Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Polivy

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 11:41

Ik ben bezig met een blogpost zoals ik er nog nooit één heb geschreven. Eerste van een serie en minder vanuit mijn hart en meer praktisch. Gek wel hoor, zo schrijven :D

corrina1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 13:19

Ook leuk! Wat nieuws proberen :)

ik heb al 5000 woorden geschreven voor NaNoWriMo alleen nu moet ik nog mijn cv af maken, en een onderwerp verzinnen voor mijn blog vandaag...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 13:20

Nogmaals... wat is NaNoWriMo?

corrina1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 13:25

Oh sorry daar had ik overheen gelezen :o

NaNoWriMo is National Novel Writing Month, je moet 50 000 woorden schrijven in een maand. Het is een soort uitdaging om eindelijk eens dat verhaal te schrijven wat je al zo lang kwijt bent.
Ik blog alleen en ben niet zo goed in fictie en daarom vind ik het wel een goede oefening, het moet dus fictie zijn en mag verder van alles zijn, maar het leuke is, is dat je het niet alleen doet, je kan tips vragen en je ervaringen delen met mensen over de hele wereld.
Iedereen heeft verder ook nog werk en school vaak dus iedereen heeft het druk en het levert een hoop gestress maar na een maand heb je wel wat bereikt.
Check anders: http://www.nanowrimo.org

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 01:32

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 01:37

Polivy ik krijg altijd zwaar kippenvel van jouw posts.. :(:)

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 01:46

Dank je wel. :o Wat een mooi compliment :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 10:42

Klinkt leuk Corinna, maar totaal niks voor mij!
Zou heel graag willen kunnen schrijven, maar helaas...

Vandaag op mijn blog: Metallica

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 10:54

Mijn eerste meer praktische blog, in plaats van gewoon maar schrijven wat ik ervaar en voel. Best gek. En vooral spannend: POST-TIPS DEEL #1.

Corrina, ga je er ook over bloggen? Over Nanowrimo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 19:24

Hier een keer een net iets andere posts. Heb mode maar even achterwege gelaten om te schrijven over stress :) Stress, hoe te genezen?

corrina1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 20:27

Bloggen over Nanowrimo vind ik erg lastig Polivy, want weet nooit zo goed wat ik er over moet schrijven, mijn volgende blog gaat waarschijnlijk over hoe het is om weet thuis te wonen.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 20:33

Zou je niet vorderingen of lessons learned kunnen bloggen? Beetje ook met een uitleg van hoe het werkt of zo en hoe jij het ervaart.

Bedoel niet te zeggen natuurlijk dat je er over moet bloggen, want dat moet je natuurlijk zelf weten. :D Maar dat is wat ik me er zo bij bedenk.

Leuk onderwerp trouwens, voor je nieuwe blogpost :j Ben ik benieuwd naar.

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 20:48

Ah NaNoWriMo dat heb ik ook jaren gedaan maar nu helaas geen tijd meer voor om er aan te beginnen! Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 10:07

Oeh, best een heftig onderwerp Corinne.
Ik heb het helaas ook mee gemaakt en ik vond het verschrikkelijk...

Mijn post voor vandaag, ik <3 Ink, wat ben ik toch een bofkont!
Ink Suede

corrina1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 12:15

Wow wat mooi!
Denk dat ik toch echt maar eens moet stoppen met nagelbijten... :o

En tot nu toe vind ik het ook verschrikkelijk, en ik ben nog maar sinds vorige week donderdag thuis...
Maar vooral omdat mijn moeder slecht een lijn kan trekken, de ene keer moeten dingen op manier nummer een de tweede keer moet datzelfde gebeuren op manier nummer twee, dan doe je dat en dan moet het uiteindelijk toch weer anders. Dat is iets waar ik heel slecht tegen kan.
Maar nu eerst even NaNo-en en dan straks wat blogs schrijven want heb al weer wat leuke ideeën :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 12:26

Weer opnieuw thuiswonen, denk dat iedereen dat wel een keertje meemaakt in z'n leven. Ik ook, zou voor een half jaartje zijn, is uiteindelijk bijna 3 jaar geworden :'). Gewoon omdat het niet anders kon. Vond het vreselijk op het begin, maar het wende ook wel weer snel, want ik was er toen toch nooit.
Waarom ben je weer terug Corrina?

Hij staat je goed Anc :j.

Doen hoor Corrina!! Zo zonde dat bijten!

NaNoWriMo ken ik niet, maar denk dat het ook niet echt iets voor mij is :).

Ik heb een tag-post. Vond 'm zo ontzettend leuk toen ik 'm tegenkwam, dat ik 'm ook heb overgenomen.
Enne.. lezen = antwoorden bij deze :P. Guilty Pleasures

Heeft iemand iets van Isegrim vernomen? Datum komt namelijk wel erg dichtbij :(:) ...

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 17:01

Ziezo, ook weer eens wat gepost vandaag, effect van vitamine c op de huid ;)

Nawororirirwa klinkt zeer leuk, alleen ik zou niet weten waar te beginnen. Als schoolwerk meetelt haal ik het zeker en vast :p

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 20:41

Opnieuw naar huis ken ik ook, ik ben heel vlug een alternatief gaan zoeken! Ik had m'n ouders daar niks van verteld en toen ik wat anders had was m'n moeder eerst boos, maar toen ik zei waarom gaf ze me groot gelijk.

Kom de laatste weken helemaal niet meer aan m'n blog toe. Heb wel onderwerpen, maar geen tijd. Momenteel in Zwitserland voor m'n nieuwe baan en m'n kop loopt over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 22:57

Het begin van mijn blog :)
Over dierenrassen, kleurslagen en typen.
Dus als 1 van jullie graag een post wil zien over een dierenras/kleurslag/type, laat het me weten ^^

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 23:28

Sinds dit weekend heb ik opeens ontzettend veel spamberichten en er komen in rap tempo nieuwe bij. Heeft iemand enig idee hoe dit komt en vooral, hoe ik dit tegen kan gaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 10:14

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 10:45

yw :')

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 10:57

Chanen als je wordpress gebruikt raad ik je de askimet plugin aan!! Die blokkeert spam berichten voor je en kun je eventuele geen spammers gewoon toestaan

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 11:08

Gisteren heb ik inderdaad de Askimet plugin geactiveerd, maar daarbij kreeg ik bericht dat ik een account moest activeren? Of werkt het zo ook al?

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 12:36

Nee volgens mij moet je een code invoeren die specifiek is voor je website en die krijg je door een account te maken. Het is voor mij al weer even geleden dat ik het geïnstalleerd heb dus ik moet het even terug zoeken hoe het ook al weer werkt, dat zal ik straks even doen.

Edit:
Hier kun je een api key halen voor de plugin. http://akismet.com/wordpress/ en als je al een wordpress.com account hebt (om bv jetpack te activeren) kun je dat aangeven en daarmee inloggen