Ergens moet je het gewoon als compliment zien dat iemand je werk of ideeën wilt gebruiken ;)

Oh, ik vind het geen enkel probleem hoor als mensen dingen doen die ik al in een ver verleden gemaakt heb. Echter weet ik toevallig om wie dit gaat en krijg ik altijd alleen maar commentaar vanuit die personen op mijn eigen werk, dus waarom er dan wel concepten overgenomen moeten worden is mij een beetje een raadsel :) Jaloezie is een nare eigenschap.

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 11:12

Courses schreef:
Oh, ik vind het geen enkel probleem hoor als mensen dingen doen die ik al in een ver verleden gemaakt heb. Echter weet ik toevallig om wie dit gaat en krijg ik altijd alleen maar commentaar vanuit die personen op mijn eigen werk, dus waarom er dan wel concepten overgenomen moeten worden is mij een beetje een raadsel :) Jaloezie is een nare eigenschap.

Mensen zijn nare en rare wezens haha :x

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 15:58

daiswees schreef:
hoihoi , sinds een tijdje bezig om model te worden , veel tfp shoots en vooral met paard want daar voel ik me het prettigst bij..
gelukkig gaat het steeds beter zonder maar dat vind ik nog heeel lastig

ik ben 1.73 lang , 55 kg maatje 34
als iemand tips heeft etc graaag

[ Afbeelding ]
afgelopen zaterdag weer compleet in mn comfort zone <3
door nikki de kerf
[ Afbeelding ]
en een poosje geleden voor een bridal hair examen
door salvador pozo

Wauw!

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 16:10

@daiswees met name die laatste foto +:)+

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 17:02

Wat een mooie foto's! Net als threeFingers vind ik de laatste enorm geslaagd.
Daar zou je best iets mee kunnen doen als je wil! Naakt lijkt me spannend.

Courses, vind het wel een mooie foto, enkel de lippen zijn voor mij niet helemaal dat, maar kan aan mij liggen ook ;)

xEliesx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 14:54

Mooie foto's Daiswees! Ben ook echt jaloers op je haar :D

VinandoW

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 22:06

Hoi dames!

Ik lees al een hele lange tijd mee, ik denk al een jaar of 2/3. Ik ben heel erg benieuwd wat jullie van mij vinden. Ik heb helemaal geen ervaring, maar het lijkt mij echt ontzettend leuk om een keertje wat te proberen. Ben 1,76 en maat 34/36.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 22:12

Je hebt een hele mooie kaaklijn! Denk dat het absoluut geen kwaad kan om een keertje wat foto's op te sturen naar een bureau :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-14 22:16

Je kaaklijn is echt super sterk, heel erg tof :) Weet niet waar je precies woont maar in de grotere steden zitten genoeg bureau's waar je het kan proberen! Ik wil best aanbieden ook foto's te schieten maar ik zit zo erg met tijd :')

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 01:01

Hoe oud ben je? Je hebt een supermooie kaaklijn + jukbeenderen inderdaad :)

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 10:19

Gave dingen zie ik hier weer voorbij komen. Naakt, lingerie durf ik nog niet echt aan... := Om te fotograferen dan. Daar ben ik echt nog veel te onervaren voor. Ik heb wel ooit op een kleine beurs een mini-workshop boudoir gedaan. Afgelopen weekend heb ik de rug van een Bokker op de foto gezet met haar tattoo. Dat was weer iets anders dan wat ik normaal doe en uit mijn comfortzone. We hebben toen samen naar wat foto's online gekeken om te kijken wat mooi en haalbaar is. Aan de ene kant is het dan een beetje kopiëren van een ander, maar aan de andere kant wel erg leerzaam om uit te puzzelen hoe de fotograaf alles heeft neer gezet en hoe het licht valt.

Ik heb afgelopen week ook eindelijk mijn snoot binnen gekregen dus die moet ik binnen kort maar eens goed gaan uitproberen in de studio. :)

roombolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 22:50

Vinando, ik zie jou zo op een catwalk lopen! Erg mooi! (Als ik je vergelijk met modellen van die shows)

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 17:53

Vinando, ziet er goed uit! Als je enkele goede foto's laat maken en evt met wat make up denk ik dat je gerust wat werk kan verwachten ;)