De gezelligheid met kerst en dat ik vanmorgen mijn eenzame buurvrouw even heb uitgenodigd om bij ons een stukje taart te komen eten, vond ze erg leuk en nu is haar kerst gelukkig wat minder alleen.
Gister, mag dat ook ? Ik had zo'n dag dat het niet meezit. Collega belde dat ze te laat zou zijn en of ik kon openen. Circa een kwartier voor ze moest beginnen terwijl ik ruim een half uur moet rijden. Vervolgens moest ik uitwijken voor een trekker en stond mijn auto vast in de sneeuw. Hele dag viel alles uit mijn handen.. op weg terug (eindelijk!) stond ik in de file. Eten was aangebrand. Stress voor de kerst ('ik moet nog zoveel doen') sloeg toe. Even snel de paarden binnenhalen en uitmesten. Kom ik bij mijn merrie.... legt ze haar zachte zwarte neus tegen mijn arm en voel ik alle stress zo de grond in zakken. Op zulke momenten ben ik echt zielsgelukkig en dankbaar!
Dat dat pokke knol, van 5 .. dat alles bij elkaar schaapt om pubber te zijn, net geschoren is, en zo fris als wat is, en ik er gewoon vrolijk met een halster en touwtje op kon gaan zitten en vrolijk de bak lopen en pony snuit schuiven doet
dwaallicht
Geplaatst: 25-12-10 22:43
Gezelligheid samen met mijn familie en lief en lekker eten natuurlijk, nieuw kerstjurkje en rituals pakket dat ik van vriendje gister alvast kreeg
Van de gezelligheid tijdens het eten op me werk, maar vooral van 1 van de bewoners die onder de douche een lachbui kreeg en met zijn benen opgetrokken over zijn bed lag te rollen van het lachen. Hij vond me niet goed snik. (ik deed een raar dansje door de gang)
Inney
Geplaatst: 25-12-10 23:10
De gezelligheid en het uit eten gaan met zn allen
Pally
Geplaatst: 26-12-10 10:55
Gister van alle kadootjes en vandaag van mijn lieve babs die weer lekker uit zijn plaat ging in de binnenbak
O ja en dat ik een vriendin super blij heb kunnen maken.
PINK
Geplaatst: 26-12-10 11:16
dat ik een smsje kreeg van de eigenaresse van me verzorg poown.. dat ze het fijn/bedankje vond dat ik de hele week heb willen zorgen voor haar paardje! heb van maandag tot aanstaande maandag haar voor mezelf (gehad) haha.