Wat vind jij een mooie trouwjurk - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 17:23

Denk dat dat heel mooi is als je slank bent :j

Oew die laatste kraag vind ik wel twijfelachtig

White_Fella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 17:23

ja he, kom ze nu net tegen, echt gaaeeeefff, die laatste (alleen die kraag niet)!

White_Fella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 17:25

Afbeelding

Surion

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 19:00

Linda2B schreef:
wow... wat zie ik weer een hoop voorbijkomen zeg, en originele ideeën ook!
Zijn er nog meer mensen afgelopen weekend naar de Love & Marriagebeurs in de Brabanthallen geweest toevallig? Dan heb ik nl jullie hulp nodig! Ik zag daar namelijk, in een bruidsjurkenstand, in het midden, echt een onwijs mooie prinsessenjurk. Strak, strapless lijfje met heel wijd uiteenlopende rok van tule. Prachtig!! (en absoluut niet waar ik normaal gesproken op val!)
Helaas ben ik álles vergeten, naam van de bruidswinkel (dacht La Marlee in Den Bosch), ik weet het merk van de jurk ook niet en kan op internet geen jurk vinden die er op lijkt (ook niet op de site van de winkel). Wie weet welke jurk ik bedoel??? HELP!!!
Ik zal eens proberen om een soortgelijke jurk van internet af te halen... mogelijk is ie hier ook al voorbij gekomen.. maar ga niet 78 pagina's herlezen....

Ik was daar! Niet om te kijken maar om te werken. :+ Weet je nog welke gang de stand was?
Misschien heb ik wel met je gesproken haha! Ik stond aan de stand van Farah Love (die met de totaalpakketten voor bruiden), in een korte trouwjurk en een bloem in m'n haar.

Joanne1987

Re: Wat vind jij een mooie trouwjurk - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 20:56

we zijn net geslaagd voor ringen!!!!!! niet wat ik in gedachten had, maar zoooo mooi

Linda2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 09:06

Surion schreef:
Linda2B schreef:
wow... wat zie ik weer een hoop voorbijkomen zeg, en originele ideeën ook!
Zijn er nog meer mensen afgelopen weekend naar de Love & Marriagebeurs in de Brabanthallen geweest toevallig? Dan heb ik nl jullie hulp nodig! Ik zag daar namelijk, in een bruidsjurkenstand, in het midden, echt een onwijs mooie prinsessenjurk. Strak, strapless lijfje met heel wijd uiteenlopende rok van tule. Prachtig!! (en absoluut niet waar ik normaal gesproken op val!)
Helaas ben ik álles vergeten, naam van de bruidswinkel (dacht La Marlee in Den Bosch), ik weet het merk van de jurk ook niet en kan op internet geen jurk vinden die er op lijkt (ook niet op de site van de winkel). Wie weet welke jurk ik bedoel??? HELP!!!
Ik zal eens proberen om een soortgelijke jurk van internet af te halen... mogelijk is ie hier ook al voorbij gekomen.. maar ga niet 78 pagina's herlezen....

Ik was daar! Niet om te kijken maar om te werken. :+ Weet je nog welke gang de stand was?
Misschien heb ik wel met je gesproken haha! Ik stond aan de stand van Farah Love (die met de totaalpakketten voor bruiden), in een korte trouwjurk en een bloem in m'n haar.

Ow wat leuk! Ik heb me gisteren nog rot gezocht naar de plattegrond, maar die heb ik al weggegooid. Ik heb de stand van Farah Love denk ik niet gezien... zegt me niks. Je liep recht op die stand als je vanuit de bruidsmodeshow naar buiten liep. Rechts was de stand van John en Ann bruidsmode en daar tegenover. In het midden stond de jurk opgesteld, je kon er niet omheen zeg maar!
Maarre... totaalpakketten voor bruiden??

Tineke90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 09:19

Joanne1987 schreef:
we zijn net geslaagd voor ringen!!!!!! niet wat ik in gedachten had, maar zoooo mooi

Goedzo :) wil je een foto laten zien of liever niet?

Surion

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 14:44

Euhm als je met je rug naar de modeshow stond, de meest rechtse gang dan?
Daar op het einde stond LinX, een bruidszaak die alleen maar Linea Raffaelli verkoopt, dus dan zou je kleedje van dat merk moeten zijn :)
Ja bij zo'n totaalpakket krijg je je trouwjurk, ondergoed (beha, slip, kousenband), schoenen, en juwelen (haarjuwelen, oorbellen, ketting) bij. Allemaal voor 1 prijs (1350€). Is een actie die elk jaar terugkomt voor de opendeurdagen (tot 25 november nog). Hebben er veel respons op gekregen :j.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 14:48

Tineke90 schreef:
Joanne1987 schreef:

Goedzo :) wil je een foto laten zien of liever niet?

