Volgens mij niet, ken deze al van voor eBay, kan 'm helaas ook niet echt goedkoop vinden. Maar het blijft een geniaal ding. Wil 'm eigenlijk ook heel graag hebben, maar vind het zo duur voor een lapje stof (want dat is het )
M'n vriendin kan dit topic lezen Micha, dan is de verrassing er al af hé.. Als je nog meer verzoekjes hebt dus via PB!
_Micha_ schreef:
Beetje te klein is toch niet erg
PLOP PLOP.
Rennie89
Geplaatst: 16-10-12 15:42
_Micha_ schreef:
Beetje te klein is toch niet erg
ben ik bang dat het dan allemaal plat word en gaat hangen
_Micha_
Geplaatst: 16-10-12 15:44
Sorry vriendin van Selien!
Maar de maten van het korset zijn niet super klein toch? Want ik dacht dat ik een S wel moest passen, misschien een beetje te klein bij de bovenkant maar dat maakt niet zo heel veel uit.
Nouja ik gok het er maar op, ben ontzettend smal maar heb wel wat voor de deur staan als bh maat heb ik 70E ofzo, maar dat is echt niets in vergelijking met de 75E of 80E van vriendinnen. Vind dat altijd een beetje lastig en krom.
ik heb 80D dus ben bang dat het voor mij niet word...
PocoGaucha
Geplaatst: 16-10-12 15:48
ja maten van corsetten zijn echt heel rot, of de borsten zijn te groot/klein of de taille is te klein of te groot. echt irritant.
bij mijn ebay corset had ik ruimte over bij mijn borsten, gelukkig was het niet storend ofzo, maar ik had er makkelijk wat sokken onder kunnen stoppen:')
Daarom ben ik heel blij dat deze touwtjes heeft dan hoop ik dat ik 'm nog wat kan aansnoeren, als het alleen van die haakjes zijn is het echt een ramp.
dat zowieso hoor, het is echt onmogelijk om ze aan te krijgen met alleen die haakjes. als je het echt strak wil zegmaar. ik maak hem altijd bijna helemaal los, dan kan ik net die haakjes dichtkrijgen en dan moet ik nog ingesnoerd worden.
er zijn ook verkopers die hebben corsetten tot 6xl, misschien zit daar iets bij? of wordt het dan te groot voor je taille?