Ik ben een film aan het kijken, Terug naar de kust, en daar heet het zoontje Wolf
Elmee
Geplaatst: 01-01-12 23:20
Vreemde namen komen hier voorbij. Waar halen ze het toch altijd?? Ik ken nog een meisje dat Heavenly heet!! Vind ik ook maar zielig voor dat kind eigenlijk...
Wolf begin je hier ook wel meer te horen. Ik geloof dat hier in België een acteur is wiens dochter Mensje noemt...
vuurneon
Geplaatst: 01-01-12 23:21
Mensje is in nederland een ouderwetse naam, leuk als je nu 90 bent maar volgens mij een stuk minder als je nu 9 bent... Wel handig als je boos op haar bent;MENS!
(ik vind niet snel namen mooi die verwijzen naar voorwerpen, ongemakken of dieren. Geen splinter, wolf of spijker voor mij!)
haha serieus! toevallig wie is die vroegere vriendin van jouw dan?
Konstantine
Geplaatst: 02-01-12 00:56
*had al gedelete* Ik was volgens mij in de war met Gilze-Rijen. Wel toevallig, ik had die naam voor zij hem leerde kennen echt nog nooit gehoord.
zoofje
Geplaatst: 02-01-12 01:00
ik ken ook een hoop aparte namen: een vriend va mij heet Storm een vriendin Jitsa haar broer Jesse- Zee een meisje van hockey Candle (Engelse vertaling van Kaars) een meisje uit mijn klas heet Nadja en zo ken ik er nog wel een paar waarbij ik denk wat bezielt die ouders
RonavhN
Geplaatst: 02-01-12 01:01
haha oke dan, volgens mij zit er ook iemand bij mij op school die Jorn heet en hoe toevallig, ik kwam een keer op een tuinfeest van vrienden van mijn ouders een meisje tegen die Rona heet, ik had echt zoiets van: wauw ik ben niet de enige