Rare mensen op marktplaats deel 4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Netam89

Re: Rare mensen op marktplaats deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 17:22

Ik heb vandaag ook gereageerd op shabbies Amsterdam laarzen, ze zou alles even opmeten gezien ik niet een van de dikste personen ben en vaak de bovenkant te wijt is. Ben benieuwd..

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 17:46

Oke meisje dat mijn laarzen heeft gekocht past ze niet. Ggrrr hoe ga ik daar nu weer op reageren? Heb alles opgemeten met meetlint en daarvan de foto's in de advertentie staan! Ggrrrr maar goed ze zegt niets over terugnemen!

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 17:47

tsja helaas eigen schuld je hebt gedaan wat je kon toch?

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 17:48

Vind ik ook! Mail haar vanavond terug!

Firegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 17:49

Alja schreef:
Mijn kadokaart is vandaag ontvangen en ook nog met het beloofde saldo :)
Wantrouwen dus voor niks geweest.

Heb de bank gebeld, hun doen er niks aan moet het hebben van de welwillendheid van de ontvanger.

Jammer dat ik de brieven van de bank heb weggegooid. In het geval dat ik beschreef was dit via de klachtenservice van de I.N.G. in gang gezet.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 18:24

Alja schreef:
Dat zijn toch wel knijp momenten GC ;)

Jep, komt bij mij niet vaak voor! Gelukkig gaat het om maar 15 euro in totaal, dus het is geen ramp als het niet goed gaat, maar ik hoop natuurlijk dat het pakketje gewoon aankomt :)

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 20:08

lillytjuh schreef:
Oke meisje dat mijn laarzen heeft gekocht past ze niet. Ggrrr hoe ga ik daar nu weer op reageren? Heb alles opgemeten met meetlint en daarvan de foto's in de advertentie staan! Ggrrrr maar goed ze zegt niets over terugnemen!

Ik zou ze trouwens ook niet terug nemen hoor.
Maar ik merk wel vaker dat klanten niet goed meten. Wij hebben van heel veel laarzen de maten erbij staan. Maar toch krijgen we ze soms terug omdat ze niet passen qua kuitmaat....De maten worden vanuit de leverancier uit gegeven en hebben we persoonlijk gecontroleerd en kloppen eigenlijk allemaal, en anders passen we ze aan (maar dat is een zeldzaamheid).
Kijk is het nu een twijfel geval dan kan ik me het voorstellen, maar soms bestellen ze een extra wide en hebben ze uiteindelijk een normaal nodig.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 20:31

lillytjuh schreef:

Daar hoef jij niets mee te doen, ze kan ze gewoon zelf weer op MP zetten!!
Ik heb laatst ook schoenen gekocht die helaas niet pasten en ze daarna via MP weer verkocht.

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 20:43

sommige mensen letten echt niet op wat ze bestellen, ik zou de laarzen ook zeker niet terug nemen, had ze maar beter moeten meten of naar bepaalde maten moeten vragen (als ze dat al niet gedaan had)

ik heb vandaag een paar schoenen verkocht waarvan de koper ook vroeg om iets op te meten, prima, geeft natuurlijk geen 100% garantie dat het past maar je hebt meer zekerheid

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 21:00

}:0 Sommige mensen zijn wel erg zelfverzekerd....... Krijg even terug een bod ergens op en een paar minuten er achteraan staat er een mailtje waar hij het bedrag heen over kan maken inclusief verzendkosten....

nikkie722

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 06:47

goeie smorgens! ik heb een advertentie met complete set transportbeschermers
krijg ik een mail zijn het 4 stuks?
geen hallo of groeten ..... dat is te veel typwerk?

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 08:41

Yup...blijkbaar is het idd teveel typwerk.
Heb het de afgelopen weken ook iets teveel meegemaakt (hebben onze pony te koop staan)
Geen hallo, geen afzender........kleine moeite om het er even bij te zetten...toch?
Wil graag weten met wie ik spreek en naar wie mijn pony eventueel naar toe gaat.
Doen ze geen moeite om hun naam erbij te zetten ,nadat ik het al meerdere keren heb gevraagd, dan mail ik al niet eens meer terug.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 10:00

Vanavond een krat met 50 DVD's ophalen voor 35 euro! :D

Ben benieuwd of ze allemaal werken maar voor dat bedrag kan ik me er ook niet echt een buil aan vallen :)

De laatste tijd steeds fijne kopen. Verkopers die netjes en snel reageren en de spullen meteen gereserveerd zetten zodra we per mail een overeenkomst hebben. :)

Baal alleen van mijn kast. Wordt flink op geboden maar als puntje bij paaltje komt 'kopen ze toch liever een nieuwe' of reageren ze gewoon helemaal niet meer ^)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 14:32

vjestagirl, is je servies eigenlijk heel aangekomen??

