wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LisaaBloem

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 22:48

Hoe kom je er op om dat als ringtone te doen :') ?

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 23:00

is weer eens wat anders dan die kuikentjes en die hallooo-hier-benede-in-je-broekzaaaak-kabouters x'D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 23:01

Ik moest laatst aan mijn baas vragen of ik maandverband mocht gaan halen bij de supermarkt (onder werktijd). :')
Moest ook nog geld lenen van een collega. :x
Leuk man onverwachts ongesteld worden. _O-

Elastiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 19:12

MarlindeRooz schreef:
Ik moest laatst aan mijn baas vragen of ik maandverband mocht gaan halen bij de supermarkt (onder werktijd). :')
Moest ook nog geld lenen van een collega. :x
Leuk man onverwachts ongesteld worden. _O-

Dat had ik op het vliegveld in Spanje, we gingen door de gate en ik ging even naar de wc, ben je ongesteld... Natuuuurlijk als alle maanverband in je koffer zit :=

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 22:45

Haha ik heb nog een leuke!

Was in een winkel in Zuid-Afrika en er stond wel een leuke jongen achter de kassa. Dus ik zeg ( Natuurlijk weer te hard ) Zo die jongen is ook leuk! :))
Begint hij opeens te lachen. Bij het weggaan zei hij nog vrolijk DOEI! Blijkt hij Nederlands te zijn en bij zijn Zuid-Afrikaanse vriendin op bezoek te zijn! :')

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 13:08

FjordHorse schreef:
Mijn genant moment.. aantal dagen geleden: ik ben 1 dag als ober moeten gaan werken op een trouwfeest. Nog nooit gedaan. Dacht vakkundig veel borden op mijn armen te plaatsen want dat ziet er zo makkelijk uit. Ging goed. Tot ik een wesp zag, daardoor paniekerig achteruit begon te stappen en over een verhoogje struikelde .. en... (oh ja :') ).. recht in het zwembad viel. Met bord en al. Plons, het zwembad in.
Daarbij had ik ook nog eens een wit hemdje aan, waardoor ik feitelijk gewoon in mijn bh daar stond eens uit het zwembad.
Die mensen zullen eeuwig kunnen vertellen dat op hun trouw een ober het zwembad in gevallen was en waarbij ze vervolgens nog moest duiken achter borden die helemaal op de bodem van het zwembadje lagen.

Geloof dat er een horeca-carriere voor me is weggelegd.

Oooooo, heeerlijk! :') _O-

Ik moest ook een keer op een trouwfeest bedienen. Had een blad vol glazen, en moest een klein trapje op om in de volle receptiezaal te komen... Nou je voelt hem al aankomen.. :') Boem, ik val half de zaal in met alle glazen over me heen := (ik kon op dat moment wel janken, maar nu vind ik het hilarisch)

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 13:12

_O-
carr_friesje schreef:
Zat gisteravond laat op t station naast 2 buitenlanders toen mijn telefoon afging.
Opzich niet zo heel genant, ware het niet dat mijn mobiel op vol volume stond en mijn ringtone een gillend speenvarken is _O-

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 13:16

Trouwens die heb ik ook gehad 2/3 dagen geleden.
Ik was aan het rijden en toevallig op vakantie ging mijn vader een liedje zingen (dokter bernard maar dan op zijn eigen versie.... ) en toen waren we buiten met 2 andere , belde me vader mij en had die als ringtone ging die ook af .. wou dat ik m kon laten horen aan jullie

:')

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 13:19

DozenPower schreef:
Ik weetniet veel van landen, dus tijdens de les zei ik dat ik met vakantie naar Denemarken ging. Zeg ik er zo leuk bij: ' dat ligt in Duitsland toch?'

en ook nog zeggen dat Rome in Parijs ligt

Tijdens nederlands zeggen (voor de klas!): 'Wij hebben met z'n 3e heel goed samengeworken'

Meervoud van koe: KOE'S ( tijdens een repetitie)

Haha een oud klasgenootje van mij dacht dat Afghanistan de hoofdstad van Turkije was :+ :')

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 13:39

Gisteren met uit eten...
nichten aten sushi en waren best grote stukken
ik zo heel droog (ik kan niet zo tegen hele grote happen ga ik van kokhalzen) ik kan niet tegen grote dingen in me mond..
Stilte.. en toen idereen heel hard lachen, besefte ook op dat moment dat t er heel fout uitkwam
Heb sinds een tijdje weer een vriend.. dus mijn nicht al geen details please haha
Heb maar even uitgelegd dat het om eten gaat en ik met andere dingen geen ervaring heb

lizzy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 14:00

Leuk topic, echt hylarisch :j

Er zullen straks nog wel meer genante momenten naar voren komen maar heb nu een genant moment van mijn moeder en zusje op m'n geheugen:

Mijn zusje was een jaar of 4 toen ze met mij en mijn moeder bij de buren op kraamvisite ging voor hun zoontje Nigel. Zegt mijn zusje ineens: Mama, wij vinden Nigel geen mooie naam he.

