Primark deel 1

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 18:59

Mae schreef:
Ik ben vandaag geweest en was er om half 11 :)
Ben al eerder op een doordeweekse dag gegaan en dan is het rond half 10 soms echt al druk; in ieder geval rijen bij de pasrij.

Ik pas niet meer in een pashokje: ik zorg dat ik makkelijke kleding aan heb (legging, topje en vestje) en ga ergens tussen de rekken staan, kijk niemand meer gek van op :D

Dit was ik inderdaad al van plan, en nu maar hopen dat het een beetje rustig is. Maar gelukkig is de Primark er al een tijdje.. ben zo benieuwd. Zal morgen avond een verslagje brengen van mijn eerste ervaring met de Primark als jullie dat leuk vinden. :P

MRIIIS

Re: Primark

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 19:21

En foto's natuurlijk :D

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 19:25

Van mijn aankopen? Zal ik zeker doen! Ik hoop dat ik kan slagen, maar op de hyves van de Primark zie ik heel veel dingen die ik super leuk vind. Jullie krijgen alles tot in detail met prijs en alles erbij. :D

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 19:26

I shop until I drop.

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 08:28

haha succes vandaag dan maar he :)

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 18:35

En dan hier mijn beloofde update van vandaag. :D

We (ik & mijn moeder) gingen met de auto, vanochtend om half 9 vertrokken, en we stonden voor de Primark om een uur of half 10. Ik was echt heel erg benieuwd want de meningen lopen hier nogal uiteen, de één vind het helemaal geweldig en komt binnen in de hemel, en de ander vind het weer 10 keer niks. Ik vind het dus helemaal geweldig! Ik kwam daar binnen en wist niet waar ik moest kijken, overal leuke dingen voor 2, 3, 4 of 5 euro. De ''duurste'' dingen die ik heb gekocht waren 11 euro.

We zijn eerst een beetje door de winkel gelopen want we echt niet wisten waar we moesten beginnen, maar ik kan je vertellen: het eene kledingstuk vloog na het andere kledingstuk het Primark-mandje in. Uiteindelijk liepen we met 2 van die volle mandjes te zeulen. En daar zat echt van alles in, van schoenen en tassen tot shirtjes en broeken. :o

Toen we daar kwamen was het al best druk maar je kon nog aardig leuk winkelen, er stond wel een rij van hier tot Tokio bij de paskamers maar daar had ik al aan gedacht, ik had me simpel aangekleed met een legging en een lang tuniekje en makkelijke laarsjes. Ik ben gewoon ergens in een rustig hoekje tussen de rekken gaan staan met me 2 overvolle mandjes en ging toen alles uitzoeken en passen.

Uiteindelijk heb ik dit hierbeneden op de foto gekocht. Sommige dingen vielen af omdat ik ze bijvoorbeeld niet paste of omdat ik mezelf er te dik in vond lijken (ben niet dik maar ook niet super dun, maatje 36/38 en soms lijken mijn benen een beetje stevig in bijv. een kort broekje). Sorry als de foto een beetje onduidelijk is maar ik kon maar 1 foto maken want de batterij was op en ik wauw echt alles erop hebben. Heb achter het kledingstuk/accesoires wel een korte beschrijving, mischien dat het zo een beter beeld geeft.

Afbeelding

1. Bowling tas met bloemen: € 9,-
2. Zwarte ballerina's met goud detail op de neus: € 9,-
3. Witte simpele ballerina's: € 4,-
4. Bruine enkellaarsjes: € 9,-
5. Blauwe stoffe broek: € 11,-
6. Witte stoffe broek: € 11,-
7. Zwarte spijkerbroek: € 5,-
8. Blauwe spijkerbroek: € 5,-
9. Gestreept katoenen T-shirt wit/soort licht groen-mint: € 3,-
10. Beige taille riem met opengewerkte details: € 4,-
11. Fleurig zomerrokje: € 9,-
12. Blauw schattig gestreept topje met bij de boezem rekbaar elastiek: € 5,-
13. Witte lange bloes met bijhorende riem (met legging te dragen): € 11,-
14. Wit tuniekje (voor bijv. over je bikini): € 4,-
15. Zwart T-shirt met leuke aparte mouwtjes (helaas op de foto niet te zien): € 6,-