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 14:41

Kentaro schreef:
}:0 Sommige mensen zijn wel erg zelfverzekerd....... Krijg even terug een bod ergens op en een paar minuten er achteraan staat er een mailtje waar hij het bedrag heen over kan maken inclusief verzendkosten....

Die had ik laatst ook. In de advertentie vroeg ik 7.50 (excl verzenden), kreeg vervolgens een mailtje met een vraag. Hierop gereageerd. Kreeg ik vervolgens terug: Prima, dan neem ik hem graag over voor 7 euro inclusief verzenden. Waar kan ik het naar over maken? Mijn adres is ......

Dan denk ik ook... :?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 14:43

Of dat ze boos worden, wanneer ze de enige bieder zijn (uiteraard veel te laag), en je dan niet akkoord gaat met hun bod... :P

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 14:48

Ik antwoorden nu ook dat er via marktplaats een hoger bod was geplaatst dus dat ik het even wou afwachten. Kreeg ik terug, oke, dan maak ik er 7.50 van en ik kan het meteen overmaken. Ik heb namelijk wat ervaring met marktplaats verkoop en weet dat bieders vaak alsnog afhaken.

Had echt de neiging om terug te sturen.. VRIEND!! Ik heb 60 advertenties op marktplaats staan.. Denk je dat ik inmiddels niet 'wat ervaring' heb.. :roll:

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 14:54

Die reactie heb ik al meerdere keren gehad :D

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 15:09

oh zo 1 had ik deze week ook nog, ik heb oa een heel aantal KK bitten te koop staan, vraagprijs 35 euro per stuk (zijn allemaal aparte advertenties)
had er iemand een bod gedaan op 1 van de KK bitten van 20 euro, krijg ik een dag of wat later een bericht een bericht of ik akkoord ga, niet eens de vraag wat ik er voor hebben wil of zo, maar terug gestuurd dat ik toch echt de vp wil, daar hoor je dan vervolgens niets meer op terug.

ook belde er van de week nog iemand ook voor een kk die dacht dat die 35 euro de winkelprijs was, maar even uitgelegd wat die in de winkel kost :Y)

Lianne97

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 15:36

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-13 15:41

Kentaro schreef:
vjestagirl, is je servies eigenlijk heel aangekomen??

Nope. Helaas is de deksel van de theepot gebroken. Maar ze zei dat ze het niet erg vond en dat ze er wel een mouw aan kon passen. En ze was heel blij met het theelichthoudertje (waar je de theepot op zet) die had ze nog niet gezien, dus al met al wel goed afgelopen.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 15:45

Wat jammer!! Maar in het ieder geval wel fijn te horen dat er mensen zijn die het sportief op vatten!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-13 16:22

Jup, ze pakte het heel sportief op, ben ik heel blij mee. Ik kan ook niet meer dan mijn best doen, maar het is fijn als mensen dat inzien.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 16:33

Hm, goed nieuws en slecht nieuws.
Ik kreeg zojuist het boek binnen, maar in de advertentie stond dat het ging om De Hobbit en de trilogie van The lord of the rings.
Ik heb net direct naar de verkoper het volgende gemaild:

Hoi *naam*,

Ik heb het boek zojuist ontvangen. Hartstikke bedankt!
Alleen ik verbaas mij over het volgende: in je advertentie staat duidelijk dat het gaat om De hobbit en de trilogie van in de ban van de ring. Dit staat zelfs nog in de advertentietitel.
Ik ben dan ook benieuwd naar hoe dit zit. Kan je me dit uitleggen?

Groeten,
Jolien.

Even voor de duidelijkheid, de titel van de advertentie was:
In de Ban van de Ring - J.R.R. Tolkien (De hobbit+trilogie)

En de tekst van de advertentie:
Voor de boekenliefhebber. Het verhaal van de Hobbit en de bekende Trilogie van Lord of the Rings.

Boek is een oud biebboek dus mag voor een zacht prijsje weg.
Doe een leuk bod en het boek is voor u.

Lijkt me duidelijk, toch?
Nu heb ik er uiteindelijk maar €10,- incl. verzenden voor betaald aangezien het om een oud biebboek gaat, maar dan nog. Een beetje vreemd.

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 16:36

Maar wat voor boek heb je ontvangen dan? Niet de hobbit + triologie dus?