Die poesjespyjama moet ik hebben!! Woensdag eventjes kijken.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

neem wel een kleine maat, ik heb een M, maar hij is alsnog supergroot haha. Drunksheep schreef:Winged schreef:Ik wil ook weer![]()
Dit al gezien? http://www.asos.com/search/Primark?hrd= ... sUsed=true Leveren alleen niet in NL
Asos levert toch juist wel in Nederland? Heb er twee weken terug een pakje van ontvangen, gratis verzendkosten
[Edit]Nevermind, Primark kleding leveren ze niet in Nederland.
qua reistijd maakt t weinig uit
renskep schreef:Ik ga zaterdag weer! Zit te dubben tussen zaandam of hoofddorp. Ik ga met de auto, dus als iemand me iets af of aan wil radenqua reistijd maakt t weinig uit
In Zaandam kan je bij de mannen passen.
Laura_Zodine schreef:renskep schreef:Ik ga zaterdag weer! Zit te dubben tussen zaandam of hoofddorp. Ik ga met de auto, dus als iemand me iets af of aan wil radenqua reistijd maakt t weinig uit
Voor mijn gevoel is er bij Hoofddorp vaak meer keus ofzo.. en het is minder druk. behalve bij de pashokjesIn Zaandam kan je bij de mannen passen.
Waar kun je goed parkeren en is de prijs n beetje redelijk?
!
. -hoe het met parkeren in Zaandam zit weet ik ook niet, ga altijd met de trein. Ik ga altijd op een doordeweekse dag en dan is het nooit druk...
en bij de Primark moet ook wel een kinderafdeling zijn (geen idee of dat ergens niet zou zijn, maar even ter info)