Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Duhelo schreef:zit alles erin vraag ik ook altijd bij de maccie, hier kunnen ze het nl nooit in een keer goed doen, zijn altijd dingen verkeerd of tekort ...
magriet schreef:Tja friet bij de mac is ook duurder dan this friet in de frituurpan doen. En volgens mijis het aangeleerd gedrag. ALs ik drinken wil vraag ik er wel om, dat geef ik ook wel eens als antwoord
Optiwolk schreef:Huh, bij de drive nooit last van gehad.
Wel als ik met de jeep ben "Kan u de motor even stilleggen aub? Wij horen u niet"
Dat bijverkopen, vind't ook maar stom.
Zeker als je om frietjes gaat om af te halen, dat ze dan vragen "Drinken erbij?"
Euh nee, ik ga hier cola voor €1't blik kopen terwijl ik thuis flèssen heb staan die me zelfs dat nog niet kosten![]()
Maar goed ja, snap wel dat het vaak een automatisme is
Toen ik nog in de lingerie werkte was het op vrijdag en zaterdag ook standaard "Prettig weekend nog, ja, daag!"
annnepannne schreef:ik heb gisteren toch iets raars meegemaakt.
klant; heb jij een vriendje?
ik; nee gelukkig niet.
klant; nou als ik jou leeftijd had had ik je mee uit eten genomen, of wil je na je werk met me mee naar de mac?
ik; nee bedankt.
daarna bleef hij nog even smeken maar heb het genegeerd
klant praatte daarna nog even verder met een collega van mij, ''deed alsof'' hij iets in zijn jaszak stopte maar legde haalde het erna er weer uit: hij had er 2 zakjes in gestopt en haalde er 1 weer uit, en ineens liep hij met haast weg.
ik ben me kapot geschrokken, en natuurlijk naar mijn baas gegaan, weet ook zijn naam dus niet slim van hem
vond het een beetje raar zo alles bij elkaar.. man is trouwens in de 50 gok ik.