Ik had zo graag gisteren Portugal zien verliezen... Serieus ik heb denk ik de grootste hekel aan Portugal... Valnichten... Bah!!!!
Yonker schreef:Ik had zo graag gisteren Portugal zien verliezen... Serieus ik heb denk ik de grootste hekel aan Portugal... Valnichten... Bah!!!!Ja ik haat portugal ook
Zooooo die goal!!!Hehe Duitsland haat ik alleen als ze van ons winnen maar heb toch meer hekel aan Portugal dan aan Duitsland
He, ik zie dat ik Ronaldo toch als topscorder heb. Gelukkig maar anders stond ik helemaal laatste En Klose mag er nu ook 1 (of meer!) scoren
Portugal is vreselijk! Nou ja.. Eigenlijk alleen Ronaldo.. Duitsland.. Blijft pijnlijk, maar die gun ik het dan toch maar het meest.
Depende schreef:Nanne schreef:Bij mij staat Zweden in de halve finale.. Bij mij ook Wat zijn wij toch eensgezind he!
Dep ze deden daarvoor al huilie... Al die portugezen zijn valnichten... Maar hopelijk worden ze uitgeschakeld door Spanje!!!
Yonker schreef:Dep ze deden daarvoor al huilie... Al die portugezen zijn valnichten... Maar hopelijk worden ze uitgeschakeld door Spanje!!!En hopelijk schoppen ze Ronaldo de graszoden in..
SteffiiY schreef:Ze moeten die ronaldo voor goed kreupel schoppen Voorgoed is misschien wat banketstaaf.. Maar een paar maanden tot een jaar mag best.