Rare opmerkingen van klanten deel II

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

c_esther

Re: Rare opmerkingen van klanten deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 10:35

@duhelo, hier ook inderdaad. Kijk het ook altijd na als ik door de drive ga., 9 van de 10 keer iets verkeerd inderdaad.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 11:05

Huh, bij de drive nooit last van gehad.
Wel als ik met de jeep ben "Kan u de motor even stilleggen aub? Wij horen u niet"
:')

Dat bijverkopen, vind't ook maar stom.
Zeker als je om frietjes gaat om af te halen, dat ze dan vragen "Drinken erbij?"
Euh nee, ik ga hier cola voor €1't blik kopen terwijl ik thuis flèssen heb staan die me zelfs dat nog niet kosten 8)7
Maar goed ja, snap wel dat het vaak een automatisme is :j
Toen ik nog in de lingerie werkte was het op vrijdag en zaterdag ook standaard "Prettig weekend nog, ja, daag!"

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 11:34

Tja friet bij de mac is ook duurder dan this friet in de frituurpan doen. En volgens mijis het aangeleerd gedrag. ALs ik drinken wil vraag ik er wel om, dat geef ik ook wel eens als antwoord

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 12:50

Duhelo schreef:
zit alles erin vraag ik ook altijd bij de maccie, hier kunnen ze het nl nooit in een keer goed doen, zijn altijd dingen verkeerd of tekort ...

daarom print ik 2 bonnen uit een voor de gat en een voor mij om af te strepen :j

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 21:52

Jolandaa schreef:
Duhelo schreef:
zit alles erin vraag ik ook altijd bij de maccie, hier kunnen ze het nl nooit in een keer goed doen, zijn altijd dingen verkeerd of tekort ...

daarom print ik 2 bonnen uit een voor de gat en een voor mij om af te strepen :j

waren ze hier maar zo snugger :D

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 23:47

Duhelo schreef:

Ja, dat is echt onzin.. Ookal moet ik je wel gelijk geven dat er inderdaad incapabele mensen werken :') Maar als je t niet zeker weet dan geef je t toch niet mee..

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 23:49

magriet schreef:
Tja friet bij de mac is ook duurder dan this friet in de frituurpan doen. En volgens mijis het aangeleerd gedrag. ALs ik drinken wil vraag ik er wel om, dat geef ik ook wel eens als antwoord

dat heet bijverkoop.. Dat zijn ze verplicht net als bij de shell. En net als dat je achter de kassa zit bij de coop moet je ook altijd om ID vragen ookal zie je ook wel dat die geen 15 is

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 23:50

Optiwolk schreef:
Huh, bij de drive nooit last van gehad.
Wel als ik met de jeep ben "Kan u de motor even stilleggen aub? Wij horen u niet"
:')

Dat bijverkopen, vind't ook maar stom.
Zeker als je om frietjes gaat om af te halen, dat ze dan vragen "Drinken erbij?"
Euh nee, ik ga hier cola voor €1't blik kopen terwijl ik thuis flèssen heb staan die me zelfs dat nog niet kosten 8)7
Maar goed ja, snap wel dat het vaak een automatisme is :j
Toen ik nog in de lingerie werkte was het op vrijdag en zaterdag ook standaard "Prettig weekend nog, ja, daag!"

9 van de 10 keer is de friet oud dus met drinken krijg je het wat makkelijker weg _O-

ikke129

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 23:53

"is dat je echte haar of is t een pruik" kreeg ik van de week te horen van een oude meneer :o? niet leuk om te horen als je moeder behandeld voor 2e keer borstkanker

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 00:03

Was die vraag dan naar je moeder gericht of naar jou?

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 00:03

dat is inderdaad een rare en niet leuke vraag ikke129..

ikke129

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 00:06

naar mij

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 00:12

ikke129 schreef:
naar mij

Dan zeg je, nep is te koop hoor 500 per 5 cm :j

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 01:58

Misschien vond die je haar mooi dat het nep leek?
Tenminste dat zou ik hebben, dat het zo erg glanst of mooi vol is dat het wel nep móet zijn :P

Snap wel dat het voor jou niet leuk was.

c_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 19:41

zoo verschrikkelijk, Ik ging vanochtend met mijn moeder even kijken voor een vest voor mijn oma.
Mijn oma is 83 en zit in verpleegtehuis, dus moet comfortabele kleren hebben.
Wij een vest uit de opruiming gepakt. Komt die vrouw zich er mee bemoeien. Wilt u er een shirt bij ? deze past goed. Nee bedankt. En een sjaaltje dan, deze 2 zijn mooi bij dat vest. Nee bedankt, mijn oma houd niet van sjaaltjes. En deze jas dan ? of deze blouse past er mooi onder.

sjongejongee. als we dat allemaal nodig hebben pakken we het toch zelf wel!

ikke129

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 19:42

dat denk ik ook..

hoorde ook weleens een meisje heel zachtjes tegen haar moeder: mam kijk dat is mooi blond haar dat wil ik later ook wel!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 20:30

Had laatst wel iets moois in een winkel. Niet echt een opmerking maar wel heel grappig. Ik was met mijn moeder aan het winkelen en zij was even iets aan het passen ik stond tegen een kledingrek geleund. En toen kwam mijn moeder eruit dus ik begon opeens te praten en te bewegen. En er was een vrouw naast mij die schrok zich lam. Dacht ze dat ik een paspop was. :')

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 20:31

ikke129 schreef:
dat denk ik ook..

hoorde ook weleens een meisje heel zachtjes tegen haar moeder: mam kijk dat is mooi blond haar dat wil ik later ook wel!