Ga ik morgen avond doen. Licht was niet optimaal gisteren, heb ze morgen al thuis dus dan kan ik het meteen goed doen

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 18:13

Siebel juwelen heeft 22 procent op de trouwringen! Kreeg ik net via mail dus wie weet iets voor jullie

Linda2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 12:14

Surion schreef:
Euhm als je met je rug naar de modeshow stond, de meest rechtse gang dan?
Daar op het einde stond LinX, een bruidszaak die alleen maar Linea Raffaelli verkoopt, dus dan zou je kleedje van dat merk moeten zijn :)
Ja bij zo'n totaalpakket krijg je je trouwjurk, ondergoed (beha, slip, kousenband), schoenen, en juwelen (haarjuwelen, oorbellen, ketting) bij. Allemaal voor 1 prijs (1350€). Is een actie die elk jaar terugkomt voor de opendeurdagen (tot 25 november nog). Hebben er veel respons op gekregen :j.

Ja de meest rechtse gang, maar dan de stand links, om het makkelijk te maken! Tegenover de stand van Ann en John met daarnaast de stand van De Bruidsmodezaak... (waar ik volgende week ga passen)

Die actie klinkt goed! Hoe komt het dat ik jullie gemist heb???

Linda2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 13:38

Afbeelding
Deze lijkt wel errug veel op de jurk die ik zag tijdens de L@M beurs afgelopen weekend, erg mooi!

*\o/*
Afbeelding
En deze staat tot nu toe op een gedeelde 1e plaats :o

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 13:47

Die eerste vind ik ook super

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 13:49

Linda2B schreef:
Afbeelding
Deze lijkt wel errug veel op de jurk die ik zag tijdens de L@M beurs afgelopen weekend, erg mooi!

*\o/*

Oh wat is dit een fijn topic!!

Dit is Zeker wel nunmer 1 voor mij!

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 13:57

Hoe vinden jullie mijn jurk? Het is er 1 van Leijten en ik voelde me er zo prettig in ( en ik loop nooit in een jurk!). Hij is overigens ook te koop......
Afbeelding

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 14:02

Afbeelding

:~

Surion

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 14:11

Linda2B schreef:
Ja de meest rechtse gang, maar dan de stand links, om het makkelijk te maken! Tegenover de stand van Ann en John met daarnaast de stand van De Bruidsmodezaak... (waar ik volgende week ga passen)

Die actie klinkt goed! Hoe komt het dat ik jullie gemist heb???

Goh, de meest rechtse gang stonden wij in, na ons aan de rechterkant stonden de praatpaal en dan die koetsen. Aan de overkant van ons was het dat standje waar ze de modellen klaarmaakten en daarna was het maxim's couture.
Maar naar de jurken enzo heb ik niet echt gekeken aangezien ik maar eens snel rondliep om de concurrentie te zien ;)
Geen flauw idee hoe je onze actie hebt kunnen missen, heb aan iedereen die voorbijliep een folder gegeven en aan veel mensen ook uitleg. Behalve degenen die in sneltreinsnelheid voorbij liepen haha, dus misschien was jij daar iemand van haha!

Als je wil kan ik de telefoonnummer nog geven? Afspraken zijn altijd vrijblijvend, en momenteel zijn we ook zaterdag en zondag open.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 14:19

frysiangirl ik vind m wel mooi maar ik vind het zonde dat ie zo gekreukt is, hoort waarschijnlijk bij de stof.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 22:51

ze zijn er!!!

Afbeelding

sorry voor de kwaliteit... het schitterde nog al en vond telefoon niet zo tof haha

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 22:55

Erg mooi!!

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 20:38

Moooi!

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 20:54

vandaag aan (schoon)ouders en (schoon)zusje laten zien en vonden ze ook heeeel erg mooi...

vandaag ook een tegenvallertje... 1200 euro gas terugbetalen... dus tattoo vriendlief moet nog ff op zich laten wachten haha. gelukkig heeft het geen gevolgen voor het trouw budget want dat is al compleet

yellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 20:56

djuulsie schreef:
Afbeelding

:~

Die is zeker mooi <3

tjeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 21:10

Wauw wat een mooie jurken weer zeg, ik ben eens aan het snuffelen gegaan en tot de conclusie gekomen dat ik nog steeds op dezelfde stijl val
deze vind ik prachtig
Afbeelding

en dit is de mijne
Afbeelding

blijf vooral doorgaan, de jurken brengen mooie herinneringen boven :D

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 21:23

die vind ik ook mooi die van jou tjeetje!