Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiki1976 schreef:Partij nieuwe water afstotende winterdekens erop staan. Erbij gezet dat het alleen als partij weggaat.
Krijg ik eerst een mail met de vraag of de dekens gebruikt of nieuw zijn en of ze waterdicht zijn. En dat ze er graag 1 over wilt nemen.
Netjes de vragen beantwoord en gezegt dat ze alleen per partij weggaan.
Krijg ik een mail terug, mag ik dan 1x maat ...... en heeft de vraagprijs gewoon door het aantal dekens gedeelt.
Wederom maar terug gemaild dat de dekens als partij weggaan. Ben benieuwd of het overkomt.
HTM schreef:kiki1976 schreef:Partij nieuwe water afstotende winterdekens erop staan. Erbij gezet dat het alleen als partij weggaat.
Krijg ik eerst een mail met de vraag of de dekens gebruikt of nieuw zijn en of ze waterdicht zijn. En dat ze er graag 1 over wilt nemen.
Netjes de vragen beantwoord en gezegt dat ze alleen per partij weggaan.
Krijg ik een mail terug, mag ik dan 1x maat ...... en heeft de vraagprijs gewoon door het aantal dekens gedeelt.
Wederom maar terug gemaild dat de dekens als partij weggaan. Ben benieuwd of het overkomt.
Dat heb ik ook heel vaak gehad, wordt daar zo moe van soms.
Ook met rijbroeken, en halsters...
Dan wijs je mensen hoe ze het per stuk kunnen kopen is het weer niet goed
kimberley12 schreef:Ik had een babypakje gekocht van iemand op Marktplaats, geld stond al binnen een dag op haar rekening. Kreeg netjes een mail terug, of ik terug wilde mailen als het pakje goed was aangekomen, heb 3 dagen gewacht, want ja de post kan ook wel eens vertraging hebben, we zijn nu een week verder, heb van iedereen zelfs alles al binnen, waar ik het later van gekocht had. En haar pakje is dus nog steeds neit binnen, heb maar weer een mail naar haar gestuurd.......Ik denk niet dat ik het pakje ooit nog zal krijgen, en anders maar even naar de bank toe, het geld terug laten storten.