Agossie wat ontzettend schattig.. :(:)

Dat is leuk om te horen, die man bedoelde het vast ook zo :)

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 20:32

Vorige week een klant stond voor een kerstkaartje te kijken. Klant:"mag ik deze hebben?" Collega: "voor 1,50 is hij van u!" Klant: daar moet ik wel even over na denken..

Mens! Het is geen nieuwe tv! :+

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 11:28

Toen ik nog bij de mac werkte was de BigMac 40 jaar en dan kon je er een sundea bijkopen voor 40 cent. Mijn baas had er een wedstrijd van gemaakt wie de meeste sundeas kon verkopen (je werd aan iemand van de keuken gelinkt) die won een prijs. Als je de gasten dan vertelt dat je de wedstrijd kan winnen als ze zo'n ijsje kopen dan zeggen ze vaak ja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 11:35

Werk bij een grote verzekeraar. Had laatst een klant die alleen door mannen geholpen wilde worden, of ik m effe naar een mannelijke collega kon doorverbinden. Nou meneer ik kan u niet doorzetten want alle lijnen zijn bezet. U kunt het ook nog een keer opnieuw proberen. Tja dan is ie wel een tijdje bezig om een mannelijke collega aan de lijn te krijgen, verhouding is nl 1 op 20 O:)

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 20:31

ik heb gisteren toch iets raars meegemaakt.

klant; heb jij een vriendje?
ik; nee gelukkig niet.
klant; nou als ik jou leeftijd had had ik je mee uit eten genomen, of wil je na je werk met me mee naar de mac?
ik; nee bedankt.
daarna bleef hij nog even smeken maar heb het genegeerd

klant praatte daarna nog even verder met een collega van mij, ''deed alsof'' hij iets in zijn jaszak stopte maar legde haalde het erna er weer uit: hij had er 2 zakjes in gestopt en haalde er 1 weer uit, en ineens liep hij met haast weg.
ik ben me kapot geschrokken, en natuurlijk naar mijn baas gegaan, weet ook zijn naam dus niet slim van hem :')
vond het een beetje raar zo alles bij elkaar.. man is trouwens in de 50 gok ik.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 11:29

annnepannne schreef:
ik heb gisteren toch iets raars meegemaakt.

klant; heb jij een vriendje?
ik; nee gelukkig niet.
klant; nou als ik jou leeftijd had had ik je mee uit eten genomen, of wil je na je werk met me mee naar de mac?
ik; nee bedankt.
daarna bleef hij nog even smeken maar heb het genegeerd

klant praatte daarna nog even verder met een collega van mij, ''deed alsof'' hij iets in zijn jaszak stopte maar legde haalde het erna er weer uit: hij had er 2 zakjes in gestopt en haalde er 1 weer uit, en ineens liep hij met haast weg.
ik ben me kapot geschrokken, en natuurlijk naar mijn baas gegaan, weet ook zijn naam dus niet slim van hem :')
vond het een beetje raar zo alles bij elkaar.. man is trouwens in de 50 gok ik.

Nou zo ongeveer had ik dat gisteren dus ook.

Staat er een man aan de kassa, ik netjes aanslaan. Komt mijn mannelijke collega langs, ongeveer zo oud als ik. Ik hem bedanken dat hij wat naar mij toe bracht. Zegt die man oppeens: Is hij je vriendje?
Ik schrok keek hem aan..: Euuww nee, eigenlijk niet.
Hij: Ow? Heb je geen vriendje dan?
Ik: Ja, wel hoor, al 2 en een half jaar.
Hij: Wat vinden je ouders daar van?
Ik: Goed.
Hij: Was jij niet dat meisje van boer zoekt vrouw? Heb je een boer aan de haak geslagen?
Ik:.....Euwm nee, eigenlijk niet. (Ogen zo groot als een chiwuaha)
Hij: Je zou zo presentatrice kunnen worden. Zown knappe meid.
Ik: Nou dank u wel.

Hij ging weg...Ik stom verbaast. Komt mijn baas met mijn collega er aan. Ik natuurlijk tomatenrood. KAN niet anders.
Baas: Wat heb jij gegeten? Pepertjes ofzo....ghe ghe.
Ik: Nee, hij dacht dat ik met E een relatie had.
E helemaal rood.....
Ik: Had m uitgelecht dat ik al een vriend had. Maar hij zei dat ik maar presentatrice moest worden.

Baas loopt lachend weg, collega E met een rooie boei, en daar sta je achter de kassa, met een mond vol tanden.

Dankuwel meneer.

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 11:39

Vorig jaar heb ik ook zo'n soort opmerking gehad, maar dan kon heel de winkel meegenieten..

Wij hebben 2 kassa's en ik zat achter kassa 1 en J zat achter kassa 2.
Klant loopt weg en roept kei hard richting ons: niet te veel seksen jullie twee he!
Stond bij beide kassa's een rij met meer dan 5 mensen, wij twee kop als een boei en toen hebben we het nog heeeel vaak aan moeten horen.
Elke keer als we met zn tweeën naar het magazijn lopen krijgen we de opmerking te horen van een collega..

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 12:30

hahaahaah - strike-