Primark deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marjolein_el

Re: Primark deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 19:52

Ja ze hadden ze in heel veel kleuren! :)

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 20:09

marjolein_el schreef:
Ohhh ik ben zó geslaagd! *\o/* Iets teveel uitgegeven maar het is het 100% waard. De zomer kan voor mij nu helemaal beginnen. De buit:

Hempje met print, broek, zomerjurkje, knalroze shirt, hakken <3, knalroze gympen, sokken, blauw riempje, ketting met peace hart en een zonnebril:

leukleukleuk!!!! vooral je hakken, hempje en gympen :D

welke kleuren hebben ze die gympen nou allemaal? :) ik wil graag nog blauw groen en rood :))

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 20:17

Leuk marjo! :D

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 20:44

Blauw groen en rood hebben ze allemaal! Die blauwe vond ik alleen net iets te vel en rood en groen past niet echt bij me. Maar ik moést gewoon gympies voor feestjes of gym dus ik dacht, ik neem die roze die zijn ook wel grappig.

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 10:35

@fiffil, Ik heb ook groene ogen and I like! haha.
Vroeger heb ik rood haar gehad en dat is langzaam overgegaan naar donkerblond, ik heb alleen nog wel de huid eraan overgehouden. Maar ik vind zwarte bikini's wel altijd goed staan. Misschien meot je ook gewoon van alles passen en ook gewoon een keer een paarse eruit trekken misschien staat nét die ene wel heel erg leuk!

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 12:32

In januari heb ik het volgende gekocht in Zaandam :)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Kan niet wachten tot het zomer is :D

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 12:49

Hè poep, ik heb weer niet opgelet na mijn vraag :o
Als iemand binnenkort nog gaat, zou diegene dan willen kijken of ze op de kinderafdeling (niet bij de baby's) van die fleece pyjama's uit 1 stuk hebben in maat 98//104 voor jongens?
Ze hadden ze laatst niet, alleen roze...

Zie weer erg leuke dingen hier voorbij komen!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 14:13

_joellover_ schreef:
@fiffil, Ik heb ook groene ogen and I like! haha.
Vroeger heb ik rood haar gehad en dat is langzaam overgegaan naar donkerblond, ik heb alleen nog wel de huid eraan overgehouden. Maar ik vind zwarte bikini's wel altijd goed staan. Misschien meot je ook gewoon van alles passen en ook gewoon een keer een paarse eruit trekken misschien staat nét die ene wel heel erg leuk!

Ik heb verschillende tinten paars geprobeerd, maar meestal is het toch niet mijn kleur :n vind het sowieso ook niet zo'n mooie kleur hoor.
En zwart vind ik gewoon niet zo mooi op zoveel witte huid :') , jij bent duidelijk niet zo heel bleek zie ik in je profiel, dat scheelt toch wel weer. Ik moet het echt van andere kleuren hebben (geel is ook zo'n vreselijke kleur bij mij, ziet er niet uit). :))

Leuke zomerse dingetjes hierboven!

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 14:39

Haha believe me foundation maakt een hoop goed!
Ik ben nu trouwens een zonnebank kuur aan het doen ik barst wel weer van de sproeten maar het ziet er in ieder geval weer wat gezonder uit, in die winters lijk ik altijd wel ziek! haha.
Als je echt weet dat het niet staat meot je het idd niet doen, Heb je wel eens panter print geprobeerd? Ik vind het vaak onwijs sletterig maar heb ontdekt dat het mij wel stond, dat ligt natuurlijk een beetje aan wat voor een meisje je bent.

@ martine die middelste schoentjes zijn echt onwijs gaaf!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 14:46

Panter print is zo niét iets voor mij :D haha. Maar bedankt voor de tip!
Zonnebank of foundation doe ik niet aan (kun je ook moeilijk over je hele lijf smeren natuurlijk), ik word sowieso niet bruin en volgens mij zou dat er ook vreselijk uit zien, dan ben ik liever wat witter. Dat vind ik namelijk niet zo'n ramp, maar met alleen puur zwart steekt dat zo af. Nu was mijn oude bikini zwart met wit waardoor het meer grijzig was, maar ik wil eigenlijk ook wel een keer gewoon een kleurtje!

Ik heb wel meer kleuren uitgeprobeerd, zo af en toe probeer ik nog wel eens wat want je hebt natuurlijk verschil qua tinten. Maar felle kleuren staan mij al gauw gewoon niet mooi.

Hier even een oud foto'tje van een keer in de zomer, hier ben ik dus lekker bruin voor mijn doen :)
Afbeelding

En zie je ook meteen dat zwart eigenlijk gewoon te donker is voor mij.

