Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Ik moest laatst aan mijn baas vragen of ik maandverband mocht gaan halen bij de supermarkt (onder werktijd).
Moest ook nog geld lenen van een collega.
Leuk man onverwachts ongesteld worden.
FjordHorse schreef:Mijn genant moment.. aantal dagen geleden: ik ben 1 dag als ober moeten gaan werken op een trouwfeest. Nog nooit gedaan. Dacht vakkundig veel borden op mijn armen te plaatsen want dat ziet er zo makkelijk uit. Ging goed. Tot ik een wesp zag, daardoor paniekerig achteruit begon te stappen en over een verhoogje struikelde .. en... (oh ja).. recht in het zwembad viel. Met bord en al. Plons, het zwembad in.
Daarbij had ik ook nog eens een wit hemdje aan, waardoor ik feitelijk gewoon in mijn bh daar stond eens uit het zwembad.
Die mensen zullen eeuwig kunnen vertellen dat op hun trouw een ober het zwembad in gevallen was en waarbij ze vervolgens nog moest duiken achter borden die helemaal op de bodem van het zwembadje lagen.
Geloof dat er een horeca-carriere voor me is weggelegd.
DozenPower schreef:Ik weetniet veel van landen, dus tijdens de les zei ik dat ik met vakantie naar Denemarken ging. Zeg ik er zo leuk bij: ' dat ligt in Duitsland toch?'
en ook nog zeggen dat Rome in Parijs ligt
Tijdens nederlands zeggen (voor de klas!): 'Wij hebben met z'n 3e heel goed samengeworken'
Meervoud van koe: KOE'S ( tijdens een repetitie)
lizzy1 schreef:Leuk topic, echt hylarisch![]()
Er zullen straks nog wel meer genante momenten naar voren komen maar heb nu een genant moment van mijn moeder en zusje op m'n geheugen:
Mijn zusje was een jaar of 4 toen ze met mij en mijn moeder bij de buren op kraamvisite ging voor hun zoontje Nigel. Zegt mijn zusje ineens: Mama, wij vinden Nigel geen mooie naam he.
Wat zijn kinderen toch lekker eerlijk. M'n moeder kon wel door de grond zakken.
Roosch schreef:Whihihi ooooh, kinderen..
Ik had vandaag een mooie. Collega's hadden het over een vossenjacht waarbij mensen als prostituee verkleed gingen, maar ik kwam natuurlijk net midden in een gesprek binnen vallen. We hadden het net gehad over eventueel werken op zaterdag dus ik vatte het geheel mooi samen met 'he, wil de baas ons zaterdag verkleed als prostituees laten werken?'
Natuurlijk liep de baas net langs.