smokey17 schreef:f.ck zijn telefoon staat uit....
Kan ook zijn dat het bereik helemaal weg is

Ik was met mijn moeder aan de telefoon, tot het slechte weer begon en mijn volledige bereik was weg..
Heb net weer een beetje bereik!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rommulus schreef:smoky stuur dan een berichtje die komt door zodra hij weer bereik heeft en of zijn tel weer aan zet
Citaat:Wateroverlast door noodweer in Groningen
Geplaatst: maandag 12 juli 2010 13:50
Gewijzigd: maandag 12 juli 2010 14:42
GRONINGEN - Op talloze plaatsen in onze provincie is wateroverlast ontstaan door het noodweer van maandagmiddag. Vooral de stad Groningen is zwaar getroffen.
Woningen, bedrijven en straten stromen vol water, stoplichten doen het niet meer en wegen zijn geblokkeerd door omgevallen bomen. Aangeraden wordt om voorzichtig te zijn als u de weg op moet. Ook is het beter om niet met de auto langs huizen te rijden, want daardoor stroomt het water nog sneller naar binnen. Op meerdere plaatsen is ook brand uitgebroken door blikseminslag. De voorspelling is dat er nog meer buien komen.
Belangrijke knelpunten
Op het Julianaplein zijn de verkeerslichten uitgevallen. Ook op de kruising bij de wijk Lewenborg werken de llichten niet. Het beste is om deze punten te mijden. Op de Korreweg, de Bedumerweg en de Meeuwerderweg staat het water extreem hoog. U kunt daar beter niet langs gaan. Een deel van het Damsterdiep is afgesloten voor verkeer.
Publieksinformatienummer geopend
De hulpverleningsdienst Groningen heeft een speciaal nummer geopend voor alle vragen in verband met de wateroverlast: 050 - 311 44 50. Het nadrukkelijk verzoek is om het alarmnummer 112 niet meer te bellen, tenzij er sprake is van een levensbedreigende situatie.
Foto's en video's
Heeft u zelf wateroverlast en heeft u hier video- of fotomateriaal van? Stuur dit dan op naar nieuwsfoto@rtvnoord.nl. Radio Noord is bezig met een extra uitzending in verband met de wateroverlast.