Kom hier nog een topic van Bokt tegen:[NM] Vreemde babynamen: Talula Does the Hula From HawaïTalula Does The Hula From Hawaï. Ik kom NIET meer bij hier!!
Die man die z'n kind "SLK 200" wilde noemen (is weer eens wat anders dan 'gewoon' Mercedes)... En nog beledigd was dat het niet mocht ook. Was in Slovenië of zo.
Ik ken ook een T.aco, bij mij in de klas gezeten vroeger.. Vind het niet zo'n hele beroerde naam eigenlijk!
Als nog, we hebben vandaag Taco's gegeten... Dan klinkt het toch opeens een stuk raarder. Ja, en Wrap en Tortilla
T.ibor is leuk inderdaad! En L.enneke is voor mij een hele normale naam, mijn nichtje heet zo D.iamantha vind ik wel heel eeh... gouden ketting wardig inderdaad Ik ken overigens wel T.akko als naam, dus dan is T.aco nog niet zo heel gek.
Sokje_6 schreef:Kom hier nog een topic van Bokt tegen:[NM] Vreemde babynamen: Talula Does the Hula From HawaïTalula Does The Hula From Hawaï. Ik kom NIET meer bij hier!! Hahahahahahaha
Konstantine schreef:Ik ken er ook een. Zou z'n broertje Big Mac of Whopper heten? of Burrito om het Mexicaans te houden
ik zag vanmiddag in een babytijdschrift de namen van Kay van de ByKay babydraagdoeken:Nouk (meisje)Mik (jongen)Sep (jongen)Yip (meisje)en nog een moeder met kids uit hetzelfde tijdschrift;Alma (meisje)Mels (jongen)Warre (jongen)eehhh...tja... bijzonder indeed