oeee ik wil er nog 1 maarja hier zijn ze niet meer
als iemand nog een blouwe teruil heeft evt tegen gogo of een oranje
roxiie
Geplaatst: 20-06-10 15:32
OMG, ging gister boodschappen doen met m'n vriend. Staat er een vrouw met kind voor ons, ze had alleen een pak melk dus geen beesie. Zegt ze *kijkend naar onze boodschappen*; jij mag vast wel de beesies van die mevrouw. NEE!!! Mevrouw spaart de beesies zelluf! Ik heb geloof ik nog nooit zo;n pissed moeder gezien
ik heb alle kleuren echt heel veel en heb ook 3 grote beesies, maar dat komt ook omdat ik bij de appie werk . Vind het wel heel slecht dat al die petten en grote beesies al uitverkocht zijn want ze komen ook niet meer binnen, er zijn binnen anderhalve week 2 miljoen van verkocht. En toen was ook alles op
Ik vind die volwassenen met beesies aan hun tas, fiets, bril.. een beetje zielig eigenlijk sorry als ik iemand beledig!
quartel
Geplaatst: 20-06-10 19:33
hahaha ik had ook 4 grote beesies. Heb er eentje aan mijn verzorgster van 13 gegeven Die andere drie.....als het moet ga ik er op zitten tot na het WK AH heeft het weer lekker weten te regelen met die actie Het is iedere keer het zelfde met die smurfen. En wij kassa meiden met het gedram van de klanten zitten