Ooh hier ook niet hoor 'n Jaar geleden was 'n vriend van mij jarig en die is voor Ajax, dus Ier&ik gingen in Ehv op zoek naar 'n ajaxmok Nou, dat is moeilijk zeg
Jaa, ik ook Steekieeee^^ Baal alleen wel dat Kuijt niet kan spelen, die vind ik ook altijd leuk En ik vind van Nistelrooy altijd zo'n sympathieke uitstraling hebben, net als vd Vaart Maarja, v Nistelrooy doet ook alweer niet mee en Emanuelson ook niet
Ik vind van Nistelrooy niet zo goed er tussen passen, ik weet niet waarom, maar ik heb niet het gevoel dat het dan echt een team is.. Kan aan mij liggen...
Kuijt speelt altijd zo leuk, en houd lekker rust in het spel.. Wat is de opstelling eigenlijk?
Nee, is nog niet bekend, doet van Marwijk nooit Maar Kuijt vind ik ook altijd heel leuk spelen, die staat ook altijd overal Ik zat met de finale in Stuttgart (is heel leuk met allemaal Duitsers die voor Spanje waren ) en ik was zoooo kwaad toen Kuijt werd gewisseld
Vermoedelijke opstelling Nederland: Stekelenburg; Van der Wiel, Heitinga, Mathijsen, Anita; Van Bommel, Sneijder, Janssen; Van der Vaart, Huntelaar en Afellay. Maar die kan sowieso al niet meer kloppen en ik denk niet dat v. Marwijk Anita in de basis zet