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 14:49

Ik zou voor een bikini gaan met een printje met pasteltinten. Dat is tenminste niet zo 'hard'.

En zo wit vind ik je nou ook weer niet hoor, zulke 'bruine' benen zitten er voor mij niet in. :=

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 14:52

Denk dat de schaduw flink vertekend (ik weet nog goed hoe men op de middelbare school stond te smoezen als ik voor het eerst een korte broek aanhad :+ en ik krijg regelmatig vragen of ik ook oplicht in blacklight :') wittere mensen zul je altijd hebben :D ) maar neem nou maar van mij aan dat 't gewoon erg licht is en zwart niet mooi staat naar mijn mening :P ik ben nog op zoek naar de ideale groene :)

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 15:04

Haha herkenbaar.. ik kan ook altijd wel lachen om die opmerkingen die ik naar me hoofd krijg. := Ja groen lijkt me inderdaad ook mooi!

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 15:06

Naa dat panterprint dacht ik dus ook NIETS voor mij maar staat toch best leuk,
Weetje wat misschien wel een leuke kleur is donkerblauw? heb je niet het zwart wit effect en toch een kleurtje.

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/F81_0017_175R_1.jpg]&set=key[rotate],value[0.7]&set=key[width],value[2576]&set=key[height],value[3011]&set=key[x],value[1823]&set=key[y],value[527]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]
zoiets?

misschien dat deze ook wel onwijs gaaf staat?
http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/G10%2097582%2068027%2017%200305%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]

Edit:
hier nog een groen!
http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/F01_0004_156R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.25]&set=key[width],value[2602]&set=key[height],value[3042]&set=key[x],value[628]&set=key[y],value[594]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]

Hier heeft een pop hem aan die is ook niet extreem bruin
http://www.hm.com/nl/dressingroom/LADIES?lid=Look_0020643

Ik zie dat ze het niet doen, het lukt niet anders maar als je ze kopieer en plakt in je url balk doet hij het wel!
Laatst bijgewerkt door _joellover_ op 12-03-12 15:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 15:11

Ik kan helaas je eerste 2 foto's niet zien!
Donkerblauw zat ik ook aan te denken, of misschien een bruintint. Is toch net wat minder "hard" dan zwart.

Die bandeau bikini's zie je wel echt veel zeg, ik vind ze er wel leuk uitzien, maar dat geeft gewoon niet genoeg stevigheid vrees ik met mijn cup (op de foto hierboven had ik nog een C, toen ging dat wel)

Maar goed, ik ga gewoon bij verschillende winkels kijken, dan slaag ik vast wel. :D

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 15:16

ik heb bruin, paars en olijfgroen ;)

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 15:18

jammer dat ik altijd wat maand tekort kom bij mn geld, anders wist ik het wel :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 15:28

Ik was vrijdag bij de Primark in [woonplaats], maar ze hadden er niet super veel leuks.. Bikinis vond ik ook niet super hoor, vond de motiefjes van de bandeau bikini's wel leuk, maar ik heb niet zo veel tiet.. En van 'gewone' bikinis was er bijn alleen maar rood, maar dat vind ik ook niet zo leuk bij mensen met een blekere huid. ;-)
Maar ik zal vandaag nog wel even een fotootje posten van de dingen die ik wél gekocht heb. :D O.a. een bambi-trui..

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 15:31

Ariebombarie schreef:
ik heb bruin, paars en olijfgroen ;)

Weet niet waarom maar vind paars ook wel een kleur voor jou :j

Heb momenteel ook geen geld (nouja, niet om daar aan uit te geven ;) ) dus dat moet nog maar even wachten :+

karlijn1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 22:39

Martine: leuke dingen!! Van de 3 paar schoenen heb ik 2 paar dezelfde, de opengewerkte en de pumps. Geweldig!

Yelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 00:33

Ik geloof dat ik ook maar weer eens naar de Primark moet :D

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 15:25

Ik kom straks langs de winkel in Zaandam. Heb mezelf voorgenomen alleen naar binnen e gaan als de tijd/treinschema het toelaat. :+

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 18:53

Oke, ik kon het niet laten. Gevolg, anderhalf uur vertraging. (ja, oeps, ik zat ook in een verkeerde trein).
En dat alles voor een shirtje en een paar panty's. :')

sabineG

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 09:02

Weet iemand of ze er ook grotere maten verkopen.... 46/xxl... Ze zitten ook in duitsland.. Dus wilde er ook een keer gaan kijken....

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 09:23

Volgens mij niet, ze hebben wel redelijk grote maten maar het valt allemaal erg klein vind ik. Ik heb normaal 34 en bij de primark zit 36 me soms nog strak.