Het zijn dus 15 items, en alles totaal was € 105,-

Mijn moeder heeft ook nog dingen voor pa, broertje, zusje en zichzelf gekocht. Die had 24 items en was € 143,- kwijt.
We hebben ook nog in het Alexandrium gewinkeld, wat ook echt zeker geslaagd was. Er zitten heel veel leuke winkels zoals de H&M, Vero Moda, Jack & Jones, New Yorker, Zara etc etc. We hebben een hapje en drankje gedaan bij de Mc Donalds en La Place.

We hebben nog niet eens het hele winkelcentrum gehad maar waren het om 4 uur toch wel zat, nogal pijnlijke voeten en zere handen van al dat geshop. We liepen ook voorbij het trein-station wat dus heel goed te doen is als je lopend naar de Primark gaat. Er zit ook nog een woonboulevard maar daar zijn we niet geweest want we waren het dus nogal zat.

Conclusie: een dagje Rotterdam is het zeker waard! Ook als je geen Primark fan bent.

Ik hoef iniedergeval een half jaar niet meer te shoppen, jemig wat heb ik veel gekocht, en niet alleen bij de Primark (wel het meeste).
Ik heb ook het idee dat de kwaliteit best goed is, zelfs van de T-shirtjes van 2,50.

Alleen we zaten dus te eten bij de La Place en toen merkte we dat er op een riem van mijn zusje een vlek zat (niet gemerkt in de Primark zelf), dus gingen we even terug om dat te ruilen en weer zag ik weer allemaal leuke dingen hangen, die ik schijnbaar over het hoofd gezien heb, me ma moest me er weer heel snel uit trekken. :=

Normaal kom ik regelmatig in Utrecht, maar Utrecht is dus veruild voor Rotterdam, echt heel gezellig winkelen daar.

Dus hup Bokkers, op naar Rotterdam met zijn allen.
Laatst bijgewerkt door Wiwabalia op 10-06-10 18:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Olga88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 18:36

Slim gedaan!
En nu foto's :D!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 18:38

Olga, was jij er ook op dinsdag?

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 18:43

Haha voor sommigen is het inderdaad de hemel :)) Ik ben benieuwd naar foto's!

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 18:57

MRIIIS schreef:

Heb mijn bericht bijgewerkt, hij was nog niet af. :P

Olga88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 19:04

Mandyy schreef:
Olga, was jij er ook op dinsdag?

Nee, vorige week woensdag!

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 19:05

Owja ik heb nog iets, het was er inderdaad druk maar het kassa-systeem werkt echt prima, ook als er een hele lange rij staat. Je staat in de rij, en als er iemand bij de kassa klaar is en wegloopt word dat kassa nummer omgeroepen en mag de eerste uit de rij dus naar die kassa toe, dat gaat opzich best vlot. Ze hebben ook aardig wat kassa's, onder 12 en boven 12.

Ik heb van aardig wat mensen gehoord dat het personeel super onbeschoft en onaardig zou zijn, zou best een keer kunnen, maar bij ons deed iedereen heel vriendelijk en aardig ondanks de drukte. Met de kleding op de grond valt het nog wel mee, er ligt inderdaad hier en daar een kledingstuk of mensen hangen het verkeerd terug voor het gemak maar er loopt dus ook personeel rond dat het weer opraapt/opvouwt en terughangt.

Dus ik ben eigenlijk alleen maar positief.

Clauwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 19:06

Even een heeeeele stomme vraag he, aan de ervaren primark shoppers...hebben ze alleen maatjes S of ook gewoon voor net ff ietsie meer als jullie snappen wat ik bedoel ;) :P?

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 19:06

Clauwtje schreef:
Even een heeeeele stomme vraag he, aan de ervaren primark shoppers...hebben ze alleen maatjes S of ook gewoon voor net ff ietsie meer als jullie snappen wat ik bedoel ;) :P?

Het loopt t/m maat 44/46 ongeveer.

Clauwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 19:12

ooooooooooooooooooooh nou dan komt het wel goed :D
Hahaha ben geen mega-gebouwd iemand, maar als het tot maat 38 zou gaan zou ik dr net niks aan hebben zegmaar...

