Ik denk dat die 30 graden voor zondag niet door gaat,volgens mij is er verandering van weer op komst. Hier is het aardig bewolkt geworden en de wind trekt aan. Zal vanavond nog effe kijken naar de zwaluwen,hoe hoog ze vliegen.Voor mij hoeft die hitte echt niet.
blauw00gje
Geplaatst: 24-06-10 17:07
Het is hier helemaal dichtgetrokken. Je kan nog op een paar plekjes de blauwe lucht zien. Daardoor zie je wel héél mooi de zonnestralen naar beneden komen! Het waait nu ook wat meer, dat is op zich wel lekker!
De thermometer geeft nu nog 30 graden aan. Hangt nu dus in de schaduw want we hebben geen zon meer
het is echt niet om uit te houden. t is dat hier nog wel wat wind staat die het lekker maakt want anders was ik al verkoold.
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 24-06-10 18:04
Ik vind het nog steeds zalig, hoe warm het ook is! Vanmiddag trok het een paar keer dicht, werd het even wat broeierig, maar het is nu ook weer opengetrokken. Vanmiddag even een lading fruit gehaald, alles in stukjes gesneden, dus heb nu een grote kom fruitsalade in de koelkast staan. Lekker met studieboek in de tuin, beter kan je het niet krijgen!
ik had het inmiddels al even opgezocht in de tv gids. ga ook maar kijken dan. is toch wel spannend. maar het zou gek zijn als ze van kameroen verliezen.