Oew die laatste kraag vind ik wel twijfelachtig
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Linda2B schreef:wow... wat zie ik weer een hoop voorbijkomen zeg, en originele ideeën ook!
Zijn er nog meer mensen afgelopen weekend naar de Love & Marriagebeurs in de Brabanthallen geweest toevallig? Dan heb ik nl jullie hulp nodig! Ik zag daar namelijk, in een bruidsjurkenstand, in het midden, echt een onwijs mooie prinsessenjurk. Strak, strapless lijfje met heel wijd uiteenlopende rok van tule. Prachtig!! (en absoluut niet waar ik normaal gesproken op val!)
Helaas ben ik álles vergeten, naam van de bruidswinkel (dacht La Marlee in Den Bosch), ik weet het merk van de jurk ook niet en kan op internet geen jurk vinden die er op lijkt (ook niet op de site van de winkel). Wie weet welke jurk ik bedoel??? HELP!!!
Ik zal eens proberen om een soortgelijke jurk van internet af te halen... mogelijk is ie hier ook al voorbij gekomen.. maar ga niet 78 pagina's herlezen....
Surion schreef:Linda2B schreef:wow... wat zie ik weer een hoop voorbijkomen zeg, en originele ideeën ook!
Zijn er nog meer mensen afgelopen weekend naar de Love & Marriagebeurs in de Brabanthallen geweest toevallig? Dan heb ik nl jullie hulp nodig! Ik zag daar namelijk, in een bruidsjurkenstand, in het midden, echt een onwijs mooie prinsessenjurk. Strak, strapless lijfje met heel wijd uiteenlopende rok van tule. Prachtig!! (en absoluut niet waar ik normaal gesproken op val!)
Helaas ben ik álles vergeten, naam van de bruidswinkel (dacht La Marlee in Den Bosch), ik weet het merk van de jurk ook niet en kan op internet geen jurk vinden die er op lijkt (ook niet op de site van de winkel). Wie weet welke jurk ik bedoel??? HELP!!!
Ik zal eens proberen om een soortgelijke jurk van internet af te halen... mogelijk is ie hier ook al voorbij gekomen.. maar ga niet 78 pagina's herlezen....
Ik was daar! Niet om te kijken maar om te werken.Weet je nog welke gang de stand was?
Misschien heb ik wel met je gesproken haha! Ik stond aan de stand van Farah Love (die met de totaalpakketten voor bruiden), in een korte trouwjurk en een bloem in m'n haar.
Surion schreef:Euhm als je met je rug naar de modeshow stond, de meest rechtse gang dan?
Daar op het einde stond LinX, een bruidszaak die alleen maar Linea Raffaelli verkoopt, dus dan zou je kleedje van dat merk moeten zijn
Ja bij zo'n totaalpakket krijg je je trouwjurk, ondergoed (beha, slip, kousenband), schoenen, en juwelen (haarjuwelen, oorbellen, ketting) bij. Allemaal voor 1 prijs (1350€). Is een actie die elk jaar terugkomt voor de opendeurdagen (tot 25 november nog). Hebben er veel respons op gekregen.
Linda2B schreef:Ja de meest rechtse gang, maar dan de stand links, om het makkelijk te maken! Tegenover de stand van Ann en John met daarnaast de stand van De Bruidsmodezaak... (waar ik volgende week ga passen)
Die actie klinkt goed! Hoe komt het dat ik jullie gemist heb???