Het is nu wel te doen buiten,maar het is wel wat vochtig.
quartel
Geplaatst: 19-08-12 00:08
vanavond paardje lekker gedouched........werd die even blij zeg stond ons ineens uit te dagen te komen spelen zelfs de hond kwam in het park weer een beetje tot leven........die was er nogal ziekjes van vandaag...... zelfs mijn kat leek voor dood te liggen.......puur van de warmte.....normaal breekt hij heel de boel af hier
voor het slapen gaan neem ik eerst even een steenkoude douche.............wie weet koelt het lang genoeg tot ik slaap
Koude douche moet je niet doen...dan gaat je lichaam jezelf juist opwarmen...lig je zo te zweten.
Hier in de slaapkamer 25 graden....te veel maar ach het gaat nog.
Morgen weer vroeg naar 't peerdje toe.
quartel
Geplaatst: 19-08-12 00:18
heb ik vaker gehoord dat mensen er juist dan meer last van krijgen......... maar ik zit "anders" in elkaar gelijmt denk ik voor mij werkt een koude douche als een tierelier
morgen mag peerd binnen staat tijdens de hete uren en zoeken we zelf lekker het water weer op
Hier 27,5 binnen bah, zweet nu al. Zo gelijk ff naar de paardjes en daarna zie ik wel. Misschien met een boek onder de parasol of anders even naar het recreatiegebied, maar daar is amper schaduw.
Siggislief
Geplaatst: 19-08-12 08:51
Pff, volgens mij is het in mn kamer 30 graden, het is hier warmer dan beneden.
En Zwembad hier in het dorp? Tja, die is tot 2 September GESLOTEN!! Wegens een renovatie aan de stenen van het zwembad ofzo..
En voor een leuk zwembad is hier zo'n 15 a 20 km fietsen vandaan!
Maarja, vandaag ga ik maar is verder met tasinpakken en in de zon zitten.
gohya
Geplaatst: 19-08-12 08:51
Hier binnen is het wel te doen nu,het is 25,5 graden.De thermometer buiten in de zon geeft al 38 graden aan.Gelukkig staat er een windje,hopen dat die wel heel de dag blijft waaien.
Robin
Geplaatst: 19-08-12 08:52
Ik denk dat je nu niet graag in een zwembad zit hoor. Wellicht wel voor de verkoeling maar het is overal echt super druk.