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 19:13

Clauwtje schreef:
ooooooooooooooooooooh nou dan komt het wel goed :D
Hahaha ben geen mega-gebouwd iemand, maar als het tot maat 38 zou gaan zou ik dr net niks aan hebben zegmaar...

Even in je profiel gespiekt en jij kunt daar denk ik ook prima slagen, ik zit namelijk ook op 36/38 maar soms als iets kleiner valt maatje 40.

Clauwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 19:16

Ja ik zit normaal op 40, heeeeeeel zelden 42...(wintersport kleertjes maken je dik! :P)
Maar t had zo jammer geweest als ik dr had gestaan en niks zou me passen haha

Maar ik zie zoooooveel leuks voorbij komen, en ik heb laatst echt zoveel weggegooid dat het écht tijd wordt een keer...Ben er alleen nog niet over uit welke dag ik het beste kan gaan...

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 19:17

Clauwtje schreef:
Ja ik zit normaal op 40, heeeeeeel zelden 42...(wintersport kleertjes maken je dik! :P)
Maar t had zo jammer geweest als ik dr had gestaan en niks zou me passen haha

Maar ik zie zoooooveel leuks voorbij komen, en ik heb laatst echt zoveel weggegooid dat het écht tijd wordt een keer...Ben er alleen nog niet over uit welke dag ik het beste kan gaan...

Ik zou echt een doordeweekse werkdag nemen en dan zo vroeg mogelijk (voor 12 uur). Hoe later je gaat, hoe drukker het word.

Clauwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 19:31

Ja sowieso wordt het doordeweeks, ben standaard zaterdags aan het werk, dus dat kan niet, en zondags heb ik er toch geen zin in :D

Thnx igg voor info!

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 19:37

Clauwtje schreef:
Ja sowieso wordt het doordeweeks, ben standaard zaterdags aan het werk, dus dat kan niet, en zondags heb ik er toch geen zin in :D

Thnx igg voor info!

Veel plezier! Ik weet niet wat jouw kledingsmaak is maar ik vond het er geweldig, erg leuke dingen hebben ze daar. :D

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 19:38

xx_Kelly_xx schreef:
MRIIIS schreef:

Heb mijn bericht bijgewerkt, hij was nog niet af. :P

Leuuk! Dat witte shirt met die bruine riem heb ik volgens mij ook :) En idd, in Rotterdam kun je erg leuk shoppen :D

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 19:39

Clauwtje schreef:

Thnx igg voor info!

De maten gaan volgens mij tot 44, dus dat komt vast goed! En idd, gewoon zo vroeg mogelijk gaan, want vanaf 11 uur is het alweer druk. Enjoy!

Clauwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 19:48

xx_Kelly_xx :

Alles van de foto's is mijn smaak haha...
Maar normaal gesproken loop ik toch in spijkerbroeken met hakken, birckenstocks...ja hoe zal ik het omschrijven? H&M stijl :D

Ja ik wil sowieso echt al gaan zodra ze de deuren opengooien op een maandag of dinsdag...Rotterdam is voor mij gelukkig niet gék verweg!

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 20:32

Ben net achter een dingetje gekomen... ik heb twee spijkerbroeken, en 1 (de zwarte) dus niet gepast maar was dezelfde maat als die andere, nu past die eene dus niet, dus we moeten terug! :D

Ik dus blij, want dan kan ik nog wat dingetjes erbij kopen (og wat ben ik toch erg), mijn ma is er iets minder blij mee.

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 20:33

Clauwtje schreef:
xx_Kelly_xx :

Alles van de foto's is mijn smaak haha...
Maar normaal gesproken loop ik toch in spijkerbroeken met hakken, birckenstocks...ja hoe zal ik het omschrijven? H&M stijl :D

Ja ik wil sowieso echt al gaan zodra ze de deuren opengooien op een maandag of dinsdag...Rotterdam is voor mij gelukkig niet gék verweg!

Dat ook nog, ze hebben hele leuke pumps bij de Primark. Kwam bijna in de verleiding, maar toch nog maar even laten staan.