Wat zijn kinderen toch lekker eerlijk. M'n moeder kon wel door de grond zakken.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 20:07

lizzy1 schreef:
Leuk topic, echt hylarisch :j

Er zullen straks nog wel meer genante momenten naar voren komen maar heb nu een genant moment van mijn moeder en zusje op m'n geheugen:

Mijn zusje was een jaar of 4 toen ze met mij en mijn moeder bij de buren op kraamvisite ging voor hun zoontje Nigel. Zegt mijn zusje ineens: Mama, wij vinden Nigel geen mooie naam he.

Wat zijn kinderen toch lekker eerlijk. M'n moeder kon wel door de grond zakken.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ raap me op!!

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 20:41

Aiiiii, pijnlijk! :=

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 22:10

Whihihi ooooh, kinderen..

Ik had vandaag een mooie. Collega's hadden het over een vossenjacht waarbij mensen als prostituee verkleed gingen, maar ik kwam natuurlijk net midden in een gesprek binnen vallen. We hadden het net gehad over eventueel werken op zaterdag dus ik vatte het geheel mooi samen met 'he, wil de baas ons zaterdag verkleed als prostituees laten werken?'

Natuurlijk liep de baas net langs. :')

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 22:28

Roosch schreef:
Whihihi ooooh, kinderen..

Ik had vandaag een mooie. Collega's hadden het over een vossenjacht waarbij mensen als prostituee verkleed gingen, maar ik kwam natuurlijk net midden in een gesprek binnen vallen. We hadden het net gehad over eventueel werken op zaterdag dus ik vatte het geheel mooi samen met 'he, wil de baas ons zaterdag verkleed als prostituees laten werken?'

Natuurlijk liep de baas net langs. :')

Oeeh! Hij keek je vast raar aan! >;)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 22:29

Ik werk er nog niet zo lang maar sinds vandaag heeft ie m'n naam wel onthouden. :')

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 23:12

Ik had een broek aan met losse bretels. Ik wilde uit de erg drukke trein gaan maar bleef met 1 bretel hangen achter een armleuning. Helaas kwam ik daar pas achter toen ik al twee stoelen verder was. :+ Ik teruglopen in die drukke trein dus iedereen terugschuifelen :') Vreselijk.

En vandaag vergat ik tijdens een hoorcollege dat ik op een klapstoel zat. :')

XxDancexX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 05:41

Haha, sokje, die laatste :')

sanne140

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 03:53

Super gênant!

Ferry Doedens zou een concert geven in het dorp waar ik woon. Een vriendin en ik gingen er natuurlijk heen. We zijn niet echt fan van hem en aangezien hij overduidelijk playbackte waren we al helemaal niet positief. Mijn vriendin en ik kraakte hem dus af, zeiden dat hij slecht zong en overduidelijk te veel make-up op had.
Na een tijdje gingen de mensen voor ons ergens anders staan. En op een gegeven moment vroegen de mensen naast ons, 'vinden jullie Ferry goed'. Wij: 'neee...ja, nee niet heel erg'.
Zij: wij waren de buren van Ferry en we zijn super trots op hem!
Wij: ahhh... Nou eigenlijk zijn we gewoon jaloers, want wij willen heel graag in gtst spelen!

We hadden ons er een beetje uitgeluld. Daarna zeiden die mensen nog, ' de mensen die voor jullie stonden zijn de ouders van Ferry'.

OEPS!!! Zij hadden alles gehoord!
Echt een schaam moment!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 06:38

Niet alleen genant, ook een beetje dom :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 14:11

Hoezo dom? Je mag toch gewoon je mening geven. :))

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 14:15

Mwhaha die is best falend :')

Ik had donderdag ook weer iets, was bij een concert en m'n vader moest zich weer echt aanstellen, verschrikkelijk zeg :') opvallend veel gaan praten, rare bekken trekken en overal bovenuit gaan schreeuwen enz. echt serieus je bent in de 50, doe dat als je alleen bent maar niet met mij erbij :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 14:24

Was je toevallig in de Heineken Music Hall donderdag? :))

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 14:27

Ja! Paramore <3 jij ook? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 14:35

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :+:
Wat was je favoriete liedje van de avond? :))