Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elkee schreef:Daiswees, ik zag jou toevallig op facebook voorbij komen. De foto's met jou en je dieren zijn echt zo rustgevend en mooi. Die band is zo sterk, dat zie je. Loopt je paard altijd geheel los? En zijn die zwitserse herders allemaal van jou?
Shivatjuh01 schreef:Deijs, ik snap je dilemma. Maar ergens is het ook belachelijk. Bikini kan wel, discreet zichtbare bh niet?
Ik heb zelf ook foto's waarin ondergoed zichtbaar is. Het is maar net hoe zichtbaar, en wat voor sfeer inderdaad.
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... 3acea04354
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 271ff2d3e5
Voorbeeldjes hierboven. Ik vindt dit zelf niet aanstootgevend voor vrienden en of andere zakelijke relaties. Het hoort bij een hobby die ik heb. Alle echte lingerie werk hou ik wel gescheiden van mijn eigen Facebook. Hierin wordt ik ook niet met toenaam genoemd en absoluut niet getagd.
Succes met je twijfels!
Deijs schreef:Wat een gave foto'shet gaat waarschijnlijk nog wel even een maand duren voordat we de shoot gaan doen. De fotograaf is druk.
Oh jij doet vaker lingerie shoots? gaaf!
Courses schreef:Weer jammer dit. Schijnbaar zijn er een aantal mensen die gewoon klakkeloos mijn concepten aan het overnemen zijn terwijl die personen zelf steeds commentaar hebben op mijn eigen werk
Shivatjuh01 schreef:Courses schreef:Weer jammer dit. Schijnbaar zijn er een aantal mensen die gewoon klakkeloos mijn concepten aan het overnemen zijn terwijl die personen zelf steeds commentaar hebben op mijn eigen werk
Hoe bedoel je?
Helaas zul je altijd zien dat mensen werk willen namaken.
Ik heb diverse fotografen op Facebook. En iedereen pikt elkaars concepten, ideeën en inspiraties.
Ergens moet je het gewoon als compliment zien dat iemand je werk of ideeën wilt gebruiken
Courses schreef:Oh, ik vind het geen enkel probleem hoor als mensen dingen doen die ik al in een ver verleden gemaakt heb. Echter weet ik toevallig om wie dit gaat en krijg ik altijd alleen maar commentaar vanuit die personen op mijn eigen werk, dus waarom er dan wel concepten overgenomen moeten worden is mij een beetje een raadselJaloezie is een nare eigenschap.
daiswees schreef:hoihoi , sinds een tijdje bezig om model te worden , veel tfp shoots en vooral met paard want daar voel ik me het prettigst bij..
gelukkig gaat het steeds beter zonder maar dat vind ik nog heeel lastig
ik ben 1.73 lang , 55 kg maatje 34
als iemand tips heeft etc graaag
[ Afbeelding ]
afgelopen zaterdag weer compleet in mn comfort zone![]()
door nikki de kerf
[ Afbeelding ]
en een poosje geleden voor een bridal hair examen
door salvador pozo